Wat zijn jouw lolletjes in het leven?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:55 schreef Ozoo het volgende:
Tussen 375.000 en 400.000
geen schulden of verplichtingen aan de bank, geen hobby's met hoge afschrijvingen of kosten (sportwagen, zeilboot, camper, sportvliegtuig, paard....), geen ex-vrouw(en), geen echtgenote met gat in de hand en nog geen maîtresse(s).
Deze man weet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:12 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
FOK!en vanaf moeders zolderkamer met knijpers op zijn tepels.
en je hebt geen laptop, studieboeken, tv, fiets, tandenborstel, kamer met inboedel etc etc?quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:59 schreef De-Hamster het volgende:
Kijkt rekening: 900 euro
Kijkt Evernote notitie met openstaande schulden: - Niks
Ik ben 900 euro waard, als student zijnde. Mwa, we zullen maar zeggen dat het vermogen de komende xx jaar opgebouwd gaat worden.
Godnondejus, het belangrijkste vergeet ik inderdaad:quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:22 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
en je hebt geen laptop, studieboeken, tv, fiets, tandenborstel, kamer met inboedel etc etc?
Doe je goed voor iemand van jouw leeftijd.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:04 schreef dedude87 het volgende:
Topic is een stuk leuker om te lezen met een lijstje;
Huis half jaar terug getaxeerd op; ¤455.000
Hypotheek;298.000
Spaargeld; 4500
lopende rekening; 300
Auto handelswaarde; 6000
overige bezittingen; +- 15000
182000 in de plus![]()
Toch voelde ik mij zonder huis maar met actueel leuk bedrag op de bank een stuk rijker terwijl dat niet zo is. Toch leuker als het tastbaar is. Ik denk dat ik alles verkoop en een tweedehands Ferrarietje koop.
Zorgen voor mijn gezin en me niet laten knechten door een bank, verzekeringsmaatschappij, werkgever of huisbaas....en dat allemaal in Nederland.quote:
Ben al lang het ouderlijk huis uit. Knijpers gebruik ik voor de was aan de waslijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:12 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
FOK!en vanaf moeders zolderkamer met knijpers op zijn tepels.
Je doet alsof dat uitzonderlijk is, maar is eigenlijk kinderlijk eenvoudig om zo te leven.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:08 schreef Ozoo het volgende:
Zorgen voor mijn gezin en me niet laten knechten door een bank, verzekeringsmaatschappij, werkgever of huisbaas....en dat allemaal in Nederland.
In Nederland kennelijk niet voor iedereen maar als je zover bent ja.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Je doet alsof dat uitzonderlijk is, maar is eigenlijk kinderlijk eenvoudig om zo te leven.
Dan staat je huis flink onderwaterquote:Op donderdag 3 september 2015 15:24 schreef Geralt het volgende:
Ik schat zo rond de 155K. In de min dan.
Valt mee; ik woon 2 hoogquote:Op donderdag 3 september 2015 15:47 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dan staat je huis flink onderwater
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |