quote:• Four days after booking their place in the semi-finals, Juventus lost to city rivals Torino FC in the league for the first time in 20 years, going down 2-1 at the Stadio Olimpico.
• Pirlo opened the scoring in the derby with his 27th free-kick goal in Serie A, one short of Sini¨a Mihajlović's record. Former Bianconeri forward Fabio Quagliarella struck the winner during a game in which Juve hit the woodwork three times.
• The defeat was Juventus's 500th in Serie A history.
• Buffon had kept a clean sheet in each of his previous seven club outings prior to Matteo Darmian's 45th-minute equaliser for Torino.
• Allegri's team responded with a 3-2 victory over ACF Fiorentina on 29 April. Tévez was on target twice, taking his total in Serie A this season to 20, one more than he managed last term.
• The Argentina striker is three goals shy of his career-best total for a league campaign, set in 2009/10 while at Manchester City FC.
• Against Fiorentina, Marchisio made his 300th appearance for Juventus.
• Juventus clinched a fourth successive Italian title with a 1-0 win at UC Sampdoria on Saturday, Arturo Vidal heading the winning goal.
• Cáceres (out since 5 March, ankle) and Pogba (out since 18 March, thigh) are still sidelined.
Juventus staat eindelijk weer eens in de halve finale van de Champions League. Voor het laatst gebeurde dat in 2003. Na een gevecht in de groepsfase met Atléti, Olympiakos en Malmö FF, en een tocht langs de formaties van Jürgen Klopp en de Monegasken, melden de Italianen zich weer bij de laatste vier.quote:• Marcelo is available having served a one-match ban against Atlético.
• Madrid are nine games unbeaten since a 2-1 defeat by FC Barcelona on 22 March.
• Ancelotti's men have recorded eight wins during that run, their most recent a 3-2 success at Sevilla FC on 2 May in which Cristiano Ronaldo scored his 25th Liga hat-trick.
• Madrid became the first team to beat Sevilla at their Ramón Sánchez Pizjuán home in the league since 9 February 2014.
• Ronaldo's treble takes him on to 42 goals for the season, two above Lionel Messi in the race to finish top scorer in the Liga. Madrid remain two points behind FC Barcelona in the title race.
• Hernandez has scored four goals, including two in a 4-2 win at RC Celta de Vigo on 26 April, in his last six outings.
• Luka Modrić was ruled out for up to a month after spraining the medial collateral ligament in his right knee against Málaga CF on 18 April. Gareth Bale limped off in the second minute of the same game with a calf problem but came on as a substitute against Sevilla.
Wacht eerst maar eens tot het eind van de wedstrijd.quote:
Dan staat het 3-0?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:58 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Wacht eerst maar eens tot het eind van de wedstrijd.
Dat dit kan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat terwijl twee moderatoren de hele dag online waren.
twitter:vdsar1970 twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 20:58:20Surprisingly open start of the game in Turin. More goals to follow I think!! #UCL reageer retweet
Wat een gekkie ben jij toch.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:59 schreef Rickertman96 het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
tr gemachtquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:59 schreef Rickertman96 het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
ik vrouw geen manquote:
Lijkt me wel laggequote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:59 schreef Vasion het volgende:
VBL / Word jij de nieuwe VBL mod? Sollicitatieronde!
ajacied422,KingRoland, Haags, please.
Alleen als de keeper een helmpje draagt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als het 1-1 is na 90 minuten gaan we dan verlengen boys?
Allicht ben je erg knap, maar vooral erg dom.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kom sprinten dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:01 schreef Rickertman96 het volgende:
Die Marcelo kan nog slechter verdedigen dan Willems zeg jeetje
Nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelijk pingelsquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan doet Cech zijn helm af.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee, meteen penalty'squote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sudden death met silver goal regel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
euh.. nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:02 schreef Overrun het volgende:
Juventus die de CL wint zou wel een van de grootste verrassingen zijn van de afgelopen vijf jaar.
Omgekochte scheidsquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
euh.. nee.
Grootste verrassing tot nu toe is toch wel Malaga - Dortmund extra tijd 2 goals.
#neverforget
Nee dan heeft het team dat richting uitvak heeft gescoord gewonnenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Klopt ik zit al 5 jaartjes in de crew ofzo. Dit is een logische stap!quote:
Tsja toen stond ik nog zelfs in een Duitse kroeg te kijken. Wahnsin!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
euh.. nee.
Grootste verrassing tot nu toe is toch wel Malaga - Dortmund extra tijd 2 goals.
#neverforget
Dat was de kwartfinale, staatsmongool. Ik heb het over het winnen van dat ding, en daarin zou Juventus weldegelijk de grootste verrassing van de afgelopen vijf jaar zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
euh.. nee.
#neverforget
Hij heeft het waarschuwingsbordje dus niet gelezen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Matcht mijn bril met mijn broekje jongens?
[ afbeelding ]
En je bent inmiddels een TV-persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt ik zit al 5 jaartjes in de crew ofzo. Dit is een logische stap!
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:03 schreef j0rdiiii het volgende:
gelijk pingels is bij 2-1, uitgols tellen dubbel
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:03 schreef Overrun het volgende:
[..]
Dat was de kwartfinale, staatsmongool. Ik heb het over het winnen van dat ding, en daarin zou Juventus weldegelijk de grootste verrassing van de afgelopen vijf jaar zijn.
Vertelquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En je bent inmiddels een TV-persoonlijkheid.
Oké, ik merk nog steeds dat er veel onduidelijkheid is over dit soort uitslagen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
=http://forum.fok.nl/topic/2218599/2/25#152310557]dinsdag 5 mei 2015 21:02[/url] schreef [url
[..]
=ht
[..]
tp:
[..]
//f
[..]
oru
[..]
m.fok.nl/user/profile/359953]Toto69[/url] het volgende:[/b]
[..]
Alleen als de keeper een helmpje draagt.
zijn broekquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Matcht mijn bril met mijn broekje jongens?
[ afbeelding ]
Moet ie uit?quote:
KRO Kindertijd?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is in een bescheiden NPO3-programma geweest.
nee 1 keer, juventus speelt thuisquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus madrid moet bij 2-0 4x scoren vandaag?
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus madrid moet bij 2-0 4x scoren vandaag?
Nouja zegquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat dan zeggen jullie? Ik hoef helemaal niets te zeggen wat jij mij zegt.
Super hetero.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:06 schreef Overrun het volgende:
Is die Bale me een gigantische nicht dan? Jezus christus.
twitter:vdsar1970 twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 21:07:36Battle of two great goalkeepers also tonight with @CasillasWorld won everything in the game and @gianluigibuffon missing only #UCL! Who wins reageer retweet
Allebeiquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:08 schreef Rickertman96 het volgende:
Wie speelt er eigenlijk ST bij Real? CR7?
Wie is dit?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:vdsar1970 twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 21:07:36Battle of two great goalkeepers also tonight with @CasillasWorld won everything in the game and @gianluigibuffon missing only #UCL! Who wins reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind de tenues slecht op elkaar afgestemd. Het is me wel duidelijk wie wie is.. maar wat een slechte keuze
Afz;
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik vroeg of Ronaldo ST speelt en jij zegt allebei?!
Broek open, niets mis mee!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haagse oppergod,
bijna deetman gepost
Wij kunnen jou niet missen hier!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Anders heb ik straks een ban aan mijn broek.
Dat wordt een walk overquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:14 schreef xzaz het volgende:
Even afmaken en op naar de westrijd van morgen
Nu we ook wat gewonnen hebben kijken we graag even naar de mede toppersquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het zondag was toen ik het groningen logo zag.
Mensen die denken dat Juve een kans heeftzijn mensen die een abbo hebben bij Fox sportsquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:14 schreef Rickertman96 het volgende:
En iedereen dacht dat Juve kans zou maken. Haha, uitdoelpunt heeft dat schijt Real helaas.
Daar hoopt iedereen op die van voetbal houdtquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan die verwijfde nagel lakker niet even zijn benen breken.?
Dan moet je naar ahoyquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nu we ook wat gewonnen hebben kijken we graag even naar de mede toppers
Kijk, dat is al beter.quote:
Lekker blijven haten, ondertussen vult ie z'n zak en maakt ie z'n goals.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar hoopt iedereen op die van voetbal houdt
Wat een fucking hoge quote jezus.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:16 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was gewoon gratis geld.
Ik niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar hoopt iedereen op die van voetbal houdt
Hoe vul je centjes?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:16 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Lekker blijven haten, ondertussen vult ie z'n centjes en maakt ie z'n goals.
(Nee ik vind Messi ook beter)
shit wat een geld goed gedaanquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:16 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:16 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Juist de beste commentator van de NOS.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:18 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik luister niet graag naar Jeroen Elshof
Zegt veel over de NOSquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juist de beste commentator van de NOS.
hoor ik nog liever Frank Snoeksquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juist de beste commentator van de NOS.
krijg je nu ook 80 euro omdat het om een uitgol gaat??quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:16 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat we Hansie niet hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:20 schreef Rickertman96 het volgende:
en volgend jaar janken we dat we de NOS missen
Fiatquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:21 schreef Abrikozentaart het volgende:
Is Juve trouwens nog een zelfstandige club of zit daar een rijke Rus in?
Al jarenlang onder de hoede van Agnelliquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:21 schreef Abrikozentaart het volgende:
Rijke Italiaanquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:21 schreef Abrikozentaart het volgende:
gaan we gewoon naar Sport1quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:20 schreef Rickertman96 het volgende:
en volgend jaar janken we dat we de NOS missen
Ik kijk liever naar mijn eigen tvquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Probeer dit eens:
http://www.radio1.nl/popup/webcam
En je scherm vergroten
Goede conclusiequote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:22 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Fiat is nou niet bepaald Russisch.
jeroen elshoff is barca-adeptquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
weinig pirlo verheerlijking
deze commentator volgt duidelijk de richtlijnen niet
Stalinorgel welquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:22 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Fiat is nou niet bepaald Russisch.
Kan wel hoor?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:22 schreef Xylos het volgende:
Jammer dat je het commentaar niet op mute kan zetten
Bij sport1 wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:22 schreef Xylos het volgende:
Gaat prima hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:22 schreef Xylos het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 21:25:57Goals CL-historie:Celtic - 48Feyenoord - 33Deportivo - 74Ronaldo - 76 reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon niet klagen, doorspelen Ronaldo
dat expres tegen de hand schieten is ook erg kinderachtig.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
kinderachtig gefloten zeg
krijgt hem per ongeluk tegen de hand, nou en
El clasico met andere wedstrijden vergelijken, wat ben jij Groningen supporter?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allemaal jankerds.. Lijkt Barca-Real wel in spaanse competitie
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
kinderachtig gefloten zeg
krijgt hem per ongeluk tegen de hand, nou en
dan liggen ze om de 10 sec.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allemaal jankerds.. Lijkt Barca-Real wel in spaanse competitie
De scheidsrechter is meer gevoelig voor de Madrilenen die bij in hun ogen elke overtreding bij de scheidsrechter in het oor spugen en in de nek hijgen. doet me denken aan de gemiddelde feyenoordspelerquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat de scheidsrechter niet wat adequater optreedt tegen dit recidivisme
Neen, maar bedankt voor de complimentquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
El clasico met andere wedstrijden vergelijken, wat ben jij Groningen supporter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |