quote:Ja, vind ik ook. Helaas
Op zondag 10 november 2002 20:22 schreef -Mk- het volgende:
Het gastenboek op de fanpage kan beter gesloten worden volgens mij
Hij was echt grappig, als ze zulk soort knakkers in BB zouden zetten zou ik misschien wel een aflevering langer als 1 minuut kunnen kijken.
quote:Waarom
Op zondag 10 november 2002 20:22 schreef -Mk- het volgende:
Het gastenboek op de fanpage kan beter gesloten worden volgens mij
quote:Ik ben de beheerder ... En heb al diverse reacties weggegooid.
Op zondag 10 november 2002 20:43 schreef Sebastard het volgende:[..]
Heb je het al gelezen?
quote:Dat weet ik. Inmiddels wel duidelijk... Wel gedaan in overleg met Tim zelf, neem ik aan? Ik heb trouwens hier het filmpje van Tim neergezet, in het geval dat RTL gaat besluiten om 'm van de server te halen.
Op zondag 10 november 2002 20:45 schreef gelly het volgende:
Ik ben de beheerder... En heb al diverse reacties weggegooid.
quote:en deze
Op zondag 10 november 2002 20:11 schreef -Mk- het volgende:
En verderFansite: Hier
3FM remix: Hier (doel opslaan als)
quote:Mooie pagina. Ik heb gisteren al een uur geprobeerd om die filmpjes van de site van RTL af te halen, maar ik kwam niet verder dan .rm bestanden van 70 bytes.
Op maandag 11 november 2002 05:55 schreef Sebastard het volgende:[..]
Dat weet ik. Inmiddels wel duidelijk... Wel gedaan in overleg met Tim zelf, neem ik aan? Ik heb trouwens hier het filmpje van Tim neergezet, in het geval dat RTL gaat besluiten om 'm van de server te halen.
Goed werk en ik hoop dat je server het houdt
Ik heb al 3 jaar geen cd gekocht en nog nooit een cd-single, maar deze ga ik zeker wel kopen!
quote:Dank je wel...
Op maandag 11 november 2002 16:20 schreef schwa78 het volgende:Mooie pagina. Ik heb gisteren al een uur geprobeerd om die filmpjes van de site van RTL af te halen, maar ik kwam niet verder dan .rm bestanden van 70 bytes.Goed werk en ik hoop dat je server het houdt
quote:Zou kunnen... vraag het hem, hij loopt hier regelmatig rond. Denk persoonlijk dat het meer z'n immitatie van Sid is
Op maandag 11 november 2002 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bij mij op school zeiden ze dat Tim autistisch is. Dat is toch niet?
quote:Lijkt me niet nee.
Op maandag 11 november 2002 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bij mij op school zeiden ze dat Tim autistisch is. Dat is toch niet?
quote:Dat vond ik dus ook.
Op maandag 11 november 2002 16:57 schreef yootje het volgende:
Lijkt me niet nee.
Als ze het zo had gedaan, was ze zeker door gegaan, want dan was het geen immitatie, maar iets waar ze iets van haarzelf in had gelegd... ze lust wel een breezah geloof ik.
Respect!
All yOu LAdIes POP THAt tHInG LiKE tHIS SHake your BoDy, dON'T STOP, DON'T qUiT All yOU LADiES pOP THAT tHiNG lIke THIs ShaKe YOuR bODY, dON't stoP, DON'T Quit JUST dO IT, DO IT, Do It, Do IT, dO IT nOW LIcK ThIS gooD, SuCK tHis pUSSy jusT like YOu ShOUlD, rIgHT nOW, LICk it GOOD, sUcK thIs pusSY, MY nEcK, MY baCk, liCK My pUssy JUST lIkE my NecK...
ROTFLOL
quote:Ik hoorde het. Het zou je gezegd worden
Op maandag 11 november 2002 23:46 schreef Chooselife het volgende:
*proest*Henny Huisman zegt net op Nederland 2 dat ie er van overtuigd is dat Tim "verstandelijk gehandicapt" is!
ROTFLOL
![]()
![]()
quote:Tim, als je meeleest:
Op maandag 11 november 2002 23:48 schreef schwa78 het volgende:[..]
Ik hoorde het. Het zou je gezegd worden
Het valt wel wat mee hoor!
Ja, hij heeft gewoon een hekel aan het programma omdat hij liever zijn soundmixshow op dat tijdstip zou hebben gehad. Maar echt geweldig hoe hij dat zei... Jah, er doen zelfs verstandelijk gehandicapten mee!! Eén van die anderen zo van, ja maar die zenden ze toch zeker niet uit?? Henny Huisman zo, van ja vandaag nog, ik zag zo'n jongen met zo'n blouse aan, ik weet zéker dat hij verstandelijk gehandicapt was. En dan helemaal verontwaardigd: "En hij wordt zelfs nog benadert door platenmaatschappijen ofzo"... Jah zielig is die jongen hè
[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 11-11-2002 23:54]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |