Hij is al in het stadium 'gangster quoten', dus ik ben er bang voor.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:44 schreef DonVincenzo het volgende:
Ik zou maar uitkijken. Straks pleegt-ie nog suïcide op je.
Kluivert was een massaverkrachter.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Haha, ontkennen.Als het aan jou ligt heeft Saunders genocide proberen te plegen op de verkeersregelaar.
Die Kluivert toch...quote:Op maandag 11 mei 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kluivert was een massaverkrachter.
Zo dik waren zijn slachtoffers nu toch ook weer niet?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kluivert was een massaverkrachter.
Wat bezielt iemand om na iedere zin een uitroepteken te plaatsen?quote:“Ik heb alle smsjes nog! Met Boulevard en met Albert! Na hele dag met Boulevard te hebben gesproken over Landsmeer wat er was gebeurd , werd het totaal anders gebracht door Albert! Dus ik spreek Albert er persoonlijk op aan! En kreeg excuses en wenste mij sterkte! Waarop toch alles escaleerde door zijn Tokkie-verhaal! Maar bleef evengoed doorgaan met vernederen van mijn familie! Ik zal nooit op de koffie gaan met hem! En bedankt voor Dean z’n promo voor z’n nieuwe singel! Zo gebruiken jullie ons en wij JOU! En bedankt”
Conclusie: The Voice maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat bezielt iemand om na iedere zin een uitroepteken te plaatsen?
bronquote:Ben Saunders wil nog altijd niet ingaan op de mishandeling op een verkeersregelaar. Wel zegt hij dat hij een agressietraining wil volgen. "Maar dan wel met die verkeersregelaar naast me."
Dat zegt de Saunders-telg in een gesprek met Nieuwe Revue. Volgens Ben zit het verhaal anders in elkaar. "Wacht nou maar op de camerabeelden. Dan wordt het allemaal duidelijk." Als de interviewer hem vraagt waarom Ben zijn excuses niet wil aanbieden zegt de zanger: "Ik kom voor mijn familie op."
Ben Saunders zou volgens getuigen op Bevrijdingsdag geweld hebben gebruikt tegen een verkeersregelaar, nadat die zijn vader had tegengehouden. Ben zag dit vanuit zijn tattooshop gebeuren en stormde er meteen op af. Hij sloeg de verkeersregelaar tegen de grond. Ben mocht vervolgens mee naar het bureau.
De gemeente Hoorn liet eerder weten niet blij te zijn met de actie van z'n kleurrijke inwoner. Hij heeft een dagvaarding gekregen en moet zich 30 juli verantwoorden voor de rechter. De verkeersregelaar zit thuis met een gebroken kaak.
Genocide op 1 persoon..... Je klinkt al net zo ongeletterd als de rest van de familie Saunders... Of ben je geen familie?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Haha, ontkennen.Als het aan jou ligt heeft Saunders genocide proberen te plegen op de verkeersregelaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |