abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152356059
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 01:10 schreef Divje het volgende:

[..]

Pure mazzel :Y
Moet binnenkort even die heist doen waarbij je die insurgent unlocked. Dan kan ik m'n truck collectie uitbreiden :P

Was weer leuk ff met die tanks

[ afbeelding ]
ehhh derp
is goed want een tank is inmiddelswaardeloos tenzij je goed staat. ;)

Ik baal er wel van was gister in die comedy club maar weet niet precies waar ik lande. valt. ook niet mee zo onder de map. je kan je parachute wel loslaten maar ja dn pleur je nog een end door. morgen ff killen vannit die wallbreach....mooi plekkie. zal niet lang duren voor dat gefixed is vrees ik.

en die wasmachine...ik heb een ban tot 2024 op fok :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_152356462
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:49 schreef Thrilled het volgende:
sorry dat ik er ff mee nokte :P moest nog koffers pakken voor een weekje zuid-frankrijk..

Was wel lachen dat stunten met de entity en de survivals gingen ook lekker.. :D

Tot over een dikke week guys ;)
Zie het nu pas. Tot over een week dan. We zullen je missen als die hard crew member!
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:32:25 #153
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_152364374
Zo, ik ben weer terug van 2 daagjes amsterdam. Zijn er nog mensen die op de lijst moeten worden gezet?
  donderdag 7 mei 2015 @ 13:21:06 #155
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_152365827
ok, waar vindt je dit vliegtuig? -> http://i.imgur.com/WAQVVKD.webm

Ik ben continu op zoek geweest naar een vliegtuig met een open laadbay, maar nergens gevonden?

-edit-

NVM: http://gta.wikia.com/Cargo_Plane

Iemand heeft dit ding dus gewoon gespawned met een "trainer", zit niet in-game

zucht..

[ Bericht 33% gewijzigd door DeeCruise op 07-05-2015 13:27:26 ]
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 7 mei 2015 @ 14:54:28 #156
269692 Divje
brr brr patapim
pi_152369471
Alleen de Insurgent moet er nog bij O+

Kon vannacht niet slapen en ben 2enhalf uur op zoek geweest naar een normale Dubsta, wil je het net opgeven spawnen er 3miljoenmiljard van die dingen _O-

Heb nog ~ $935,- :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_152369674
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 14:54 schreef Divje het volgende:
Alleen de Insurgent moet er nog bij O+
[ afbeelding ]

Kon vannacht niet slapen en ben 2enhalf uur op zoek geweest naar een normale Dubsta, wil je het net opgeven spawnen er 3miljoenmiljard van die dingen _O-

Heb nog ~ $935,- :D
hee die garage heb ik eerder gezien. Welke zocht je vannacht ook weer? ze spawnden als een gek voor m'n neus. mooi was dat. _O-
  donderdag 7 mei 2015 @ 15:01:56 #158
269692 Divje
brr brr patapim
pi_152369729
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:00 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

hee die garage heb ik eerder gezien. Welke zocht je vannacht ook weer? ze spawnden als een gek voor m'n neus. mooi was dat. _O-
Die rode :D Ook erg lang rond gereden en jij vindt 'm binnen 2 seconden _O-
garage is nu vol trouwens ;(
pi_152369839
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:01 schreef Divje het volgende:

[..]

Die rode :D Ook erg lang rond gereden en jij vindt 'm binnen 2 seconden _O-
haha ja en eerst ging het mis ook...ik zag hem en dacht joo hebben....rijd ie tegen m'n heli en smeert hem gelijk. mooie was dat er gelijk een nieuwe aan kwam rijden. :D

koop nieuwe...ohh wacht 900 dollar :D
  donderdag 7 mei 2015 @ 15:06:21 #160
269692 Divje
brr brr patapim
pi_152369891
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:04 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

haha ja en eerst ging het mis ook...ik zag hem en dacht joo hebben....rijd ie tegen m'n heli en smeert hem gelijk. mooie was dat er gelijk een nieuwe aan kwam rijden. :D

koop nieuwe...ohh wacht 900 dollar :D
:D
Nieuwe wat? :P
Maar weer racen vanavond om wat geld binnen te harken, of een heist. Even zien :P
pi_152369991
garage :)

unit 2 poplar st
murrieta heights

die zijn perfect. liggen ook vlakbij LSC
  donderdag 7 mei 2015 @ 15:12:25 #162
269692 Divje
brr brr patapim
pi_152370085
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:09 schreef Blaadjes het volgende:
garage :)

unit 2 poplar st
murrieta heights

die zijn perfect. liggen ook vlakbij LSC
Heb al 3 properties :P En nog 3 vrije plekken verspreid over die andere 2. Zou op een gegeven moment dat huisje met 6car garage in kunnen ruilen voor een goedkoop appartementje met 10car garage :P
De garage die ik nu heb ben ik eigenlijk wel blij mee, ook een LSC om de hoek + dicht bij het vliegveld ;) Kostte wel 120k
pi_152370151
als ik nu een bom op mijn auto wil zetten geeft die een waarschuwing dat ik hem nietmeer kan modden. maar kan ik hem wel modden als ik nadien een nieuwe heb van de verzekering?
pi_152370269
Dat is goeie boyke. zou wel mooi zijn als de verzekering hem met bom vergoed :D
  donderdag 7 mei 2015 @ 15:23:55 #165
269692 Divje
brr brr patapim
pi_152370502
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:17 schreef Blaadjes het volgende:
Dat is goeie boyke. zou wel mooi zijn als de verzekering hem met bom vergoed :D
Was er niet een motor die maar 200 kost als je 'm claimt?
Dan ga ik een suicide-bike maken _O_ als het geld er weer voor is :')
pi_152370639
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:23 schreef Divje het volgende:

[..]

Was er niet een motor die maar 200 kost als je 'm claimt?
Dan ga ik een suicide-bike maken _O_ als het geld er weer voor is :')
dat was ook zo mooi met bmx op een car plek....destroyed door speler x...kosten 10 dollar voor speler x. _O-
  donderdag 7 mei 2015 @ 15:29:55 #167
269692 Divje
brr brr patapim
pi_152370692
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:28 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

dat was ook zo mooi met bmx op een car plek....destroyed door speler x...kosten 10 dollar voor speler x. _O-
10 _O-
Zo'n bmx wil ik ook nog :') beetje stunten enzo :P

Iemand een keer zin om een titan te vliegen en dat anderen proberen erop te blijven met een bmx/motor? :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Divje op 07-05-2015 15:41:06 ]
pi_152371231
Eindelijk GTA 5 binnen! *O* *O*

Ik heb gisteren even een paar beginmissies gedaan, eenmaal de missie dat ik een motor moest terughalen, een missie dat ik met een hond een dude wilde kidnappen. Daarnaast een missie dat wij een auto met een sleepwagen moesten meenemen.

Ziet er leuk uit, mijn laptop zou het volgens de requirements moeten trekken maar hij is heel laggy. Verschillende Hz en resoluties al geprobeerd, maar niets lijkt te werken. Op mijn desktop loopt die als een zonnetje.
Of saté?
pi_152371366
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:49 schreef De-Hamster het volgende:
Eindelijk GTA 5 binnen! *O* *O*

Ik heb gisteren even een paar beginmissies gedaan, eenmaal de missie dat ik een motor moest terughalen, een missie dat ik met een hond een dude wilde kidnappen. Daarnaast een missie dat wij een auto met een sleepwagen moesten meenemen.

Ziet er leuk uit, mijn laptop zou het volgens de requirements moeten trekken maar hij is heel laggy. Verschillende Hz en resoluties al geprobeerd, maar niets lijkt te werken. Op mijn desktop loopt die als een zonnetje.
bij options>advanced graphics> alles van die long shadows uitzetten
kijk of dat werkt
pi_152371479
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:52 schreef redboyke het volgende:

[..]

bij options>advanced graphics> alles van die long shadows uitzetten
kijk of dat werkt
Ga ik straks eens proberen.

Ik heb mezelf aangepraat dat het beter is een xx aantal missies in de Storyline te gaan doen en aantal uren wat aankloten voordat ik pas eens online ga? Is dit verstandig of kan je juist net beter direct online gaan?
Of saté?
pi_152371586
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:55 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Ga ik straks eens proberen.

Ik heb mezelf aangepraat dat het beter is een xx aantal missies in de Storyline te gaan doen en aantal uren wat aankloten voordat ik pas eens online ga? Is dit verstandig of kan je juist net beter direct online gaan?
online ben je niet iemand van de 3 je bent jezelf :)
heb zelf singleplayer niet uitgespeeld dus vind niet echt dat ik gespoiled word.
ik zou in ieder geval wachten met online tot je trevor hebt gespeeld want trevor is veel leuker dan online spelen :P
pi_152371633
Ik bedoel het dan ook voornamelijk voor mijn spelplezier, in de storyline kan ik beetje bij beetje steeds meer. Is het niet zo, dat als ik nu online ga ik direct toegang heb tot alles? Als het ware alsof je een 100% savegame speelt, waarin je alle zaakjes in kan etc.
Of saté?
pi_152371837
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:59 schreef De-Hamster het volgende:
Ik bedoel het dan ook voornamelijk voor mijn spelplezier, in de storyline kan ik beetje bij beetje steeds meer. Is het niet zo, dat als ik nu online ga ik direct toegang heb tot alles? Als het ware alsof je een 100% savegame speelt, waarin je alle zaakjes in kan etc.
Hoe hogere rank je in online wordt, hoe meer items e.d. er voor jou unlocked worden. Dus online spelen is sowieso ook nog wel progress. Zelf wissel ik het af. Dan doe ik weer even storyline, dan weer een paar missies online. :D

Moet zeggen dat ik online wel veel vetter vind O+
Gewoon normaal doen ja.
pi_152371863
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 15:59 schreef De-Hamster het volgende:
nee online ben je iemand anders en begin je met niks. staat los van de storyline je komt wel paar bekende mensen tegen van singleplayer die je contacten zijn. maar je savehouse en coole sportwagen enzo moet je zelf voor sparen :)
ik hou liever wat singleplayer vrij voor moesten de rockstar servers down zijn enzo dan heb ik nog wat om te spelen :P
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Hoe hogere rank je in online wordt, hoe meer items e.d. er voor jou unlocked worden. Dus online spelen is sowieso ook nog wel progress. Zelf wissel ik het af. Dan doe ik weer even storyline, dan weer een paar missies online. :D
als online je terug boot naar singleplayer speel ik meestal een missie singleplayer :P

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2015 16:05:58 ]
pi_152371897
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:05 schreef redboyke het volgende:

[..]

nee online ben je iemand anders en begin je met niks. staat los van de storyline je komt wel paar bekende mensen tegen van singleplayer die je contacten zijn. maar je savehouse en coole sportwagen enzo moet je zelf voor sparen :)
ik hou liever wat singleplayer vrij voor moesten de rockstar servers down zijn enzo dan heb ik nog wat om te spelen :P
Dat is niet wat De-Hamster bedoelt geloof ik hoor.
Gewoon normaal doen ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')