abonnement Unibet Coolblue
pi_152435024
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 17:46 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Elegy net aangeschaft... O-)
Heb ook wel een Elegy, zonder spoiler. Daarvoor eentje gehad met spoiler, en dan kan je 'm er niet meer afhalen ;( hoeveel kost dat ding ook alweer? :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152435144
95k
Ich hock in meinem Bonker
pi_152435172
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 17:55 schreef Blaadjes het volgende:
95k
Aww fuck dan moet ik ff sparen weer :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152435919
Ben toch echt benieuwd waarom je juist die auto's spaart. Had je iets speciaals in gedachten of vind je deze auto's allemaal mooi? :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zaterdag 9 mei 2015 @ 18:33:47 #280
131603 Afwazig
Serious business
pi_152436136
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 01:37 schreef redboyke het volgende:

[..]

zoek dan iemand die mee goed kan schieten :P we waren net de ladder op en hoekje om aan de yard en hij was al dood.
Verbinding viel net weg of had jij dat ook? Opeens hele server leeg.
pi_152436297
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 18:27 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ben toch echt benieuwd waarom je juist die auto's spaart. Had je iets speciaals in gedachten of vind je deze auto's allemaal mooi? :)
Nou, ehh.

Bv die 2 Sandking's en die Guardian zijn echt monsters _O_ dan valt die Dubsta 6x6 nog wel mee qua grootte :P en wou sowieso de normale Dubsta er dan bij. De Cavalcade is imo de mooiste SUV (en je kan subwoofers achterin plaatsen _O_ ), en de Rancher XL is gewoon geinig :P

Verder zijn die Futo & Sultan echte ricer-bakkies :P en als ze kapot gaan kosten ze maar 150 om te claimen _O_ + je kan er heerlijk mee driften daar bij Simeon

Heb verder gewoon gekeken wat er leuk uit ziet en wat er aan te modden valt.
Zo kan je van die Schwartzer een dikke C63 AMG Black Series look-a-like maken :~
Die Schafter is natuurlijk een dikke S-klasse :P enz enz.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152436674
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 18:33 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Verbinding viel net weg of had jij dat ook? Opeens hele server leeg.
nee jij was opeens weg denk ik. ik wil een heist doen :P
omg most die velium stelen en ik lande bij de hangar maar ik botse tegen een sign die op de grond lag en plane ontplofte en iedereen leaved :')

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2015 19:01:42 ]
  zaterdag 9 mei 2015 @ 19:35:56 #283
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_152437575
divje, ik kan 20:00 niet redden, dus heist kan niet doorgaan :(
pi_152439025
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:35 schreef lesleyyb het volgende:
divje, ik kan 20:00 niet redden, dus heist kan niet doorgaan :(
dupen is gelukt. :)

ongeveer 5 min per dupe als ik geen fouten maak. O-) _O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_152443117


:P
Ich hock in meinem Bonker
pi_152443294
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:20 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]

:P
De beste piloten _O_

Wb die snelkoppelingen van MP3's, alle muziek kopiëren heeft wel geholpen. :) Heb nu alleen nog framedrops als hij van nummer wisselt :')
Zal toch iets niet goed zijn met de hdd :P

[ Bericht 25% gewijzigd door Divje op 09-05-2015 22:31:43 ]
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152444342
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:20 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]

:P
Lekker bezig. :D
Bah, kloteban. Ik mis van alles!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152444737
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:53 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Lekker bezig. :D
Bah, kloteban. Ik mis van alles!
Nog even volhouden. Wij zijn er nog hoor als hij over is. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_152445944
zo bijna van m'n panto's af. nu nog iemand vinden die wil helpen m'n garage vol te zetten met elegy's :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_152446390
weet niet of die stealth klopt want die heb ik nog niet gedaan maar dacht mss helpt dit om mensen te skillen
pi_152446943
Altijd handig boyke
Ich hock in meinem Bonker
pi_152447488
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:58 schreef Blaadjes het volgende:
Altijd handig boyke
hoop dat het een beetje duidelijk is voor iedereen die lung capacity moet je eigenlijk verdrinken en terwijl er health afgaat moet je eigenlijk vollenbak snacks eten om je leven terug op pijl te houden.

en stealth moet je uiteraard ook in stealth mode killen :P
pi_152448656
Oh leuk, hele spel start ineens niet meer op :{
No amount of money ever bought a second of time.
pi_152448706
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh leuk, hele spel start ineens niet meer op :{
pc herstarten fixed alles :P
zelf nooit problemen gehad met de steam versie eigenlijk :P

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2015 00:46:27 ]
pi_152449072
Stop er ook maar weer mee voor vanavond :P Morgen is er toch geen echt voetbal op dus kan de hele dag GTA spelen _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152449190
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:44 schreef redboyke het volgende:
weet niet of die stealth klopt want die heb ik nog niet gedaan maar dacht mss helpt dit om mensen te skillen
[ afbeelding ]
Een aantal correcties gebasseerd op mijn eigen bevindingen:
- Stealth: Gaat vanzelf omhoog wanneer je in stealth mode rond loopt. Maakt niet uit dat mensen je zien. Mijn stealth bar is vol, even een klein uurtje ofzo rondgelopen in stealth mode in de stad met een gewichtje op mijn 'W' toets en af en toe even bijsturen.
- Lung Capacity: Geen idee over het snacks eten, maar je hoeft niet te verdrinken. Liever niet zelfs. :P
Je lung capacity gaat omhoog zolang je onderwater bent. De snelste manier om deze te vullen is te duiken, wachten tot je zuurstof balk knippert, even naar boven om zuurstof te happen, gelijk weer naar beneden etc. Zo heb ik in een uurtje ofzo ook mijn lung capacity naar 100% gebracht. :)
Een beter idee is de heist te doen waarbij Rebreathers unlocked worden. Deze kun je gratis afhalen bij een ammu-nation en zo kun je voor lange tijd onderwater blijven en dus je lung capacity trainen terwijl je tv kijkt.

- Als het goed is gaat je shooting skill sneller omhoog wanneer je headshots maakt. Met een partner in een ammu-nation op targets schieten helpt ook enorm.
- Je vliegskill gaat ontzettend langzaam omhoog. Sterker nog, ik zie de balk niet voller worden wanneer ik in een helicopter vlieg.
Een snelle manier om deze balk te vullen is om (net als in singleplayer) naar de vliegschool te gaan. Zo heb ik mijn balk bijna gevuld.
Een alternatief is om een vliegtuig te pakken en op te stijgen, landen, opstijgen, landen, opstijgen, landen etc. Bij elke landing even een paar seconden wachten zodat het spel door heeft dat je een goede landing hebt gemaakt. Gaat een stuk sneller dan vliegen, maar nog steeds allemejezus langzaam.

Strength ga ik niet vullen denk ik. Pain in the ass. De rest heb ik vol, op een paar millimeter flying na. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152449986
Mijn aanvulling dan.

Strength is juist een makkie.

Vriend in een auto en dan die auto blijven slaan. 10 tot 15 min en vol.
Ich hock in meinem Bonker
pi_152451349
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 00:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh leuk, hele spel start ineens niet meer op :{
rally was leuk je bent een goeie navigator :p

Daarnet eerste gta bike race gewonnen blijkbaar kunnen veel mensen niet in first person rijden ;p in begin van de race nades zitten gooien en dan de eerste afgeknalt en was al een heel stuk weg en de andere zaten op elkaar te schieten. Ben ook een keer van fiets af gedonderd door een kutpaal.
  zondag 10 mei 2015 @ 08:54:05 #299
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_152451948
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 03:44 schreef redboyke het volgende:

[..]

rally was leuk je bent een goeie navigator :p

Daarnet eerste gta bike race gewonnen blijkbaar kunnen veel mensen niet in first person rijden ;p in begin van de race nades zitten gooien en dan de eerste afgeknalt en was al een heel stuk weg en de andere zaten op elkaar te schieten. Ben ook een keer van fiets af gedonderd door een kutpaal.
Waren zeker leuk die races. Al werd het wel in eens iets te vol:-)
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_152452723
leuke outfit :P

Ich hock in meinem Bonker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')