nu hobbelt ze ook achter ivan aan, maar dat levert niets positiefs opquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En ik noemde haar omdat zij standaard achter Ivan aan hobbelt
Ivan is namelijk degene die samen met Collie en Rob veel zouden kunnen veranderen
en omdat te kunnen heb je mensen nodig die achter je staan en je helpen
zoals Bjorn,Nicole,Gaby,misschien zelfs een Noomi & Gina wel
Daar ging het mij om
Didoquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:19 schreef -sabine- het volgende:
Roel was als vrouw verkleed, de eerste keer dat ie Dido wilde versieren.
+1quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:24 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik dat natuurlijk ook niet. Maar heb meer vertrouwen in Nicole dat ze dat met goede rugdekking zou kunnen doen dan in personen als ....![]()
![]()
de overige 10
praatjes vullen helaas geen gaatjes... ben benieuwd naar rob in actiequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:27 schreef utopinee het volgende:
[..]
nu hobbelt ze ook achter ivan aan, maar dat levert niets positiefs op
in collie geloof ik ook niet
in rob wel
gina ook al?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:28 schreef 37metrijst het volgende:
Och en Gina heeft het ook alweer over tv maken.![]()
Mark: o lieffie heb je een was gedaan? kus kus kus.
Ik ga candy crushen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:29 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
gina ook al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaby en Gabri hebben het over ventileren/ roddelen en het onder druk zetten van LauB.![]()
Gabri: net als Bjorn en over de markt, je moet het zelf doen, weet je? Stoer joh. O, maar nu zegt ze dat ze het niet kan maken om niets te zeggen, maar ze doet het nog steeds niet.![]()
Op welk level zit jijquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:28 schreef 37metrijst het volgende:
Och en Gina heeft het ook alweer over tv maken.![]()
Mark: o lieffie heb je een was gedaan? kus kus kus.
Ik ga candy crushen.![]()
![]()
En ze gaat hem slaan,als hij het weer doet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef Enah het volgende:
Gina aan het klagen over Bjorn.
Hij zat aan haar voet.
hehe eindelijk tochquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef 37metrijst het volgende:
G en G geven Wilco eigenlijk wel gelijk met zijn kritiek op Wilco. Gabri denkt dat ze nog wel iets gaat zeggen tegen LauB.
Dit snap ik niet....quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef 37metrijst het volgende:
G en G geven Wilco eigenlijk wel gelijk met zijn kritiek op Wilco. Gabri denkt dat ze nog wel iets gaat zeggen tegen LauB.
Dit gaat de goede kant op ............... en het gaat nu ineens best snelquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef lorrie03 het volgende:
Gabri is het er mee eens wat wilco over laub schreef.. ze gsst daar met laub over praten![]()
![]()
iddquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit gaat de goede kant op ............... en het gaat nu ineens best snel
[..]
gina ook al?
In Soda op 161SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilco geeft kritiek op Wilco?quote:
Dan moet ze die bek, die ze af en toe kan opzetten eens open doen!quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef puzziepie het volgende:
Gabrielle vind dat Wilco gelijk had in zijn brief over lauB
ze bedoelt denk ik wilco zijn kritiek op laura bquote:
Ik denk dat iedereen dat vind.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef puzziepie het volgende:
Gabrielle vind dat Wilco gelijk had in zijn brief over lauB
Nu snap ik het.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:38 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze bedoelt denk ik wilco zijn kritiek op laura b
Zijn kritiek over Laup in de brief die werd voorgelezenquote:
Je hebt helemaal gelijk hoor!quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:38 schreef Enah het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat vind.
Maar niemand die wat zegt.![]()
En niemand die haar stemmen geeft.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:38 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
komt goed schatjegaby en gabriel kritiek op laub
Duidelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zijn kritiek over Laup in de brief die werd voorgelezen
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:37 schreef lorrie03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt gek van dat gesmak![]()
[..]
gina ook al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:34 schreef 37metrijst het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaby en Gabri hebben het over ventileren/ roddelen en het onder druk zetten van LauB.![]()
Gabri: net als Bjorn en over de markt, je moet het zelf doen, weet je? Stoer joh. O, maar nu zegt ze dat ze het niet kan maken om niets te zeggen, maar ze doet het nog steeds niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |