We weten het niet, dus heeft het geen zin om de familie Saunders te gaan veroordelen en tokkies te gaan noemen.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:44 schreef marsan het volgende:
[..]
Stel dat het niet zo een man was. Iemand die niemand in een wurggreep hield, maar dat hij iemand verbood door te rijden omdat de weg af was gesloten. Zoon ziet t en timmert erop los.
Het schijnt dat er nogal wat mensen getuige waren. En gek genoeg is er niemand die een verhaal heeft verteld dat lijkt op dat wat jij postte.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:47 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
We weten het niet, dus heeft het geen zin om de familie Saunders te gaan veroordelen en tokkies te gaan noemen.
Snappie?
Van die smurf?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:49 schreef marsan het volgende:
Dat andere verhaal is raar genoeg wel vaak genoemd.
Ze worden gewoon gegangstalkt.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:47 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
We weten het niet, dus heeft het geen zin om de familie Saunders te gaan veroordelen en tokkies te gaan noemen.
Snappie?
Nee, dat verhaal heb ik even vaak gehoord.quote:
Zeker niet onmogelijk.quote:
De broertjes Saunders uit Hoorn hebben geschiedenis geschreven. Een dag nadat Ben The Voice of Holland had gewonnen, schreef broer Dean het concurrerende Popstars op zijn naam.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:49 schreef marsan het volgende:
[..]
Het schijnt dat er nogal wat mensen getuige waren. En gek genoeg is er niemand die een verhaal heeft verteld dat lijkt op dat wat jij postte.
Dat andere verhaal is raar genoeg wel vaak genoemd.
En dan hebben we nog hun voorgeschiedenis snappie?
Uiterst plausibel.quote:
Voor mijn part hebben ze het nationaal kampioenschap simultaan poepen gewonnen.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:58 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
De broertjes Saunders uit Hoorn hebben geschiedenis geschreven. Een dag nadat Ben The Voice of Holland had gewonnen, schreef broer Dean het concurrerende Popstars op zijn naam.
Dat was ook triest, jaquote:Op maandag 11 mei 2015 20:01 schreef Sylv3se het volgende:
Ik kan me deze ook nog herinneren, het blijft lachen met de Saunders
Heel Nederland heeft op ze gestemd man.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:03 schreef marsan het volgende:
[..]
Voor mijn part hebben ze het nationaal kampioenschap simultaan poepen gewonnen.
Staat allemaal los van hun tokkie-gedrag.
En dan?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:05 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Heel Nederland heeft op ze gestemd man.
Ik niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:05 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Heel Nederland heeft op ze gestemd man.
Ik ook al niet.quote:
Kunnen we dit onder het rijtje homogrelateerd plaatsen of staat het los hiervan?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:07 schreef Sylv3se het volgende:
http://www.show.nl/video/(...)igt-albert-verlinde/
Beelden van de bedreiging van Dean vanmiddag. De reactie van zijn management daarna is priceless.
"En bedankt voor Dean z’n promo voor z’n nieuwe singel! Zo gebruiken jullie ons en wij JOU! En bedankt”quote:Op maandag 11 mei 2015 20:07 schreef Sylv3se het volgende:
http://www.show.nl/video/(...)igt-albert-verlinde/
Beelden van de bedreiging van Dean vanmiddag. De reactie van zijn management daarna is priceless.
Noem jij Dean nou een homo? Hij sloopt je!quote:Op maandag 11 mei 2015 20:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Kunnen we dit onder het rijtje homogrelateerd plaatsen of staat het los hiervan?
quote:
quote:
Albert is een homo en volgens jou het slachtoffer toch?quote:Op maandag 11 mei 2015 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem jij Dean nou een homo? Hij sloopt je!
Die bedreiging van Dean heeft niks met de seksuele geaardheid van Verlinde te maken.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Albert is een homo en volgens jou het slachtoffer toch?
Daarom was mijn vraag of we dit onder homogerelateerd konden plaatsen, of niet?
Vind ik ook.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die bedreiging van Dean heeft niks met de seksuele geaardheid van Verlinde te maken.
Uhm.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Vind ik ook.
Het heeft te maken met het feit dat ie de familie Saunders tokkiefamilie heeft genoemd.
Eindelijk zijn we over iets eens.
`quote:Op maandag 11 mei 2015 18:30 schreef YazooW het volgende:
[..]
Gewoon die manier waarop steeds bij Albert. Hij mag dat inderdaad zeggen, en heeft waarschijnlijk nog een punt ook. Maar Albert Verlinde kan het zo misselijk overbrengen elke keer.
Dat was van begin af aan al wel duidelijk geloof ik.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Het heeft te maken met het feit dat ie de familie Saunders tokkiefamilie heeft genoemd.
Eindelijk zijn we over iets eens.
Goed opgelet jij.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:19 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat was van begin af aan al wel duidelijk geloof ik.
Uhm.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Goed opgelet jij.
Het is dat wij de details weten, anders zou het zomaar kunnen dat het onder 'homogerelateerd' zou gaan vallen.
Waarom wil je steeds zo nadrukkelijk laten weten dat je op mannen valt? Alsof iemand dat iets boeit.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Goed opgelet jij.
Het is dat wij de details weten, anders zou het zomaar kunnen dat het onder 'homogerelateerd' zou gaan vallen.
Ik val op vrouwen, geef dit maar door aan alle vrouwen die je kent.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:04 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Waarom wil je steeds zo nadrukkelijk laten weten dat je op mannen valt? Alsof iemand dat iets boeit.
Yeah right...quote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Ik val op vrouwen, geef dit maar door aan alle vrouwen die je kent.
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Waarom nemen sommigen het zo op voor Albert die homo is, juist ja. Zo kun je de vraag ook stellen.
Jaloers dat jij die steun zelf niet krijgt?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Waarom nemen sommigen het zo op voor Albert die homo is, juist ja. Zo kun je de vraag ook stellen.
Nee, wel tegen mensen die een heel familie voor tokkie uitmaken.quote:
Het gaat hier over Saunders, verkeersregelaar en Albert.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:14 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Jaloers dat jij die steun zelf niet krijgt?
Het zijn dan ook gewoon een smerig stel agressieve tokkies. Ze laten zichzelf iedereen keer weer zien als een stel gewelddadige gekken, dat mag best benoemd worden.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:14 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Nee, wel tegen mensen die een heel familie voor tokkie uitmaken.
Klopt. Het lijkt je echter nogal te raken, dus misschien kun je beter een topic in R&P openen over jouw eigen struggles, als homo.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:15 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Het gaat hier over Saunders, verkeersregelaar en Albert.
Pfff, overdrijven is ook een vak. Daar ben jij heel goed in.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het zijn dan ook gewoon een smerig stel agressieve tokkies. Ze laten zichzelf iedereen keer weer zien als een stel gewelddadige gekken, dat mag best benoemd worden.
Ja en jij in ontkennen. Het zijn zeer agressieve baasjes, stuk voor stuk. Horen thuis in de gevangenis, niet op straat. Ze kennen maar 1 taal, de taal van geweld.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Pfff, overdrijven is ook een vak. Daar ben jij heel goed in.
Haha, ontkennen.Als het aan jou ligt heeft Saunders genocide proberen te plegen op de verkeersregelaar.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja en jij in ontkennen. Het zijn zeer agressieve baasjes, stuk voor stuk. Horen thuis in de gevangenis, niet op straat. Ze kennen maar 1 taal, de taal van geweld.
Als je niet weet wat woorden betekenen, kun je ze beter vermijden.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Haha, ontkennen.Als het aan jou ligt heeft Saunders genocide proberen te plegen op de verkeersregelaar.
Hij overdrijven, ik overdrijven.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je niet weet wat woorden betekenen, kun je ze beter vermijden.
Welnee. Je weet gewoon niet wat het betekent.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Hij overdrijven, ik overdrijven.
Alleen gebruik jij totaal verkeerde bewoordingen.quote:
Whadda ya hear! Whadda ya say!quote:Op maandag 11 mei 2015 21:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen gebruik jij totaal verkeerde bewoordingen.
Ik zou maar uitkijken. Straks pleegt-ie nog suïcide op je.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen gebruik jij totaal verkeerde bewoordingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |