?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:12 schreef Triggershot het volgende:
Tering, als je al in de hoofdstad invallen kunt plegen, wtf doen de veiligheidstroepen dan in godsnaam?
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:17 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Is niet in Bagdad, Al-Khalis is in Diyala.
Jouw partij PUK is de Koerdische versie van de Haashd al shaabi. Puk is de Koerdische Iran-partij. Puk heeft zelfs onafhankelijkheid opgegeven omdat papa Ayatollah dat vroeg.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:41 schreef ChanceThePepper het volgende:
Wordt het niet tijd voor een Iran topic? Iran komt steeds voor in Syrië en Irak topics. En zeker met Mahabad in de brand met deze rellen lijkt het me relevant om een Iran topic te hebben. Of kan het in de Iran topic van de demonstraties van destijds?twitter:Hanar_Marouf twitterde op vrijdag 08-05-2015 om 11:02:44She jumped from the fourth floor of the building to avoid being raped by an #Iranian army officer!#JusticeForFarinaz http://t.co/eJ6TXHuFYD reageer retweet
Onze man in Teheran:twitter:enlightenkurd twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 12:31:54Probably my favorite caricature so far regarding #JusticeForFarinaz http://t.co/n5ZkDBxLFt reageer retweet
[..]
Zou elk land moeten doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:45 schreef Montana_ir het volgende:
@RamiAlLolah: Government of #Kurdistan #Iraq bans books of Ibn Taymiyyah and al-Albani. Reason: They encourage extremism..
Huh? Gisteren stond je achter ISIS en Nusra en nu ben je opeens anti? Ik zal jou nooit snappen.quote:
Read more: http://www.al-monitor.com(...)t.html#ixzz3Zf5OEMdgquote:Although Turkey has long been implicated in the depths of the Syrian crisis, the Turkish public is newly anxious over claims that the Turkish Armed Forces are preparing to invade Syria to set up a buffer zone, following the fall of Idlib in late March to the Jabhat al-Nusra-led Army of Conquest.
Amid widespread speculation that the government will declare war so it can cancel the upcoming legislative elections, Gursel Tekin, secretary-general of the main opposition Republican People’s Party (CHP), said on May 7, “Turkey will enter Syria with a military operation tonight or Friday.” Tekin claimed he had been tipped off by a reputable source and added, “I am calling on the prime minister. Please get up and say, ‘There is no such madness. That is a baseless claim. Deny what I said.’”
The government remained silent for hours, allowing Tekin's accusation to generate even more excitement and speculation. The war agenda naturally found its place in election campaigns. Selahattin Demirtas, co-chair of the pro-Kurdish People's Democracy Party (HDP), told a gathering in Tunceli that President Recep Tayyip Erdogan will do everything possible to take Turkey to war with Syria.
Ultimately, it was not the president or the prime minister who denied Tekin’s assertions, but Minister of Energy Taner Yildiz, while being persistently questioned by reporters. “Let him disclose his sources,” Yildiz said. “We suggest he should review his source.” It wasn’t enough, however, to temper the fears that Erdogan might go to war if he thinks he won't get the 400 parliamentary seats he so covets.
Kan best kloppen. Er zijn ook al meer dan 1.000 Peshmerga's gedood:quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:13 schreef Montana_ir het volgende:
@BeriShalmashi: Volgens de president van de Koerdistan Regio in Irak hebben de peshmergatroepen al elfduizend IS-strijders om het leven gebracht.
Elfduizend? Lol
Heeft hij niet gezegd. Ik herinner mij een quote van 6-7000, zeer realistisch is dat getal.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:13 schreef Montana_ir het volgende:
@BeriShalmashi: Volgens de president van de Koerdistan Regio in Irak hebben de peshmergatroepen al elfduizend IS-strijders om het leven gebracht.
Elfduizend? Lol
Daar heb ik nooit achter gestaan. Ik ben tegen alle haatbaarden in Syrië, Irak en Iran. Eigenlijk zal ik jou nooit snappen. Ben je nu opeens Bush fanboy geworden?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:56 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Huh? Gisteren stond je achter ISIS en Nusra en nu ben je opeens anti? Ik zal jou nooit snappen.
Waarom ben je niet tegen haatbaarden in Turkije dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit achter gestaan. Ik ben tegen alle haatbaarden in Syrië, Irak en Iran. Eigenlijk zal ik jou nooit snappen. Ben je nu opeens Bush fanboy geworden?
Ik ben ook tegen Erdogan maar hij heeft geen baard.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:43 schreef pietba het volgende:
[..]
Waarom ben je niet tegen haatbaarden in Turkije dan?
Wat een eng gezwel is Erdolf toch.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Read more: http://www.al-monitor.com(...)t.html#ixzz3Zf5OEMdg
Deze man doet alles om maar aan de macht te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |