twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op woensdag 06-05-2015 om 22:38:23Hoe Messi een doelpunt van zijn teamgenoot viert. Alleen dat is de reden waarom hij beter is dan Ronaldo. #barbay reageer retweet
Joh.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:51 schreef tong80 het volgende:
Geweldige wedstrijd. Met één van de beste voetballers ooit.
De analisten hebben gelijk. Met Robben en Ribéry was het waarschijnlijk anders gelopen.
Messi.
Peter is zelf een geit.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:50 schreef Zipportal het volgende:
Kinderhandelaar met Pietje.twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 06-05-2015 om 22:39:25Hij doet het weer: #Messi The GOAT. Fenomeen....!!! #Barcelona reageer retweet
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:51 schreef Zipportal het volgende:
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op woensdag 06-05-2015 om 22:38:23Hoe Messi een doelpunt van zijn teamgenoot viert. Alleen dat is de reden waarom hij beter is dan Ronaldo. #barbay reageer retweet
Internetpestenquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:51 schreef KingRoland het volgende:
Peter R de vries heeft trouwens een nieuw programma waar hij internetpesters aanpakt.
Daar hoef je geen analist voor te zijn hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:51 schreef tong80 het volgende:
De analisten hebben gelijk. Met Robben en Ribéry was het waarschijnlijk anders gelopen.
Messi.
Hij zit nu toch in Nepal? Hij is expert op het gebied van aardbevingen en noodhulp.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:51 schreef KingRoland het volgende:
Peter R de vries heeft trouwens een nieuw programma waar hij internetpesters aanpakt.
Hij heeft overal verstand vanquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hij zit nu toch in Nepal? Hij is expert op het gebied van aardbevingen en noodhulp.
Dachten we voor de wedstrijd alquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:51 schreef tong80 het volgende:
Messi.
Ben je dan de beste speler ter wereld als je je doelpunt met heel de stad gaat vieren ofzo?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:51 schreef Zipportal het volgende:
Peter wist ook al natuurlijk lang van te voren dat deze aardbeving er aan kwam.quote:
Ik luister.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Daar hoef je geen analist voor te zijn hoor.
Tuurlijk.quote:
Tong opent voor iedere scheet een topic dus daar kijk ik niet van op.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tong heeft Messi ontdekt, want hij opende het eerste Messi topic op FOK!
Robben, Messi en CR7quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:51 schreef tong80 het volgende:
Messi.
twitter:vkwillemvissers twitterde op woensdag 06-05-2015 om 22:49:59Soms kan ik gewoon niet bevatten hoe goed #Messi is. Dat we dit allemaal kunnen zien, bijna elke week, dat is een voorrecht. #barbay reageer retweet
echt kul inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben je dan de beste speler ter wereld als je je doelpunt met heel de stad gaat vieren ofzo?
Ga lekker op de man spelen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tong heeft Messi ontdekt, want hij opende het eerste Messi topic op FOK!
Ik denk niet iedere scheet, niet elke scheet is topic waardig natuurlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tong opent voor iedere scheet een topic dus daar kijk ik niet van op.
Ga lekker door jongens.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tong opent voor iedere scheet een topic dus daar kijk ik niet van op.
Ja, maar als zo vaak wordt gezegd, zijn de tijden niet te vergelijken.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robben, Messi en CR7
zou jij die in het rijtje Pelé, Maradona en Cruijff zetten?
Ik moet bijna altijd heel erg om je lachen hoor, nu goed?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga lekker door jongens.
Ben het gewend inmiddels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |