Ik zal me er eens in verdiepenquote:Op maandag 11 mei 2015 21:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Scheelt een boel he?Moet je eens DH cccb proberen, of DH sweetwater.
Een ruck is de basisquote:Op maandag 11 mei 2015 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Over rugdragen gesproken, er zijn ongeveer zeventien miljoen knopen he. Waar kan ik nou het best mee beginnen? Ik heb een 6 en een 7. Waarschijnlijk een DH, maar is een ruck makkelijker?
Geldt dat voor alle rugknopen?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Een ruck is de basisDH enzo mag vanaf als je kindje zelf gaat zitten.
Tip: Ruck tibetaans afknopen. Comfy!
Ruck en ik dacht SHBC (secure high back carry) mogen eerder, de rest vanaf zelf naar zit. Heeft voornamelijk te maken met de bolling van de rug.quote:
Tnx!quote:Op maandag 11 mei 2015 21:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Ruck en ik dacht SHBC (secure high back carry) mogen eerder, de rest vanaf zelf naar zit. Heeft voornamelijk te maken met de bolling van de rug.
En dan heb je een 4 nodig?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:38 schreef GotC het volgende:
Boven een bed oefenenEn eerst met een knuffel ofzo om de handigheid erin te krijgen. Gaat je lukken!
Tibetaans afgeknoopt kan gewoon ook met een 6quote:
Ik ga eerst wel even oefenen, anders vermoordt mijn pinpas mequote:Op maandag 11 mei 2015 21:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Tibetaans afgeknoopt kan gewoon ook met een 6Tenzij je een excuus zoekt om een 4 te kopen, dan ja
Yaro heeft net een paar nieuwe uit, ik vind deze wel tof:quote:Op maandag 11 mei 2015 21:43 schreef GotC het volgende:
Ik kan nog steeds geen leuke 4 vindenNja, eerst maar die workshop doen en dan 1 vinden. Zucht.
Yaro maakt leuke dingen idd! Alleen niet mijn ding, heb je goed gezienquote:Op maandag 11 mei 2015 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Yaro heeft net een paar nieuwe uit, ik vind deze wel tof:
[ afbeelding ]
maar goed, da's sowieso niks voor jou
ja, echt kansloosquote:Op maandag 11 mei 2015 23:06 schreef ProjSkippy het volgende:
Al uitverkocht SQ!![]()
Ik heb een! Toink toink toink!
binnen een uur ongeveer. ik zat nog te twijfelen, had m al in mijn mand, hakte de knoop door, wilde afrekenen en hoppa, uitverkocht in alle matenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:06 schreef GotC het volgende:
Nee hebben ze zelfs bij Yaro last van dat soort ellende?
Wowquote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
binnen een uur ongeveer. ik zat nog te twijfelen, had m al in mijn mand, hakte de knoop door, wilde afrekenen en hoppa, uitverkocht in alle maten
dat knopen is toch wel een beetje een ding voor mannen he. Kunnen hun hersenen dat soms gewoon niet verwerken?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:27 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik post hier nooit, maar wilde dit toch even delenIk draag sporadisch, vriend was er nooit zo van. Zondag naar het bos geweest en gevraagd of hij wilde dragen, was prima. Gisteren in de dierentuin hadden we de doek mee om af te wisselen met de kinderwagen. Toen ze wat begon te piepen vroeg hij heel hoopvol of ze misschien in de doek wilde
knopen bij een ander is toch even wennen en hij zal het zelf noooooit leren (zegt 'ie
) Dus zitten we nu ook al aan een drager te denken, haha
zo lief, die draagpapa's
![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:26 schreef YUR het volgende:
Ik vind knopen gewoon te veel gedoe
Maar verder zijn draagpapa's natuurlijk de beste!
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:26 schreef YUR het volgende:
Ik vind knopen gewoon te veel gedoe
Maar verder zijn draagpapa's natuurlijk de beste!
Maatjes 5 en groter van een aantal nieuwe doeken gingen zelfs binnen een minuut of 5.. Niet zo erg als een AP, maar toch..! Veel mensen ook die bijna direct klikten en bij het afrekenen al de melding kregen dat de doek niet meer beschikbaar was.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
binnen een uur ongeveer. ik zat nog te twijfelen, had m al in mijn mand, hakte de knoop door, wilde afrekenen en hoppa, uitverkocht in alle maten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |