jij kijkt te langquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:40 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
denkt he? denkt......zal niet gebeuren dus.
Truste.quote:
Ik zie mogelijkheden ............... nuquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:38 schreef Enah het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat vind.
Maar niemand die wat zegt.![]()
En niemand die haar stemmen geeft.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit gaat de goede kant op ............... en het gaat nu ineens best snel
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:41 schreef Peace99 het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er al achter.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:41 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee, want het klopt ook niet. Het moet zijn kritiek van Wilco op LauB.![]()
Sorry.
ja vastquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef lorrie03 het volgende:
Gabri is het er mee eens wat wilco over laub schreef.. ze gsst daar met laub over praten![]()
![]()
moet dat ook eens gaan doenquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:43 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Maar niet meer zo veel, eigenlijk heel weinig. Lees hier wel nog veel.
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:42 schreef lorrie03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
863quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:34 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Op welk level zit jij![]()
OT: Stream 1, zwart met wat palmbomen links boven
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:42 schreef lorrie03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heilige kaasstolp?quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:51 schreef puzziepie het volgende:
Rob lult soms heel dubbel
gister zat hij nog te lachen omdat Noomi zei dat haar doel is om het een jaar vol te houden
Nu heeft hij ook dat zelfde "doel"
Ook met dat doel doet Rob me aan Ruud denken.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:51 schreef puzziepie het volgende:
Rob lult soms heel dubbel
gister zat hij nog te lachen omdat Noomi zei dat haar doel is om het een jaar vol te houden
Nu heeft hij ook dat zelfde "doel"
ik zie geen lach op zijn gezichtquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:54 schreef puzziepie het volgende:
Leest Ivan de brief van Wilco?
[ afbeelding ]
Ik weet echt nog niet wat ik van Rob moet vinden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:53 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ook met dat doel doet Rob me aan Ruud denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |