quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:26 schreef W.White het volgende:
Samenvatting, iemand? Vooralsnog ben ik voor team ts, totdat het tegendeel bewezen is.
Er zijn hier toch nog redelijke mensen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:35 schreef Stofje het volgende:
Prachtig topic, waar beweringen gedaan worden die gemakkelijk te staven zijn a.d.h.v. bewijzen. Het ging om internetfilmpjes, immers. Nog niet één bewijs geweest, alleen maar vingerwijzingen. Wel vermakelijk, dat wel.
WCH heeft afgaande op de posts hier al een en ander ge-DM't vgm.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:35 schreef Stofje het volgende:
Prachtig topic, waar beweringen gedaan worden die gemakkelijk te staven zijn a.d.h.v. bewijzen. Het ging om internetfilmpjes, immers. Nog niet één bewijs geweest, alleen maar vingerwijzingen. Wel vermakelijk, dat wel.
Niet weten dat het op een forum zetten van DM's een ban tot gevolg hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:35 schreef Stofje het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:35 schreef Stofje het volgende:
quote:
Inmiddels ook gezien. Klinkt heftig, maar het blijft een aantijging, op zich.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
WCH heeft afgaande op de posts hier al een en ander ge-DM't vgm.
En natuurlijk worden die niet gepost, welke idioot naait zichzelf nou een ban aan?
Maar blijven roepen dat iemand sociaal gestoord is dat heeft lekker niveau.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jezus, ik vrees dat we moeten graven naar jouw niveau... mijn god
Waar niks van waar is.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Inmiddels ook gezien. Klinkt heftig, maar het blijft een aantijging, op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |