quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:47 schreef Jahr00n het volgende:
fripsel lkkre foto net in het topic
ik zou je verwennen
benader mij prive
Die heb ik niet waar ik helemaal op sta.quote:
alleen van je kut is ook genoegquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die heb ik niet waar ik helemaal op sta.
DM staat open.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat kunnen we de nofappers hier niet aan doen.
Das een tijger met t syndroom van Downquote:
dieren kunnen geen syndrome krijgen manquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Das een tijger met t syndroom van Down.
Kenny is z'n naam.
Zeg je nu dat deuce in jouw broekje probeert te komen?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoezo, probeer je ook in het broekje van die kat te komen dan?
Knap en ook nog een walgelijk intelligent. Scherp als een mes. Komt geen einde aan jouw pluspunten.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zeg je nu dat deuce in jouw broekje probeert te komen?
Sarcasme druipt er vanaf.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Knap en ook nog een walgelijk intelligent. Scherp als een mes. Komt geen einde aan jouw pluspunten.
Boehoehoe.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:15 schreef Awesome_ het volgende:
sorry hoor maar als dit zo doorgaat hier ga ik mijn postfrequentie in dit deeltje echt nog even grondig overwegen
en dat meen ik!!
Vecht jij maar om mijquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:16 schreef Deuce92 het volgende:
Dames, dames, jullie hoeven niet om mij te vechten. Er is genoeg Deuce voor iedereen.
Mwah. We hebben de foto's gezien. I beg to differ.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:16 schreef Deuce92 het volgende:
Dames, dames, jullie hoeven niet om mij te vechten. Er is genoeg Deuce voor iedereen.
Welke foto's?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah. We hebben de foto's gezien. I beg to differ.
waar je met die godsgruwelijk grote boner op stond te paraderenquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
waar je met die godsgruwelijk grote boner op stond te paraderen
zou hem in de mond nemen (nohomo_
Nee dat doen ze de rest van het jaar welquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ze zijn daar in ieder geval niet door de 2 minuten stilte heen aan het schreeuwen met antisemitische leuzen.
Hey.quote:
hahaha echt een zelfmoordstad is dat vriendquote:Op woensdag 6 mei 2015 06:55 schreef fathank het volgende:
Godverdomme wat een lekker weer, is dat altijd in Groningen? Dan kom ik hier wonen.
Tenminste niet zoveel multicultureel Nieuw Nederlands tuigquote:Op woensdag 6 mei 2015 07:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hahaha echt een zelfmoordstad is dat vriend
Wel vaak in het Noorden. Leeuwarden daarintegen waai je 24/7 uit je hemd terwijl je op een open brug staat te wachten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 06:55 schreef fathank het volgende:
Godverdomme wat een lekker weer, is dat altijd in Groningen? Dan kom ik hier wonen.
Is dat een dingetje dan? Die van ons krijgt 's morgens en 's avonds brokken, en soms restjes. En tussendoor krijgt hij ook wel eens wat. Een koekje, plakje kaas, etc.quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Zullen we dan maar een verhitte brok- vs vers voer-discussie houden, aangezien het hier F&F is geworden?
watgeburt vriend heeft hij ban???quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:12 schreef Awesome_ het volgende:
Of seto. Maarja die moesten jullie ook weer kapot maken.
Ben jij een van zijn scharrels, vriend?quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:11 schreef Awesome_ het volgende:
Toen weissman er nog was ging het hier een stuk beter aan toe. Die hield de boel wel in gareel.
paar users hier vonden het weer nodig om zijn open relaties met twee foksters ter sprake te brengen. hij zou ook echt niet van frispel kunnen houden en zo. Sloeg weer nergens op mja.quote:
hahahahaquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
paar users hier vonden het weer nodig om zijn open relaties met twee foksters ter sprake te brengen. hij zou ook echt niet van frispel kunnen houden en zo. Sloeg weer nergens op mja.
nee seto geloof ikquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:25 schreef Dimachaerus het volgende:
lol prikt weiss hem in fripsel
ik wist het
Wist niet dat Seto ook van de open relaties was. Maar ik snap het wel, hij had echt een oog voor spleten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
paar users hier vonden het weer nodig om zijn open relaties met twee foksters ter sprake te brengen. hij zou ook echt niet van frispel kunnen houden en zo. Sloeg weer nergens op mja.
Koekoek, word er ook een wakker hoorquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:25 schreef Dimachaerus het volgende:
lol prikt weiss hem in fripsel
ik wist het
Je hebt het nu over Daan of niet???quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:33 schreef Awesome_ het volgende:
Snap dat nooit man. Als seto en frispel van elkaar houden maar seksueel moeilijk verzadigbaar zijn met slechts 1 persoon, pls neuk met de wereld. Zolang ze niemand daar pijn mee doen, be my fucking guest.
Vind iemand tot op de kern afbreken op een onlinediscussieforum echt nog veel zieliger. Ook van die users hier die dan dingen gaan verdraaien of mensen zwart maken die niet kunnen reageren omdat ze net toevallig ff geband zijn. Triest.
Diep.
Triest.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:33 schreef Awesome_ het volgende:
Snap dat nooit man. Als seto en frispel van elkaar houden maar seksueel moeilijk verzadigbaar zijn met slechts 1 persoon, pls neuk met de wereld. Zolang ze niemand daar pijn mee doen, be my fucking guest.
Vind iemand tot op de kern afbreken op een onlinediscussieforum echt nog veel zieliger. Ook van die users hier die dan dingen gaan verdraaien of mensen zwart maken die niet kunnen reageren omdat ze net toevallig ff geband zijn. Triest.
Diep.
Triest.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een lieve jongen. Zou nooit iemand opzettelijk kwetsen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |