ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal stoomtreinen rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen, en als je de laatste post te pakken hebt wordt een fraaie anaalplaat op prijs gesteld.
Hij 'doet' het, maar daar is ook alles mee gezegd. Het plaatje in de OP aanpassen kostte me al gauw een minuut of vijf. Ik was bijna in Hengelo al vanuit Enschede
Ik probeer ondertussen een paper te lezen met als titel: "Establishing the Weights of Performance Criteria: Case Studies in Transportation Facility Management"
Ik heb wel vandaag een matig college gehad over een interessant onderwerp. De relatie tussen verwachting en bevrediging van infrastructuurprojecten op de beleving van de bestuurder. Zou je ook zo op het spoor los kunnen laten.
Ofwel: "Hoe boeiend is het nou eigenlijk, een uur vertraging of een uitvallende trein?"
Dit gaat meer over het bepalen van de relatieve zwaarte van een bepaalde criteria. "Hier heeft u 6 criteria: reistijd, comfort, rechtstreeksheid, reinheid, informatievoorziening, zitplek beschikbaar. Wilt u ze in volgorde zetten van belangrijkheid voor u?" Aan de hand daarvan zou je user input kunnen gebruiken om bepaalde keuzes te maken.
Op maandag 4 mei 2015 17:57 schreef Dr_Flash het volgende: ja, op zich een valide punt. Maar wij reizigers gingen er eigenlijk al die tijd vanuit dat die afweging 175 jaar geleden al gemaakt was.
Sowieso doe je nog de aanname dat de vervoerder naar de wens van de reizigers luistert. Dat is natuurlijk niet zo.
Vraag ik me af, er zijn duizenden mensen die meedoen aan het NS Panel. Aan de hand daarvan worden die prestatie-indicatoren gemeten waarop NS wordt afgerekend.
Op maandag 4 mei 2015 17:59 schreef Dr_Flash het volgende: Oh ja, een overheid die NS-prestaties beoordeelt luistert waarschijnlijk wel naar reizigers inderdaad
Neeeeee.
NS wordt beoordeeld op diverse criteria en NS moet zelf aanleveren hoe ze daarop gescoord hebben. Die meting wordt gedaan aan de hand van het onderzoek dat gedaan wordt via het NS Panel.
Die NS panels zijn overigens niets meer dan wat bolletjes om in te vullen waar hoogst waarschijnlijk een stagaire van VMBO Elektra eens naar mag kijken.
NS wordt beoordeeld op diverse criteria en NS moet zelf aanleveren hoe ze daarop gescoord hebben. Die meting wordt gedaan aan de hand van het onderzoek dat gedaan wordt via het NS Panel.
Hee Driek, ik heb je ontvriend op Facebook. Neem het niet te persoonlijk, je hebt te veel vrienden die te slecht in mijn profiel passen No hard feelings verder
Op dinsdag 5 mei 2015 01:04 schreef Dr_Flash het volgende: Hee Driek, ik heb je ontvriend op Facebook. Neem het niet te persoonlijk, je hebt te veel vrienden die te slecht in mijn profiel passen No hard feelings verder
Hoe zou je jouw profiel omschrijven? Dan kan ik bepalen of je nog wel in mijn vriendenlijst past.
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe