Ahhh ja Amnesia en Outlast waren me ontschoten!quote:
Muh. Begon heel goed maar op een gegeven moment werd het me net iets te shooterig allemaal. Desalniettemin toffe game.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Allemaal oude games worden er genoemd. Op dit moment vind ik Bloodborne meer horror dan de meeste horror games van de afgelopen jaren.
Dat is een beetje het probleem, ik vind Resident Evil ook geen horror maar dat is het volgens de algemene consensus/literatuur wel. Sowieso alles met zombies vind ik eigenlijk geen horror.quote:
Dat kan natuurlijk, het blijft natuurlijk een interpretatie en ik vind persoonlijk silent hill ook "enger" dan Resident Evil.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem, ik vind Resident Evil ook geen horror maar dat is het volgens de algemene consensus/literatuur wel. Sowieso alles met zombies vind ik eigenlijk geen horror.
Games met veel 'schrikmomenten' worden ook al gauw horrorgames genoemd. Met films hetzelfde, ik vind veel 'psychologische thrillers' wat dat betreft een stuk enger dan films met monsters/mutants/doorgedraaide seriemoordenaars met kekke maskertjes.
Paranormale shit vind ik standaard meer horror dan eng-uitziende poppetjes.
Zoals eerder al genoemd. F.E.A.R.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:11 schreef 0108daniel het volgende:
Ik ben opzoek naar een eng horror spel om eens lekker savonds in het donker een spel te spelen.
Nou had ik zitten googlen en kwam uit op resident evil...niet echt eng.
Daarom besloot ik een topic te openen.
Misschien dat iemand een spel weet die eng is op met veel schrik momenten?
Heb je gelijk in, al vond ik Dead Space nog ff een stukje spannender, ook dat die gast op den duur helemaal doordraait hielp wel bij de 'suspense'.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, het blijft natuurlijk een interpretatie en ik vind persoonlijk silent hill ook "enger" dan Resident Evil.
Maar dead space lijkt me net zo goed een Resident evil zoals jij dat beschrijft
Fuck yeah. Almaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Zoals eerder al genoemd. F.E.A.R.
Het best inclusief koptelefoon en in het donker.
Vond ik wel vooral bij Dead Space 1 het geval. Bij 2 vond ik het eigenlijk al veel meer een "shooter met schrikmomenten". Maar wel heel vermakelijk trouwens!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, al vond ik Dead Space nog ff een stukje spannender, ook dat die gast op den duur helemaal doordraait hielp wel bij de 'suspense'.
Klopt, geweldige games.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Vond ik wel vooral bij Dead Space 1 het geval. Bij 2 vond ik het eigenlijk al veel meer een "shooter met schrikmomenten". Maar wel heel vermakelijk trouwens!
3 ga ik het geeneens over hebben. Afvalproduct
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |