quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:51 schreef Litpho het volgende:
http://m.parool.nl/parool(...)an-de-reiziger.dhtml
Goed stuk, toont prima aan waar NS de plank misslaat en dat "veiligheid" niet de reden is om met poortjes te rommelen.
LEUGENS!quote:Toen de spoorwegen werden aangelegd, kwamen de stations vaak midden in de stad te liggen, opdat het centrum goed per trein bereikbaar was
quote:
Jullie zijn allemaal verliezersquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als je twee keer per week Zwolle-Oss moet doen begin je vanzelf te huilen. Zwolle-Den Bosch duurt met de directe trein een half uur langer dan via Utrecht. Wtf
Dat is misschien niet onwaar maar in de context van het stuk wel onjuist.quote:De overheid legt toe op het openbaar vervoer,
Ook weer niet waar. Prima dat je een opiniestuk maar niet alles is te vangen in een mening, dit soort dingen zijn geen mening.quote:De stations en rails zijn indertijd door de overheid, dus door ons allemaal, dwars door de steden heen aangelegd.
Hehe, goed punt ook (y)quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
"de overheid" legt nergens op toe. De overheid geeft geld uit om bepaalde dingen te kunnen doen.
dr_flash "legt geld toe" op een brood bij de winkel. Nee.
DAT is wel echt een groot probleem ja. Journalisten die het volk horen te informeren, maar zelf echt van God noch zure appelen wetenquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:01 schreef Monopoly het volgende:
Het is het Parool, die linkse inslag door journalisten die geen weet hebben wat er op het spoort gebeurd. Dat is wel vaker met journalisten. Tragisch. Ze kunnen zoveel vertellen wanneer ze wél die kennis hebben.
Waarheid! Daar word ik altijd behoorlijk pissig van. Ze hebben een taak, en die hoor je naar eer en geweten uit te voeren. Een beetje IQ als lezer is ook noodzakelijk. Als ik de Telegraaf lees, weet ik dat ik ophitsende shit lees, met een mening. Maar bij een verdiepend stuk over een X onderwerp, verwacht ik dat de journalist/schrijver mij waarheden laat lezen, en geen halfbakken google-waarheden zonder te checken.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT is wel echt een groot probleem ja. Journalisten die het volk horen te informeren, maar zelf echt van God noch zure appelen wetenDie kunnen gewoon beter zwijgen dan de opinie beïnvloeden zoals ze doen nu
Misschien Amsterdam-syndroom. Daar is immers het station met de spoorlijnen ernaartoe met veel moeite in de bestaande stad gebouwd. In Rotterdam met het luchtspoor in zekere zin ook trouwens.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ook weer niet waar. Prima dat je een opiniestuk maar niet alles is te vangen in een mening, dit soort dingen zijn geen mening.
En ook geen moeite doen om zich te informeren. Zoals vorige week dat stukje over 'baarden zijn net zo vies als poep' nou mag je dat vinden op een metaforische manier, maar in de praktijk blijkt het zo dat er bacteriën zijn die zowel op je baard als in menselijke ontlasting wordt aangetroffen. Ja zo werkt dat, er zijn massa's bacteriën die zowel op je huid als in je poep voorkomen en dat hoort zo. En de hele wereld neemt het klakkeloos over. Echt wtf.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT is wel echt een groot probleem ja. Journalisten die het volk horen te informeren, maar zelf echt van God noch zure appelen wetenDie kunnen gewoon beter zwijgen dan de opinie beïnvloeden zoals ze doen nu
Voor zover ik kan nagaan is de schrijver van dit artikel geen journalist, maar iemand die op persoonlijke titel een brief heeft ingezonden naar de opiniepagina van het Parool. Als je anderen verwijt dat ze van niets weten, zorg dan in ieder geval dat je eigen beweringen wel hout snijden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:01 schreef Monopoly het volgende:
Het is het Parool, die linkse inslag door journalisten die geen weet hebben wat er op het spoort gebeurd. Dat is wel vaker met journalisten. Tragisch. Ze kunnen zoveel vertellen wanneer ze wél die kennis hebben.
Media en journalisten zijn allemaal kakdom kutvolk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
En ook geen moeite doen om zich te informeren. Zoals vorige week dat stukje over 'baarden zijn net zo vies als poep' nou mag je dat vinden op een metaforische manier, maar in de praktijk blijkt het zo dat er bacteriën zijn die zowel op je baard als in menselijke ontlasting wordt aangetroffen. Ja zo werkt dat, er zijn massa's bacteriën die zowel op je huid als in je poep voorkomen en dat hoort zo. En de hele wereld neemt het klakkeloos over. Echt wtf.
Dat zal ongetwijfeld waar zijn. Maar ik ben aan het 'haten' op journalisten in het algemeen. Dit was een summiere aanleidingquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:11 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Voor zover ik kan nagaan is de schrijver van dit artikel geen journalist, maar iemand die op persoonlijke titel een brief heeft ingezonden naar de opiniepagina van het Parool. Als je anderen verwijt dat ze van niets weten, zorg dan in ieder geval dat je eigen beweringen wel hout snijden.
Anne Blankertquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:11 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Voor zover ik kan nagaan is de schrijver van dit artikel geen journalist, maar iemand die op persoonlijke titel een brief heeft ingezonden naar de opiniepagina van het Parool. Als je anderen verwijt dat ze van niets weten, zorg dan in ieder geval dat je eigen beweringen wel hout snijden.
Exact, dus geen journalist.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:12 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Anne Blankert
Anne Blankert is sociaal geograaf, adviseur verkeersmanagement bij de gemeente Amsterdam
*kuch*
Ja als fysisch geograaf kan ik slechts overslaan.quote:
Ja jij kan tenminste wat.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als fysisch geograaf kan ik slechts overslaan.
Jeez, ik volg momenteel het vak verkeersmanagement en ga een paper schrijven over iets wat ze op de ring gebruiken om verkeer beter te laten stromenquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:14 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Want dat is adviseur VERKEERSMANAGEMENT bij de gemeente Amsterdam.
En volgens mij krijgt Amsterdam Centraal 2 passagetunnels en niet één. En er komt nog horeca in ook. Volgens mij is een van de stations waar ze totaal geen recht van spreken hebben. Amstel kan ik me wel in vinden.
Mij ook. Maar naar Stockholm wordt het toch met het vliegtuig, want mijn reisgenoot vindt dat de trein "te lang duurt". Kan ik hem niet geheel ongelijk in geven, vanuit Breda ben je zowat een dag onderweg.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat zeker. Ieder z'n meug.
Met de trein naar Scandinavië lijkt mij ook tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |