Hier nog steeds niksquote:
Mijn tolerantie voor nieuwe muziek valt wel mee, want het moet vaak pas op langere termijn blijken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met dat verschil dat jij toleranter bent tov nieuwe muziek.![]()
Ik merk vooral dat mijn focus enorm op bepaalde decennia en stromingen heeft gelegen (wat bijna onvermijdelijk is) en dat ik steeds meer dingen uit eerdere decennia leer kennen die ik toch best wel kan waarderen.
Een hoop van de Franse chansons bijvoorbeeld kende ik gewoon niet. Ja....de echt bekende wel, maar die vond ik dan meestal niet echt leuk en dus ging ik niet verder op zoek naar andere artiesten/nummers binnen dat genre.
Nu dus wel en dat voelt best als een verrijking.
wie had dat ooit gedacht?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met dat verschil dat jij toleranter bent tov nieuwe muziek.![]()
Ik merk vooral dat mijn focus enorm op bepaalde decennia en stromingen heeft gelegen (wat bijna onvermijdelijk is) en dat ik steeds meer dingen uit eerdere decennia leer kennen die ik toch best wel kan waarderen.
Een hoop van de Franse chansons bijvoorbeeld kende ik gewoon niet. Ja....de echt bekende wel, maar die vond ik dan meestal niet echt leuk en dus ging ik niet verder op zoek naar andere artiesten/nummers binnen dat genre.
Nu dus wel en dat voelt best als een verrijking.
Ik ben wel eens naar een concert van Bon Jovi geweest en van Guns 'n Roses luister ik ook graag een aantal liedjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben iemand die een pleurishekel heeft aan bands als Metallica, ik begrijp totaal niet wat mensen daar mooi aan vinden en Guns 'n Roses, Bon Jovi, Toto e.d. maakt men mij ook niet blij mee.
Wat TV betreft zie ik het liefst een docu of een kookprogramma. Goede films zie je niet zo vaak (aanbod op TV is veelal bagger), hoewel ik er wel van hou, maar goed, wat ik echt wil zien download ik wel.
Cars, en Dear Prudence zojuist waren via mij. En dit is weer bagger van de bovenste plank. Ik haat feestmuziek.
Mag je best mooi vinden, ieder zijn eigen smaak, maar in mijn huis wil ik zulke muziek niet horen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar een concert van Bon Jovi geweest en van Guns 'n Roses luister ik ook graag een aantal liedjes.
Ik vind Knocking On Heaven's Door toch wel echt supermooi.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mag je best mooi vinden, ieder zijn eigen smaak, maar in mijn huis wil ik zulke muziek niet horen.
Die Axel Rose kan toch helemaal niet zingen....ik hoor nog liever mijn katten jammeren.
Dan heb je het waarschrijnlijk niet over de versie van Bob Dylan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vind Knocking On Heaven's Door toch wel echt supermooi.![]()
Dat nummer is OK, het is van Bob Dylan, de versie van G 'N R is niks. Linkje plaatsen mag best, maar erop klikken is niet verplicht.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vind Knocking On Heaven's Door toch wel echt supermooi.Maar ik zal er geen linkje van plaatsten dan.
Van de LP - Pat Garrett and Billy The Kid.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan heb je het waarschrijnlijk niet over de versie van Bob Dylan.
Dat laat ik me geen 2 keer zeggenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat nummer is OK, het is van Bob Dylan, de versie van G 'N R is niks. Linkje plaatsen mag best, maar erop klikken is niet verplicht.
Ik vind het nummer niks…quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat laat ik me geen 2 keer zeggen:
Slash is overigens een goede gitarist, maar ik vind de bands waar ie in gespeeld heeft en speelt niks, maar de man is een goede gitarist.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat laat ik me geen 2 keer zeggen:
Een BH'tje voor jou dus. Ik probeer G 'N R altijd te vermijden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind het nummer niks…maar dat is meer omdat ie echt helemaal doodgedraaid is
Oh ik luister wel graag naar GNR hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een BH'tje voor jou dus. Ik probeer G 'N R altijd te vermijden.
De man kan echt niet zingen hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ik luister wel graag naar GNR hoor
Dat dan weer wel
Tegenwoordig, geen idee. Maar vroeger kon ie best zingen. Of je van zijn stem houdt is een tweede.quote:
Vervelen nog welquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Regen, regen en regen.
Mijn andere SC is stil, dus ik kom jullie vervelen.
Waarom denk je dat de ander SC stil is dan?quote:
Je hebt ze allemaal kapot verveelt?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de ander SC stil is dan?
Jaquote:
* Spezza19 wapent zich tegen de vervelingquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja![]()
Zo erg dat ze niet meer terug komen.
De Koffie-SC schijnt ook heel gezellig te zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Regen, regen en regen.
Ik drink geen koffie.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De Koffie-SC schijnt ook heel gezellig te zijn.
#ikrekenhetgoedquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben wel gek op koffie in andere vormen: in cake, taarten, bonbons, chocolade etc.
Denk dat je een stel luizen in de pels onmogelijk kan weg vervelen, dus leef je uit zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Regen, regen en regen.
Ik ben een jurkje aan het naaien.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk dat je een stel luizen in de pels onmogelijk kan weg vervelen, dus leef je uit zou ik zeggen.
Geinig, dat doen tegenwoordig steeds minder vrouwen zelf.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geinig, dat doen tegenwoordig steeds minder vrouwen zelf.
Ik vind het een leuke bezigheid voor vrouwen, dan zijn ze meteen even stil en minder vervelend.
Win win toch. Lekker goedkoop en rust.quote:
Ik maak veel van mijn kleding zelf en ik doe ook haken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geinig, dat doen tegenwoordig steeds minder vrouwen zelf.
Ik vind het een leuke bezigheid voor vrouwen, dan zijn ze meteen even stil en minder vervelend.
Goedkoop? Weet je wel wat een goede naaimachine kost?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Win win toch. Lekker goedkoop en rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |