Maar het verschil nu is dat bijna het hele Steam community gedeelte ook plat ligt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:21 schreef Der_Kannibale het volgende:
Ik krijg ook geen verbinding. Hebben meer mensen trouwens last van dat iedereen ineens de server leaved? Valt me op dat het vooral savonds is.
Steam is offlinequote:Op donderdag 7 mei 2015 22:21 schreef Der_Kannibale het volgende:
Ik krijg ook geen verbinding. Hebben meer mensen trouwens last van dat iedereen ineens de server leaved? Valt me op dat het vooral savonds is.
was wel mooi potje tennisquote:
hoe lang weet ik niet maar er is volgens mij geen manier het te versnellen. Gewoon de tijd uitzitten dus.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:46 schreef redboyke het volgende:
hoe lang duurt het voor je mental state terug gezakt is? heb een beetje heel de dag zitten gooien met stickybombs.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://gfycat.com/DisloyalColossalGuppy#
Die F*cking Trevor ook!
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:39 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Oja B. 'Nick of time' award krijg je als je je parachute pas uitgooit als je onder de 40 meter bent
Hoe dat onder de map werkt ga ik niet over nadenken nu, mindfucks
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://gfycat.com/DisloyalColossalGuppy#
Die F*cking Trevor ook!
GTA5 zette bij mij bijna alles op max.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:42 schreef Etarime het volgende:
FF vraage tussendoor:
Op welke graphics/instellingen spelen jullie GTA?
Ik heb nu alles zo'n beetje op high/ultra gezet (met de onnodige zooi als fxaa/msaa uit of heel laag). 50hz refresh rate op een resolutie van 1080p. Merk je er veel van als je dit omlaag gooit in de mulitplayer? Zodat je bijvoorbeeld hogere fps krijgt. In shooters kan fps nogal een verschil maken, zit dat ook zo in gta? Nooit zo goed geweest in het afstemmen van graphics - online prestaties :p
Hoe lang nog?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
GTA5 zette bij mij bijna alles op max.
Heb zelf het een en ander lager gezet want hoewel het spel prima draait komt er toch een behoorlijke warme stroom lucht uit m'n pc. Fijn te weten dat m'n hardware het allemaal aan kan, maar ik heb liever niet dat er iets frituurt.
Nog een week.quote:
Ahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |