Pijn vreet energie. Dat beseffen mensen inderdaad niet. Ik denk niet dat ze enig idee hebben over wat het betekent om elke dag pijn te hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Vrijwel alle mensen die kerngezond zijn, denken zoHet is voor de meeste mensen ook ondenkbaar dat je 's ochtends uit je bed strompelt en dan al dusdanig vermoeid bent dat je tegen de hele dag opziet. Gewoon simpelweg niet voor te stellen. Ja, voor even, maar niet iedere dag, elke dag van de week.
nou, zelfs mensen die mij echt goed kennen blijven verbaasd wanneer ik zeg dat ik om 21.00 naar bed ga!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Vrijwel alle mensen die kerngezond zijn, denken zoHet is voor de meeste mensen ook ondenkbaar dat je 's ochtends uit je bed strompelt en dan al dusdanig vermoeid bent dat je tegen de hele dag opziet. Gewoon simpelweg niet voor te stellen. Ja, voor even, maar niet iedere dag, elke dag van de week.
Dat hoop ik ook voor je. Ik ga even kijken, ik heb hier ergens iets liggen wat misschien een alternatief is, kan even niet op de naam komen. Kom er zo op terug.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:20 schreef LPFAN het volgende:
ben benieuwd of ze morgen een nieuwe oplossing hebben voor mijn huid...
en dat moe zijn klinkt me bekend in de oren, wou vandaag mijn huis doen maar is niks van gekomen....
oh thnx!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je. Ik ga even kijken, ik heb hier ergens iets liggen wat misschien een alternatief is, kan even niet op de naam komen. Kom er zo op terug.
Ik zat met Second skin in mijn hoofd, hier in DLD heet het 2. Haut. Zal in het NL dus wel iets van Tweede huid heten. Effe zoeken...quote:
hmmm thnx iig! ik zal het morgen er eens overhebben met de verplegingquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zat met Second skin in mijn hoofd, hier in DLD heet het 2. Haut. Zal in het NL dus wel iets van Tweede huid heten. Effe zoeken...
http://www.mext.de/products/detail.phtml?id=1078
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2015 19:34:13 ]
NL link http://www.mext.nl/nl/products/list.phtml?productgroupid=73quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:26 schreef LPFAN het volgende:
[..]
hmmm thnx iig! ik zal het morgen er eens overhebben met de verpleging
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:27 schreef Fripsel het volgende:
Sommige kennen heb misschien al, sommige niet. Daarom wilde ik hem even delen. Hij beschrijft voor mij een groot deel van m'n gevoel wat ik zelf nooit zo goed verwoord krijg.
http://www.butyoudontlook(...)ne/the-spoon-theory/
En dan vooral dit stukje:heftig stukje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Sommige kennen heb misschien al, sommige niet. Daarom wilde ik hem even delen. Hij beschrijft voor mij een groot deel van m'n gevoel wat ik zelf nooit zo goed verwoord krijg.
En dan vooral dit stukje:MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets om te onthouden inderdaad
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
dan nu lekker rustig aan doen zou ik zeggenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
Na afgelopen drukke week kostte het me in ieder geval de complete zaterdag en zondag om überhaupt de bestekla weer ergens terug te vindenCompleet gesloopt echt.
Ik quote deze even, is makkelijker. Vraag de verpleging eens om siliconenpleisters. Mepilex, mepitax, mepitel, allemaal verschillende soorten. Ik heb ze gekregen toen ik brandwonden kreeg van pleisters (ja, alle pleisters).quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
dan nu lekker rustig aan doen zou ik zeggen
thnx voor de tip!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:22 schreef Jannuk2.0 het volgende:
[..]
Ik quote deze even, is makkelijker. Vraag de verpleging eens om siliconenpleisters. Mepilex, mepitax, mepitel, allemaal verschillende soorten. Ik heb ze gekregen toen ik brandwonden kreeg van pleisters (ja, alle pleisters).
En dan vooral dit stukje:Mooi verwoord! Deze onthoud ik, thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb juist het probleem dat ik op de standaard momenten niet fatsoenlijk kan slapen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:19 schreef caroro het volgende:
[..]
nou, zelfs mensen die mij echt goed kennen blijven verbaasd wanneer ik zeg dat ik om 21.00 naar bed ga!
En dan vooral dit stukje:Deze quote vind ik altijd nog wel redelijk bij mij passen (behalve dan dat de pijn nu weer heviger is geworden inplaats van minder..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It has been said that time heals all wounds. I do not agree. The wounds remain. In time, the mind, protecting its sanity, covers them with scar tissue, and the pain lessens, but it is never gone."
Rose Kennedy
Er zit trouwens in de film 50/50 een scene die of mijn frustratie soms goed nabeeld.Every war is different, every war is the same.
De pijn kan ik mee leven maar een paar weken de energie hebben van een gezond mens, dat lijkt me zo fantastisch. Geen rekening houden met grenzen, overal aan mee kunnen doen, geen zorgen maken of je de dag überhaupt wel doorkomt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:15 schreef Rewimo het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je snakt naar 1 dag zonder pijn? Gewoon 1 dag waarop je alles kunt wat je wilt, zonder grenzen of beperkingen?
Ik heb in 2011 een keer een injectie in mijn heup gehad waardoor ik een week geen pijn had. Ik kon alles, lopen, fietsen, klimmen (we zaten die week toevallig aan de Moezel), noem maar op. De mooiste week van mijn leven
Sindsdien volgens mij geen dag meer zonder dat er ergens wel iets zeer doet
Ja precies dit. Ik kan me gewoon niet meer herinneren hoe het is om niet moe te zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De pijn kan ik mee leven maar een paar weken de energie hebben van een gezond mens, dat lijkt me zo fantastisch. Geen rekening houden met grenzen, overal aan mee kunnen doen, geen zorgen maken of je de dag überhaupt wel doorkomt.
Maar goed, ik heb niet zo'n goede dag/week geloof ikKomt wel goed
![]()
voor jou!
2,5jaar geleden heb ik een middag en een avond geen pijn gevoeld! Ik was verdoofd na de keizersnede waarmee de kindersurprise geboren werd. En de bijbehorende morfine pomp was even mijn beste vriend. Heerlijk!! Maar wel belachelijk ook natuurlijk!quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:15 schreef Rewimo het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je snakt naar 1 dag zonder pijn? Gewoon 1 dag waarop je alles kunt wat je wilt, zonder grenzen of beperkingen?
Ik heb in 2011 een keer een injectie in mijn heup gehad waardoor ik een week geen pijn had. Ik kon alles, lopen, fietsen, klimmen (we zaten die week toevallig aan de Moezel), noem maar op. De mooiste week van mijn leven
quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
De pijn kan ik mee leven maar een paar weken de energie hebben van een gezond mens, dat lijkt me zo fantastisch. Geen rekening houden met grenzen, overal aan mee kunnen doen, geen zorgen maken of je de dag überhaupt wel doorkomt.
Maar goed, ik heb niet zo'n goede dag/week geloof ikKomt wel goed
![]()
voor jou!
Pijn heb ik gelukkig niet, maar als darmpatiënt lijkt het me wel heerlijk om eens een paar weken gewoon overal heen te kunnen (lees ook durven) zonder vantevoren na te hoeven denken of er wel toiletten in de buurt zijn enzo.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:15 schreef Rewimo het volgende:
Zoiets bedoel ik inderdaad. Een tijdje zonder alles wat je tegenhoudt om te kunnen doen wat je wilt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:37 schreef DrMarten het volgende:
Pijn heb ik gelukkig niet, maar als darmpatiënt lijkt het me wel heerlijk om eens een paar weken gewoon overal heen te kunnen (lees ook durven) zonder vantevoren na te hoeven denken of er wel toiletten in de buurt zijn enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |