Ja, regelmatig. Vooral uit onmacht.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:16 schreef LPFAN het volgende:
ik heb zin om een potje te janken, maar de tranen komen niet. jullie ook wel eens last van?
Ja nou nee, ik geef het nog niet toe geloof ik, stiekem hoop ik dat het toch nog beter wordtquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:16 schreef LPFAN het volgende:
ik heb zin om een potje te janken, maar de tranen komen niet. jullie ook wel eens last van?
ja ik ook. ik probeer positief te blijven en iedereen vind mij ook altijd sterk enzo maar af en toe zit je er gewoon ff door heen en ik heb dat nu.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja nou nee, ik geef het nog niet toe geloof ik, stiekem hoop ik dat het toch nog beter wordt
ja vreselijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:19 schreef Jannuk2.0 het volgende:
[..]
Ja, regelmatig. Vooral uit onmacht.
herkenbaar... En dan wil je dingen doen maar daar kan je kop niet gefocust op blijven....quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:11 schreef Fripsel het volgende:
Sorry ik moet echt even dagboekpostjanken. Ik ga echt stuk van de pijnweet van ellende niet wat ik moet.
![]()
![]()
Oh ik moet niet eens denken aan dingen doen nu ik wil gewoon dat het ophoudquote:Op donderdag 28 mei 2015 00:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
herkenbaar... En dan wil je dingen doen maar daar kan je kop niet gefocust op blijven....
Hmm ja dat is juist t probleem dat gaat m sowieso niet worden...quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh ik moet niet eens denken aan dingen doen nu ik wil gewoon dat het ophoud
Knuffel voor jouquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:25 schreef LPFAN het volgende:
ja ik ook. ik probeer positief te blijven en iedereen vind mij ook altijd sterk enzo maar af en toe zit je er gewoon ff door heen en ik heb dat nu.
knuffel terug!quote:Op donderdag 28 mei 2015 06:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Knuffel voor jouHet is ook gewoon klote
jij ook een dikke knuffel!quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:23 schreef Fripsel het volgende:
Ik leef nogPffoe, ik wist echt niet waar ik het zoeken moest gister. Voel me nu ook echt moe, leeg op, de pijn is nog aan het naknagen
.
Gaat het al wat beter vanmorgen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:02 schreef Jannuk2.0 het volgende:
Vandaag zenuwblokkade van mn linkerbeen gehad en een spuit met ontstekingsremmer in mn rechterknie (die nog steeds maatje voetbal is). En nu weet ik niet meer waar ik nou pijn van wat heb *gooit met een dr. House move nog wat pilletjes naar binnen*.
Lief dat je dat vraagt, ben vannacht de hele nacht wakker geweest van de pijn, vanmorgen nog even kunnen slapen en nu gaat het gelukkig wel weer. 't Voelt een beetje beurs nu, maar dat was te verwachten.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:36 schreef Toekito het volgende:
Ik lurk vooral mee, ben zo blij dat ik ondanks het Chronische stempel bijna alles normaal kan doen
Sterkte aan een ieder die dat niet kan.
Hopelijk helpt het. Knap lastig lijkt mequote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:35 schreef Jannuk2.0 het volgende:
Lief dat je dat vraagt, ben vannacht de hele nacht wakker geweest van de pijn, vanmorgen nog even kunnen slapen en nu gaat het gelukkig wel weer. 't Voelt een beetje beurs nu, maar dat was te verwachten.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:42 schreef MsMessy het volgende:
Blijf maar twijfelen of ik dit topic nou wel of niet moet volgen. Ik wil niet steeds het negatieve voeden in mij, maar zoveel dingen zijn ook zo herkenbaar. Plus vandaag is weer zo'n dag van zeurende pijnen, afgewisseld met stekende pijnen en zo moe, zo ontzettend moe. Dus schrijf het dan toch maar even van me af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |