Daar heb ik wel over nagedacht, maar de rente is redelijk laag (4%) en het is gebruikt voor het renoveren van ons huis, dus die lening betalen we samen af. Dit wil ik gescheiden houden van mijn (eigen) spaarcentjes. Het bedrag gaat wel redelijk snel omlaag met de 500 euro per maand die we afbetalen.quote:Op maandag 2 november 2015 20:01 schreef miro86 het volgende:
Waarom houd je die banklening aan? Is het niet goedkoper om je spaargeld te verminderen en de lening af te betalen?
Een half miljoen aan onroerend goed en nog thuis wonen met studieschuld?!quote:Op maandag 2 november 2015 20:11 schreef MaximumRush het volgende:
Heb een studieschuld van zo'n ¤ 40.000.
Dat is alles qua schulden.
Voor de rest heb ik op dit moment:
¤ 2000 op rekening
¤ 4000 aan goud in een kluis liggen
¤ 25.000 restwaarde auto
¤ 3000 restwaarde motor
+/- ¤ 500.000 aan onroerend goed
Woon nog thuis, dus niet echt kosten voor de rest. Wel binnenkort huisje kopen, dus dan komt er een flinke schuld bij.
Rare mensen..quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:01 schreef redbull666 het volgende:
[..]
Een half miljoen aan onroerend goed en nog thuis wonen met studieschuld?!
Onroerend goed in het buitenland waar ik op dit moment niet zo veel aan heb.quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:01 schreef redbull666 het volgende:
[..]
Een half miljoen aan onroerend goed en nog thuis wonen met studieschuld?!
4000 euro per jaar vermogensbelasting dus?quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:35 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Onroerend goed in het buitenland waar ik op dit moment niet zo veel aan heb.
Als je elk jaar eerlijk je aangifte invult, wel ja.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:14 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
4000 euro per jaar vermogensbelasting dus?
voor een half miljoen ben je dus eigenaar van 25% van Teheran?quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:24 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Als je elk jaar eerlijk je aangifte invult, wel ja.
Haha, erg grappig. Je zou je nog verbazen hoeveel een vierkante meter daar kost. Voor een half miljoen heb je wel een huis in een wat mindere wijk in Teheran.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
voor een half miljoen ben je dus eigenaar van 25% van Teheran?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |