ja hoe doe je een uur over een salade ;p ik ben binnen 10 minuten altijd wel klaar hahaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze mogen er een uur over doen ook nog

Niks mis mee joh. Ik weet niet waarom er altijd zo op salades gehaat word... Niks mis meequote:

ik haat ook niet op salades! ik ben er zelf ook gek op. vind het gewoon zonde van zo'n stuk vlees ;p zou er wat anders mee willen zienquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niks mis mee joh. Ik weet niet waarom er altijd zo op salades gehaat word... Niks mis mee

Een lekker gebakken stukje rund is niet te versmaden in een goeie saladequote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik haat ook niet op salades! ik ben er zelf ook gek op. vind het gewoon zonde van zo'n stuk vlees ;p zou er wat anders mee willen zien

hehe oke ik geloof je!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een lekker gebakken stukje rund is niet te versmaden in een goeie salade

Zorg ervoor dat dat ding alcohol laat lekken bij ** graden... en ze zorgt ervoorquote:

hahahquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat dat ding alcohol laat lekken bij ** graden... en ze zorgt ervoor

alles wat zij maakt is perfect en lekkerquote:

hmmm ja heb je ook wel gelijk inquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
Beetje een semi-voordeel... Als je alles pakt en het er mee doet, ben je vaak beter, dan steeds terug mogen lopen.... En dat teruglopen, kost ook weer tijd...

Ik vind t een een raar wijf, maar dat kan ik juist wel weer waarderen aan d'rquote:

Ze is inderdaad iets minder vervelend geworden, maar nu meer alcoholistequote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik vind t een een raar wijf, maar dat kan ik juist wel weer waarderen aan d'r

Ff gemist wat ze nou weer in de pan had...?quote:

ze maakt weer een paella en knot is daar pissig overquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ff gemist wat ze nou weer in de pan had...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |