Dit,quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:28 schreef Barrah het volgende:
Als je er voldoende gebruikt (en i.c.m. goede pluggen) zouden een paar flinke schroeven dit wel moeten kunnen houden.
Heb je de boel nu al in elkaar zitten, of heb je het gewoon zo neergelegd? Ik zou het namelijk meteen op het plafond opbouwen. Dan hoef je het zware frame niet in één keer omhoog te beuren maar schroef je de boel lat voor lat tegen het plafond.
Thnx!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:29 schreef Atmoz het volgende:
Leuk project!
Ik zou het in 2 delen doen:
Deel 1: het hangend plafond (afgewerkt en alles zodat je niet meer boven je hoofd hoeft te plamuren en verven
Deel 2: een "systeempje" waar je het hele werk van punt 1 (samen met 3 vrienden) aan kunt hangen
Zou maak ik meestal m'n zwevende plafonds/sterrenhemels/etc...
Heel makkelijk (op het gemak + in je eentje) alles voorbereiden, bouwen, plamuren, verven etc...
En dan even heel snel met een paar man alles ophangen
Tja, je hebt een goed punt wat betreft dat bewegen en dan weer scheuren!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:36 schreef Lexios het volgende:
[..]
Thnx!
Wat betreft het plamuren en verven dacht ik dit te doen wanneer deze hangt i.v.m. het tillen en vast monteren dat de plamuurgleuven misschien toch wel zichtbaar worden door de beweging.
Of is misschien vooraf toch beter?
Ik denk het wel. Zeker als je er 15 neemt!!quote:Wat betreft de slagpluggen, is dit de juiste bevestigingskeuze?
Ligt eraan, wat voor materiaal is je plafond van gemaakt ?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:36 schreef Lexios het volgende:
Wat betreft de slagpluggen, is dit de juiste bevestigingskeuze?
Ik ging wel van stevige beton uit jaquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:40 schreef bluemoon23 het volgende:
Ligt eraan, wat voor materiaal is je plafond van gemaakt ?
Fatsoenlijk beton of zo`n ellendige jaren 70/80 perfora/nehobo vloer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |