quote:Gelukkig mag je ook gewoon op dit forum met je fans kletsen
Op vrijdag 22 november 2002 18:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik mag best zelf dingen antwoorden, alleen vaak stuur ik ze door, dat is voor mij wat relaxter. Als je het niet leuk vindt moet je het vooral zelf weten, ik vond alleen dat ik deze kans niet mocht laten liggen, dat zou stom geweest zijn. En de platenmaatschappij van nu was niet de eerste, de eerste was een eikel en die bood dan ook nog es minder en was veel te opdringerig
quote:Precies. Helemaal mee eens. Laat ze maar lekker jaloers zijn op alle aandacht die je krijgt. Die heb je toch verdiend?!
Op vrijdag 22 november 2002 18:27 schreef Ericr het volgende:
Tim laat ze maar lullen als ze het niet goed vinden. Jij scoort en daar gaat het om. Als je er dan nog leuk mee verdient is dat mee genomen. Goed gedaan voor iemand van jouw leeftijd.
quote:Waarom zou ik nou weer in een keer iets hebben tegen boeren? Ik vond z'n optreden gewoon niet grappig.
Op vrijdag 22 november 2002 14:19 schreef Disorder het volgende:
Jij hebt iets tegen boeren he?
Anyway, die Niek zie ik bijna elke dag op het station van Raalte.
quote:Ik vond 'm wel grappig maar vroeg me af wat ie in godsnaam kwam doen..
Op vrijdag 22 november 2002 18:32 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Waarom zou ik nou weer in een keer iets hebben tegen boeren? Ik vond z'n optreden gewoon niet grappig.
quote:Dat heb ik nou ook...
Op vrijdag 22 november 2002 18:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom zou ik nou weer in een keer iets hebben tegen boeren? Ik vond z'n optreden gewoon niet grappig.
En dan nu maar weer over Tim. Hoe loopt de singleverkoop, Tim?
De subkop is: Succesvol programma brengt ongewild eerste idool voort.
O.a. Via internet weet 'PRIVE' toch een reactie van Tim op te vangen. Op de FOKFORUMSITE laat hij de bezoekers weten niet blij te zijn met het argument dat op televisie naar voren is is gebracht. Dit argument (kort beschreven) gaat over dat je pissig was dat er in je reactie op tv was geknipt, gemonteerd. Je was immers totaal anders dan de gebruikelijke pop-idolen. 'PRIVE' denkt wel dat je hoog zal eindigen in de hitparade.
Succes verder.
quote:Singleverkoop loopt niet, door een fout ligt ie nog niet in de winkels
Op zondag 24 november 2002 13:35 schreef SmashBro het volgende:
Ik vond boer Vincent ook helemaal niet grappig. Wat een uitslover. En dan ook nog overdreven gaan lachen om een (nergens op slaand) grapje van jurylid Eric. Vincent, you suck. [afbeelding]En dan nu maar weer over Tim.
Hoe loopt de singleverkoop, Tim?
BMG (waar hij werkt) brengt em nog uit ook
[Dit bericht is gewijzigd door Hawaii_Tim op 24-11-2002 17:18]
en het staat in het media gedeelte volgens mij, bij de korte berichtjes, als iemand anders het wil scannen.
Talentenjacht Idols heeft nu al zijn eerste idool voortgebracht: Tim. De 15-jarige gymnasium-scholier zong vorige week met draaiende ogen, gekleed in korte broek, witte sokken en Hawaii-shirt een oorverdovende Sid-Vicious-versie ...
voor de rest moet ik betalen... Dus als iemand zo vriendelijk kan zijn het te scannen
Knettervals
De jury van het veelbekeken Idols is ontstemd over de voortijdige lancering van de Brabantse scholier Tim, die door hen was afgewezen, maar die nu op eigen kracht bezig is een idool te worden: sinds gisteren ligt zijn eerste single in de winkel.
'Die jongen is pas 15, zit op het gymnasium en is waarschijnlijk hoogbegaafd. Hij had tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen', zegt juryvoorzitter Henkjan Smits. Bovendien wordt de formule van het programma volgens hem op deze manier de nek omgedraaid; de lol van idols zit hem juist in het feit dat het een afvalrace is.
In een voorronde van Idols deed Tim een imitatie van Sid Vicious die Frank Sinatra nadeed en zodoende van My Way een dijenkletser maakte.
Henkjan Smits heeft Tim deze week op de radio horen zingen en dat sterkte hem in zijn mening. 'Met begeleiding is het helemaal knettervals. Straks kopen alle kroegen het en dan wordt het nog een hit ook.' Smits heeft met de Holland Media Groep gesproken over de lancering van Tim, en te horen gekregen dat het 'eens maar nooit weer' zal zijn. De juryvoorzitter zl zijn medewerking aan Idols niet staken: 'Het is veel te leuk"
(Volkskrant, 23-11-2002, Media gedeelte)
Mag ik je twee vragen stellen Tim?
1) via wie wordt het singeltje uitgegeven, rechtstreeks platenmaatschappij of HMG?
2) Heb je er een bedrag voor gekregen, is het puur omdat je het leuk vindt, of krijg je per verkocht exemplaar betaalt?
En dan nu het antwoord op je vragen: Het gaat via HMG, en die hebben nauwe banden met BMG, de platenmaatschappij die em gaat uitgeven
Ik doe dit omdat ik het leuk vind, en ik krijg ook nog geld. Geen zin om te zeggen hoeveel en hoe, maar het hangt er wel van af hoeveel hij verkocht wordt
Edit: oh en bedankt voor het overtypen
quote:Wat een nep site
Op maandag 25 november 2002 13:08 schreef BobRooney het volgende:
http://www.timvicious.nl/
Oh en Gelly zou je mij kunnen sturen waarom je de fansite neer hebt gehaald? Ik zou het graag weten, en als de site op een of andere manier weer online kan heb ik dat wel graag, bijvoorbeeld door mij de bestanden te sturen dan zet ik ze online en natuurlijk komt er dan nog een dankwoord op.
quote:ja...lelijk ook
Op maandag 25 november 2002 13:10 schreef gelly het volgende:[..]
Wat een nep site
quote:Beste Tim,
Op maandag 25 november 2002 16:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja eikel, beetje "feitjes" van mijn CU2 jatten. Vincent is mijn broer niet.
Jammer dat je zo reageert, wij vonden dat Timvicious natuurlijk niet zonder een eigen domein kon, dus vandaar dat wij voor jou aan de slag zijn gegaan. Ook hebben wij geprobeert om contact met jou te leggen, maar helaas heb jij niets van je laten horen, of is het niet aangekomen?
Graag zouden wij dan ook van jou willen weten wat er misschien mist of wat er verbeterd kan worden. Tis uiteindelijk een site die over jou gaat en waar jij de beste info kan geven. Graag zou ik dan ook een keer met je willen spreken, hoe of wat dat is aan jou. Je kunt ons altijd bereiken op jeroen@surfrace.nl of info@timvicious.nl
Want wat wij niet willen zoals vele andere site, op de commerciele tour, anders hadden wij ook banners en links kunnen plaatsen die ons geld opleverden. Aangezien we vandaag binnen 7 uur al bijna 4000 bezoekers hadden. Ik hoop dat je of hier wilt reageren of contact met me wil opnemen. Laat in ieder geval even horen of je interesse hebt om er een mooie site van te maken.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Romate
-edit- spamlink verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 25-11-2002 22:41]
AARRGGHH!!
quote:Als je vind dat Tim niet zonder een domeinnaam kon, had je het domeinnaam
Op maandag 25 november 2002 21:35 schreef jeroenromate het
volgende:
Jammer dat je zo reageert. Wij vonden dat Timvicious natuurlijk niet zonder
een eigen domein kon, dus vandaar dat wij voor jou aan de slag zijn
gegaan.
Bovendien is SurfRace wel erg nadrukkelijk aanwezig, vind je niet? Tim is
populair, haalt binnen een maand 150.000 bezoekers, dat is wel heel
makkelijk SurfRace klanten binnenhalen, vind je niet? Als je dan toch zo
meegaand bent met Tim, en je het toch alleen voor de lol doet, haal dan die
banners, grote copyrights en links van die site.
quote:Je had ook contact op kunnen nemen met de platenmaatschappij of het
volgende:
Ook hebben wij geprobeert om contact met jou te leggen, maar helaas heb jij
niets van je laten horen, of is het niet aangekomen?
quote:Nee, nee, nee! NIET JULLIE. Ga eens weg met jullie. En wij. Wellicht is het
volgende:
Graag zouden wij dan ook van jou willen weten wat er misschien mist of wat
er verbeterd kan worden. Tis uiteindelijk een site die over jou gaat en waar
jij de beste info kan geven. Graag zou ik dan ook een keer met je willen
spreken, hoe of wat dat is aan jou. Je kunt ons altijd bereiken op
jeroen@surfrace.nl of info@timvicious.nl
quote:Wat doe je nu dan? Ik zie alleen maar SURFRACE voorbij komen! Doe eens
volgende:Want wat wij niet willen zoals vele andere site, op de commerciele tour,
anders hadden wij ook banners en links kunnen plaatsen die ons geld
opleverden. Aangezien we vandaag binnen 7 uur al bijna 4000 bezoekers
hadden. Ik hoop dat je of hier wilt reageren of contact met me wil opnemen.
Laat in ieder geval even horen of je interesse hebt om er een mooie site van
te maken.
Tim, ik heb www.timvicious.com voor je klaar staan, eventueel met (gratis)
hosting voor je. Je moet maar zien of je daar gebruik van wilt maken. Je mag
ook het domein overnemen, op je eigen naam. Kun je zelf bepalen wat je er
mee doet. Wat jij wilt. Het domein is voor jou.
En Jeroen: niet meer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |