abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152283065
Bewijs:

:{

Is dit een parodie op creationisten die hun gelijk proberen te 'bewijzen' ofzo? Aan de rest van YouTube-Kanaal is dit serieus, en is deze man echt van het padje. Ik dacht altijd dat de Flat Earth Society een grap was (net als het Tuinkabouterbevrijdingsfront zeg maar). Blijkbaar zijn er (nog) echt mensen die dit geloven? :?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_152284058
Schopje BNW
pi_152284106
de aarde is rond, net als een pannekoek
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_152284136
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:50 schreef bruinwerker het volgende:
de aarde is rond, net als een pannekoek
Pannekoekenschip in mijn stad gaat dicht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152284138
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:23 schreef heiden6 het volgende:
Bewijs:

:{

Is dit een parodie op creationisten die hun gelijk proberen te 'bewijzen' ofzo? Aan de rest van YouTube-Kanaal is dit serieus, en is deze man echt van het padje. Ik dacht altijd dat de Flat Earth Society een grap was (net als het Tuinkabouterbevrijdingsfront zeg maar). Blijkbaar zijn er (nog) echt mensen die dit geloven? :?
The flat earth society is zeker geen grap, welk bewijs heb JIJ dat de aarde rond is?
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_152284239
quote:
9s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:51 schreef Trebo het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen. :')
pi_152284610
quote:
9s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:51 schreef Trebo het volgende:

[..]

SPOILER
woordgrappen maken over pannekoeken.... ik bak er niks van.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_152284657
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 00:03 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

woordgrappen maken over pannekoeken.... ik bak er niks van.
Nee, net als die vis tent bij ons op de hoek. Die moest ook dicht.

SPOILER
pi_152284846
quote:
99s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:51 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

The flat earth society is zeker geen grap, welk bewijs heb JIJ dat de aarde rond is?
Als vanuit San Francisco vliegt naar Japan, vlieg je over de Pacific Ocean. Wanneer je van Nederland naar Japan vlieg, vlieg je over Rusland.

Bewijs. Doei.
pi_152284881
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 00:09 schreef Trebo het volgende:

[..]

Als vanuit San Francisco vliegt naar Japan, vlieg je over de Pacific Ocean. Wanneer je van Nederland naar Japan vlieg, vlieg je over Rusland.

Bewijs. Doei.
Dat is geen direct bewijs, kijk hier maar eens naar.

doei
-Harry Jekkers
pi_152284901
Laatst vroeg ik nog: Houdt Armin van buuren? nee, zei hij: Ik woon liever vrijstaand.
pi_152287693
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 00:11 schreef bruinwerker het volgende:
Laatst vroeg ik nog: Houdt Armin van buuren? nee, zei hij: Ik woon liever vrijstaand.
_O-
(she/her)
pi_152287703
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 00:11 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Dat is geen direct bewijs, kijk hier maar eens naar.

doei
En de andere hemellichamen die we zien en wel bol zijn is ook maar een illusie?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 07:32:00 #14
272287 henrivo
Tikt tegen jassies
pi_152287980
quote:
Ik vertelde deze grap aan George, maar hij snapte de cloo-ney.

Hi ha ho
pi_152288023
quote:
Jij denkt zeker dat je KC & the sunshine band.
pi_152289639
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 06:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En de andere hemellichamen die we zien en wel bol zijn is ook maar een illusie?
Wie zijn 'we'? De foto's die jij hebt gezien die gemaakt zijn door de mensen die ook de ruimtereizen organiseren en volgens het bovenstaande filmpje ook beeldmateriaal daar hebben gefaked?
-Harry Jekkers
pi_152292200
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 09:58 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Wie zijn 'we'? De foto's die jij hebt gezien die gemaakt zijn door de mensen die ook de ruimtereizen organiseren en volgens het bovenstaande filmpje ook beeldmateriaal daar hebben gefaked?
Daar hebben we weer zo'n illuminati type. Waarom zouden ''ze'' er over liegen? ik zie de meerwaarde niet dat de aarde plat is.
pi_152293624
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:42 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

Daar hebben we weer zo'n illuminati type. Waarom zouden ''ze'' er over liegen? ik zie de meerwaarde niet dat de aarde plat is.
Nee, ik ook niet. Ben er ook vrij zeker van dat de aarde gewoon rond is :P
-Harry Jekkers
pi_152293662
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:42 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

Plus dat het door hoge gebouwen ook te bewijzen is. De grieken wisten in 240 voor christus al dat de aarde rond was hierdoor. Daarvoor hebben we geen ruimtereizen nodig gehad.
pi_152294041
Hoe verklaren ze het verschil in lengte van schaduwen op verschillende locaties eigenlijk?
pi_152294124
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 12:51 schreef nikao het volgende:
Hoe verklaren ze het verschil in lengte van schaduwen op verschillende locaties eigenlijk?
Een instante tijdsverschuiving waardoor de schaduwen op sommige plaatsen anders zijn? :D
pi_152295594
+dat het onmogelijk is dat er dagen, maanden, jaren zijn als de aarde plat zou zijn.
pi_152297800
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:49 schreef Trebo het volgende:
Schopje BNW
Dit is zelfs voor BNW te absurt.
pi_152301872
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:44 schreef bruinwerker het volgende:
+dat het onmogelijk is dat er dagen, maanden, jaren zijn als de aarde plat zou zijn.
Gekkie :') de zon draait om de aarde heen.
pi_152326186
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:54 schreef Trebo het volgende:

[..]

Gekkie :') de zon draait om de aarde heen.
Dan nog zullen de jaren, maanden en dagen er anders uitzien. gekkie :') .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')