Alleen als Jack&Jones ook aanwezig isquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:11 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.modemusthaves.com/fiercefashionfestival
hee henk ga je mee
How'd u know?quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:18 schreef Questular het volgende:
Ben jij dat in die plaatje linksonder Etha?
Niemand geeft een neuk. Ga lekker naar het Tina-forum met die wijvenshit van jequote:
Oh m'n huisdieren kan ik hier ook nog wel even neergooien.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:42 schreef VMSDKR het volgende:
Maak even een fucking huisdierentopic ofzo kanker. Gewoon gelijk, die Henk.
Beter dan met mn blote pik op internet om bevestiging te zoekenquote:
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter dan met mn blote pik op internet om bevestiging te zoeken
Echt he. Een keer is leuk maar 2 topics met katfoto's... Dan heb ik nog liever fripsel dagboekpo-quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:42 schreef VMSDKR het volgende:
Maak even een fucking huisdierentopic ofzo kanker. Gewoon gelijk, die Henk.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt he. Een keer is leuk maar 2 topics met katfoto's... Dan heb ik nog liever fripsel dagboekpo-
[ afbeelding ]
Damnquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Okquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:49 schreef Deuce92 het volgende:
Minder katten mag inderdaad wel.
[ afbeelding ]
Je komt niet aan mijn dickpics!! Praat niet over dickpics als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over mijn dickpics of mij persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt zeker een kladblokje op je bureaublad met die quote?quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je komt niet aan mijn dickpics!! Praat niet over dickpics als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over mijn dickpics of mij persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!
Niet zulke moeilijke woorden gebruiken joh, veel te intimiderend.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:52 schreef VMSDKR het volgende:
Ja leuk Fripsel, kanker nu maar weer op. Nu weten we wel hoe recalcitrant je bent.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:00 schreef Awesome_ het volgende:
Ik noem de namen wel dan vms!
Kk deuce
kk frispel
Dus je doet het niet eens omdat anderen het irritant vinden en ze dan dus verder te irriteren? Maar omdat je ze schattig vindt en het hele topic ermee vol moet?quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:07 schreef Deuce92 het volgende:
Overigens vind ik schattige dieren helemaal niet grappig. Wist niet dat het ooit zo bedoeld was.
Ze zijn gewoon schattig.
In het begin deed ik het omdat ik ze zo schattig vond. En nu omdat ik ze schattig vind én vanwege de huilie huilie.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dus je doet het niet eens omdat anderen het irritant vinden en ze dan dus verder te irriteren? Maar omdat je ze schattig vindt en het hele topic ermee vol moet?
man man man
quote:Studente bewijst dat mannen met een bierbuik aantrekkelijker zijn
Omdat vrouwen heus niet alleen vallen op mannen met keiharde abs, schreef de 19-jarige MacKenzie Pearson een overtuigende essay over waarom meisjes en vrouwen op de dadbod vallen. Eigenaars van een dadbod kunnen volgens haar het best omschreven worden als mannen die af en toe gaan fitnessen, maar veel liever dan dat languit in de zetel liggen met een pintje en een pizza of twee. Hoewel geen enkele vrouw zal wegkijken van een mooi gespierde man, vallen meer en meer vrouwen op de dadbod. Simpelweg omdat het de man in kwestie menselijker en natuurlijker doet overkomen. Zoals Pearson het zo mooi verwoordde: “Niemand wil knuffelen met een rots.”
http://www.guido.be/Nieuw(...)d/11601/Default.aspx
quote:Marc Baes · Brugge
Waarom een sixpack in huis halen als je voor dezelfde prijs een vat kunt krijgen !
Beantwoorden · Vind ik leuk · 27 · Bericht volgen · Gisteren om 12:15
quote:Erik Broux
Yup, en vrouwen drinken gratis van't vat.
Beantwoorden · Vind ik leuk · 5 · 18 uur geleden
quote:Dermul Christoph · Werkt bij Fijnbakkerij lieven
er is dan toch nog hoop ergens ver weg te velde hahahaha
Beantwoorden · Vind ik leuk · 4 · Bericht volgen · 4 mei om 16:57
quote:Jean Mondelaers
wie wil er nu met haar hoofd op een stel planken liggen in plaats van op een zacht kussen.
Beantwoorden · Vind ik leuk · 3 · Bericht volgen · 22 uur geleden
quote:Johan Dejaeger · Don Bosco Sint-Denijs-westrem
de waarheid mag ook eens gezegd worden
Beantwoorden · Vind ik leuk · 2 · Bericht volgen · Gisteren om 9:38
quote:Angelique Roest Snabel · Othene, Zeeland, Netherlands
Slaat nergens op! Zeer onaantrekkelijk zo'n vetschort
Beantwoorden · Vind ik leuk · 1 · Bericht volgen · 4 uur geleden
quote:Schele Makreel · Bussum
waarom wassen op een wasbord als je een hele trommel tot je beschikking hebt
Beantwoorden · Vind ik leuk · 1 · Bericht volgen · 22 uur geleden
quote:Yannick Wils · Werkt bij MW by Chayanne
Het beste gerief hangt onder een afdak
Beantwoorden · Vind ik leuk · 1 · Bericht volgen · 15 uur geleden
quote:Patrick Demey · Lijnbuschaufeur bij Van Coillie - Torhout
Oefff , er is nog hoop ! Een biertje aub !
Beantwoorden · Vind ik leuk · 1 · Bericht volgen · Gisteren om 15:15
quote:Yannick Peeters · Volgen · Werkt bij Eddy Peeters
Brenda de Vlaeminck Natalie De Vlaeminck
Beantwoorden · Vind ik leuk · Bericht volgen · 6 uur geleden
quote:Ghislain Vermeiren · Sint-Thomas Brussel
Inderdaad, mijn sixpack is er nog...er is alleen een beschermlaagje over. Dames vinden dat wel teddybeerachtig, leuk toch?...
Beantwoorden · Vind ik leuk · Bericht volgen · 7 uur geleden
Ik ben ook blij met jouw zachte buikje hoorquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:01 schreef kaasplankje het volgende:
kunnen fripsel en deuce niet ff samewn naar de dierentuin ofzo
jezus
viel mij ook al opquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Voel je je ineens te goed om op mijn DM's te reageren ofzo? Kklul.
Dit is wel heftig opzich.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
sorry vriendjequote:Op woensdag 6 mei 2015 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
jij bent veel te cynisch met je 'hey lkr muzeikje' de hele tyd. ik voel mij dan niet serieus genomen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
Vroeger stuurde je dat nog eens naar mij
Huup huup huup barbakrakquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
"Neenee dit kan ik echt, let op"
yupquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:03 schreef Deezertje het volgende:
Ben mijn kassameisje op Tinder tegengekomenDacht eerlijk gezegd dat ze een relatie had, maar is blijkbaar (weer) vrijgezel! Moet mezelf alleen wel inhouden als ik haar weer zie en ze me (nog) niet geliked heeft... dat is wel een beetje vreemd aan Tinder vind ik ondanks de fikse aantallen meiden die voorbijkomen blijven er toch altijd een paar in mijn hoofd waarvan ik hoop dat ze terugliken... en ik voel me dan best kansloos als ik zo'n opmerking in real maak waarvan we allebei weten wat we bedoelen... maar goed, als ze niet liked heeft ze of geen interesse of niet aan toe gekomen, dus niet geschoten is altijd mis!
Anyway, vakantieperiode hier. Niet voor mij, nog druk bezig met studie! Moet wel lachen nu hoor. Stad en OV puilt uit van stelletjes die samen gaan winkelen... zo cliché maar ja. Mag alleen hopen dat de meiden zelf ook een flink deel van hun kleren betalen
Wat ik trouwens ook niet snap is waarom meiden hun vriend meenemen naar de sportschool of nu stilteruimte op school! Komen opvallend veel meiden tegenover me zitten laatste tijd... elke keer denk ik al van: hmmm... leuke meid, maar zal vast wel bezet zijn. En 5 minuten komt haar vriend er met een kop koffie dan ook gezellig bijzitten en lekker handje vasthouden enzo. Doe dat lekker thuis! Kan je ook prima studeren, en nog wel meer.....
Fucking hell, wat een gehaatquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben mijn kassameisje op Tinder tegengekomenDacht eerlijk gezegd dat ze een relatie had, maar is blijkbaar (weer) vrijgezel! Moet mezelf alleen wel inhouden als ik haar weer zie en ze me (nog) niet geliked heeft... dat is wel een beetje vreemd aan Tinder vind ik ondanks de fikse aantallen meiden die voorbijkomen blijven er toch altijd een paar in mijn hoofd waarvan ik hoop dat ze terugliken... en ik voel me dan best kansloos als ik zo'n opmerking in real maak waarvan we allebei weten wat we bedoelen... maar goed, als ze niet liked heeft ze of geen interesse of niet aan toe gekomen, dus niet geschoten is altijd mis!
Anyway, vakantieperiode hier. Niet voor mij, nog druk bezig met studie! Moet wel lachen nu hoor. Stad en OV puilt uit van stelletjes die samen gaan winkelen... zo cliché maar ja. Mag alleen hopen dat de meiden zelf ook een flink deel van hun kleren betalen
Wat ik trouwens ook niet snap is waarom meiden hun vriend meenemen naar de sportschool of nu stilteruimte op school! Komen opvallend veel meiden tegenover me zitten laatste tijd... elke keer denk ik al van: hmmm... leuke meid, maar zal vast wel bezet zijn. En 5 minuten komt haar vriend er met een kop koffie dan ook gezellig bijzitten en lekker handje vasthouden enzo. Doe dat lekker thuis! Kan je ook prima studeren, en nog wel meer.....
quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Hey beach ben je ook turkquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Bedankt, zo op een slechte dag besef ik dat ik niet zo ben gelukkig
Sorry vriend maar ik kan je wel zeggen dat ik het vaak goede pokoes vindquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
jij bent veel te cynisch met je 'hey lkr muzeikje' de hele tyd. ik voel mij dan niet serieus genomen.
Ben ik een Ben&Jerry?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:39 schreef Awesome_ het volgende:
Als 'je bent wat je eet' klopt ben ik een turkse pizza hahah
Zet je in het dmlijstje.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sorry vriend maar ik kan je wel zeggen dat ik het vaak goede pokoes vindben gewoon beetje gek soms
kankerharde steken vriend?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb haar zojuist even gedisciplineerd dmv inwendige stokslagen.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:16 schreef Awesome_ het volgende:
Deuce was eerst nog wel een goede user totdat ie met die Turken omging. Nu is die net zo kk irritant. Jammer wel. RIP in peace.✌
Amen. Nu probeert die een wit voetje te halen bij de gymdames. Hey mcnulty.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
Mis de tijden toen hij nog gewoon zijn bek hield en zijn penis postte.
Dit is wel beetje racistisch. Waar, maar racistisch.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:16 schreef Awesome_ het volgende:
Deuce was eerst nog wel een goede user totdat ie met die Turken omging. Nu is die net zo kk irritant. Jammer wel. RIP in peace.✌
dat is racisme altijd toch?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is wel beetje racistisch. Waar, maar racistisch.
👯
treinmeisje dr vriend lijkt wel eropquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie was ook alweer Gosling-fanaat hier?
Wat een schatje is het toch. http://imgur.com/gallery/wjJtIOO
Kijk RTL 5 hoe je langer kan worden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
treinmeisje dr vriend lijkt wel erop
Doe de audioboeken. Stephen Fry ditdat.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:54 schreef Awesome_ het volgende:
Ff paar pagina's harry potter en dan gaat deze jongen weer de binnenkant van zijn oogjes bekijken.
die doe ik hierna. Srs. Word mn 4de cycle dan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe de audioboeken. Stephen Fry ditdat.
sukkel pak asoiaf danquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:54 schreef Awesome_ het volgende:
Ff paar pagina's harry potter en dan gaat deze jongen weer de binnenkant van zijn oogjes bekijken.
zeg dat jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
vriend. We moeten daar de draad ook weer mee oppakken.Srs.
oppakken? ik neem aan dat we niet gestopt zijnquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
vriend. We moeten daar de draad ook weer mee oppakken.Srs.
Ik ga ze jaarlijks wel een keer langs denk ik. Je moet ook echt de discworld-boeken lezen/luisteren. Lijkt me echt iets voor jou.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
die doe ik hierna. Srs. Word mn 4de cycle dan.
zoveel te lezen nog. Maar wel goeie idd. Sinds ik luchtige fictie lees voor het slapen gaan ben ik echt van mijn insomnia genezen. Wil verder geen ochtend- vs avondmens discussie aanwakkeren hier weer, maar weet wel dat je mis zit als je denkt een nachtpersoon te zijn.quote:
was da. Enlighten me.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga ze jaarlijks wel een keer langs denk ik. Je moet ook echt de discworld-boeken lezen/luisteren. Lijkt me echt iets voor jou.
je antwoord wel op die troll maar niet op mij?quote:
had wel ff een sabbaticalletje gaande. Maar was weloverwogen. Net zoals die van sander. Iets met andere prioriteiten en zo.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:58 schreef Beach het volgende:
[..]
oppakken? ik neem aan dat we niet gestopt zijn
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
had wel ff een sabbaticalletje gaande. Maar was weloverwogen. Net zoals die van sander. Iets met andere prioriteiten en zo.
Maatje ik lees me vrijwel elke nacht in slaap. Echt perfect is dat.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zoveel te lezen nog. Maar wel goeie idd. Sinds ik luchtige fictie lees voor het slapen gaan ben ik echt van mijn insomnia genezen. Wil verder geen ochtend- vs avondmens discussie aanwakkeren hier weer, maar weet wel dat je mis zit als je denkt een nachtpersoon te zijn.
vriend rustig. Vandaag al gefapt? Zullen we starten nu?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
je antwoord wel op die troll maar niet op mij?
en dan eerder vandaag al dat gekkr met VMS, wtf is er met je aan de hand gek
'Mijn Leven'quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maatje ik lees me vrijwel elke nacht in slaap. Echt perfect is dat.
echte CEO 10k/a day habitje dezequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maatje ik lees me vrijwel elke nacht in slaap. Echt perfect is dat.
Serie van een briljante Britse schrijver die onlangs is overleden. Het is fantasie, maar draait voornamelijk om briljante turns of phrases en op komische wijze dingen op de hak nemen. Is niet echt uit te leggen, zonder te lezen.quote:
Ken je plek, bitch.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
je antwoord wel op die troll maar niet op mij?
en dan eerder vandaag al dat gekkr met VMS, wtf is er met je aan de hand gek
Ik. Liefst savonds. In ruil krijg je dan elke dag een update rondom mijn penis. win win dacht ik zo.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:04 schreef JaqenHghar het volgende:
Dus wie wil er dagelijks een herinnering ontvangen?
pratchett bedoel jequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Serie van een briljante Britse schrijver die onlangs is overleden. Het is fantasie, maar draait voornamelijk om briljante turns of phrases en op komische wijze dingen op de hak nemen. Is niet echt uit te leggen, zonder te lezen.
Ik heb em in mijn 'boeken die ik nog moet lezen' Google keepje gezet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Serie van een briljante Britse schrijver die onlangs is overleden. Het is fantasie, maar draait voornamelijk om briljante turns of phrases en op komische wijze dingen op de hak nemen. Is niet echt uit te leggen, zonder te lezen.
Je leest ze ook binnen een paar dagen uit. Ideaal bedtijd-leesvoer.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb em in mijn 'boeken die ik nog moet lezen' Google keepje gezet.
lol. Dat is echt iets voor hippe tantes man. gewoon een paar en rustig doen. kunt er toch niet duizend tegelijk lezen.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik. Liefst savonds. In ruil krijg je dan elke dag een update rondom mijn penis. win win dacht ik zo.
is een foto verplicht?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Elke dag een stuk of 6 penis updates van verschillende gebruikers hier.
Nee ik was even naar de wc denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh shit jakken heb je dat lijk gezien?
Fry's eigen boeken zijn ook top. Zowel z'n fictie als z'n biografieën. Spreekt ze zelf in.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:11 schreef Awesome_ het volgende:
Audioboeken en andere youtuberips doe ik altijd tijdens cardio. Nonfictie only. Zieke brainwash zetten. Maar fictie voor het slapen gaan kan ook. Maar erger me vaak aan de stem dan of zo. Niet iedereen kan shit voorlezen.
er zijn users hier die daar een moord voor zouden doen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Elke dag een stuk of 6 penis updates van verschillende gebruikers hier.
Echt jaloers op mensen die zo in slaap knallen overal. Hoe relaxed ook, altijd slaapissues gehad.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dit nooit echt begrepen. Sowieso blij dat ik zo goed als permanent stress-vrij ben.
Ja, lezen dus.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Echt jaloers op mensen die zo in slaap knallen overal. Hoe relaxed ook, altijd slaapissues gehad.
Tenzij na de seks. Dan is het echt afrollen en slapen bij mij. Ook op dat vlak net een man.
ik luister naar Dan Carlinquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
the Ricky gervais show laatst gestart. ziek gebinged. Wow.
Wie en wat is dat.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:16 schreef Beach het volgende:
[..]
ik luister naar Dan Carlin
prima verteller
Idd ja wil wel gewoon lezen.quote:
Hahah die heb ik al zo vaak geluisterdquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
the Ricky gervais show laatst gestart. ziek gebinged. Wow.
Echt he. Die man is echt geniaal. Wou dat ik ook zo kon denken. Had em tijdje terug dus opstaan op de loopband. Moest kk hard lachen ineens, heel mijn pace fucked, iedereen kijken. best voor schut. Sindsdien dus niet meer tijdens het trainenquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd ja wil wel gewoon lezen.
[..]
Hahah die heb ik al zo vaak geluisterdKarl Pilkington is echt een zieke baas
Hahahquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Echt he. Die man is echt geniaal. Wou dat ik ook zo kon denken. Had em tijdje terug dus opstaan op de loopband. Moest kk hard lachen ineens, heel mijn pace fucked, iedereen kijken. best voor schut. Sindsdien dus niet meer tijdens het trainen
Geen 102cm tv in je slaapkamer hebben hangen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:26 schreef Ethanolic het volgende:
Tv kijken in bed![]()
Do u even melatonine?
Do u even rise and shine??
de melatonine-hypequote:Op donderdag 7 mei 2015 08:26 schreef Ethanolic het volgende:
Tv kijken in bed![]()
Do u even melatonine?
Do u even rise and shine??
Haha nee, vind t altijd grappig hoe endo's het voor zichzelf goed kunnen praten om met een zwabberpens rond te lopenquote:
Ik ben endo en heb een solide rockhard 8 pack going on here.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha nee, vind t altijd grappig hoe endo's het voor zichzelf goed kunnen praten om met een zwabberpens rond te lopen
FF Srs, is dat nou leuk? Ik vraag het me oprecht af.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:54 schreef Awesome_ het volgende:
Overal kunnen slapen-masterrace crewquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Echt jaloers op mensen die zo in slaap knallen overal. Hoe relaxed ook, altijd slaapissues gehad.
Tenzij na de seks. Dan is het echt afrollen en slapen bij mij. Ook op dat vlak net een man.
Zeg me dat je ze niet in het Nederlands leest pls.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:54 schreef Ethanolic het volgende:
Harry Potter is echt alleen leuk als je < 16 bent.
Beter In de Ban van de Ring of Het Lied van IJs en Vuur.
Ik heb LOTR in het Nederlands gelezen toen ik 16 was ofzo. ASOIAF heb ik zowel in NL als Engels gelezen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg me dat je ze niet in het Nederlands leest pls.
Ik lees eigenlijk nooit meer in het Nederlands, tenzij het een origineel NL boek is. Er gaat altijd zoveel verloren in de vertaling.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb LOTR in het Nederlands gelezen toen ik 16 was ofzo. ASOIAF heb ik zowel in NL als Engels gelezen.
Heb zowel bij GoT als LOTR eerst de verfilming gezien, maar ik vind dat niet eens echt jammer. Ik ben ook niet persé anti-verfilming ofzo. Het is gewoon goed om een beeld te hebben bij personages, helemaal als het er zó immens veel zijn als in ASOIAF. In die serie skippen ze namelijk zelfs nog bijna de helft van de personagesquote:Op donderdag 7 mei 2015 10:20 schreef Questular het volgende:
Ik baal er van dat ik de LOTR films heb gezien voordat ik aan de boeken ben begonnen, je vult de karakters in de boeken vanzelf aan met hoe ze in de film uitzien en doen.
Ja man vieze hipster.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk nooit meer in het Nederlands, tenzij het een origineel NL boek is. Er gaat altijd zoveel verloren in de vertaling.
Kk, die zin klonk snobistisch.
Zoals cc zegt is geeky sexy.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:17 schreef Ethanolic het volgende:
Mweheh, dat is wel waar.
Ik vond de reread het sowieso waard. Echt wat een ziekelijke fantasie heeft die man. Als je een beetje weet waar je op moet letten, zie je overal ergens iets achter.
JB vond me wel een beetje geeky.
Denk niet dat Weiss dat zou doen. Je weet namelijk niets van liefde.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zoals cc zegt is geeky sexy.
Nu ik dit weet zou ik me wel door jou laten pijpen terwijl Sap m'n ballen likt, Weissman m'n poepertje, en JB meekijkt vanuit een hoekje.
No homo.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Minimaal 1 reread is sowieso nodig om dingen een beetje goed door te krijgen. Geeky is the new sexy.
Zieke fantasie, maar vooral flinke behoefte aan een psychiater, die man.
Ik denk dat ik het nog geen 10 pagina's volhou. Ben nu bezig met De Prooi van Jeroen Smit. Fantasy trek ik echt niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Probeer het eens, Henk. Al is het maar omdat het beeld van een gigantische rauwdouwer die huilt om Dobby de wereld een beetje beter zou maken.
Ik ben na het laatste boek direct weer begonnen aan het eerste boek en overweeg nu een derde cyclequote:Op donderdag 7 mei 2015 10:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ik had R+L=J niet eens door in mijn eerste (Nederlandse) read. Ik had Frey Pie niet door. Ik had Aegon=Blackfyre niet door. Kan zo nog wel even doorgaan.
Heb je de novels en AWOIAF gelezen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben na het laatste boek direct weer begonnen aan het eerste boek en overweeg nu een derde cycle.
Ik lees idd ook veel over de oorlog en over de oudheid. Geschiedenisquote:Op donderdag 7 mei 2015 10:29 schreef Questular het volgende:
99% van wat ik lees is eigenlijk geschiedenis en dan vooral de 1e en 2e wereld oorlog.
+ een abbo op dit http://historianet.nl/
Nog niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je de novels en AWOIAF gelezen?
Dan zou ik die eerst doen. Zijn 100 pagina's per boekje ofzo. Dunk&Eggquote:Op donderdag 7 mei 2015 10:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog niet.
Misschien moeten we een boekenclub beginnen, voor op de rustdagen. Ik zorg voor de hapjes.
voor jou? Nee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:30 schreef fathank het volgende:
[..]
FF Srs, is dat nou leuk? Ik vraag het me oprecht af.
Taylor Swifts ogen hebben wel iets Seto-achtigs maar volgens mij is ze niet echt iets voor Bietsj.quote:
Ze mag mijn noten wel in haar mond stoppen. Snap je.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap die hype niet man. Ze lijkt net op een soort van eekhoorn ofzo met die ogen en rare mond. En dan een lichaam zonder enige vorm en van die psycho girl liedjes zingen.
Jij, van alle mensen, lijkt me die crazy bitches nu wel te kunnen waarderen vriend.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap die hype niet man. Ze lijkt net op een soort van eekhoorn ofzo met die ogen en rare mond. En dan een lichaam zonder enige vorm en van die psycho girl liedjes zingen.
Dat klopt idd. Alleen is ze qua uiterlijk niet mijn type.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jij, van alle mensen, lijkt me die crazy bitches nu wel te kunnen waarderen vriend.
Whehe goedequote:Op donderdag 7 mei 2015 11:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze mag mijn noten wel in haar mond stoppen. Snap je.
Ja, een latente homo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
Kennen jullie ook mensen die tegenwoordig 'kreezie' als stopwoord gebruiken?
'Omg die man is helemaal kreezie!'
'Haha, echt zo!!'quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:19 schreef no1uknow het volgende:
Die ook antwoord met 'medium' als je vraagt hoe het gaat.
ik vind dit altijd maar een beetje gay, zet je instrumentaal iets tofs neer maar is het 1. gebaseerd op kankermuziek en 2. de restjes van het oorspronkelijke nummer bezorgen je acute oorkanker.quote:
Liever zo dan?quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik vind dit altijd maar een beetje gay, zet je instrumentaal iets tofs neer maar is het 1. gebaseerd op kankermuziek en 2. de restjes van het oorspronkelijke nummer bezorgen je acute oorkanker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |