Het verschil is wel dat ik alleen op vakantie ga. Dan is laag gaan soms wel risicovolquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Laag gaan only adds to the epicness![]()
En verder kun je (in mijn situatie) ook gewoon dankbaar zijn dat je het nog kunt
Hoe is dat een verschil?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat ik alleen op vakantie ga. Dan is laag gaan soms wel risicovol
Nou ik kan niet terugvallen op reisgezelschap als er iets mis gaatquote:
Oh ik wel dacht je?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nou ik kan niet terugvallen op reisgezelschap als er iets mis gaat
Weet ik niet. Reis jij ook alleen?quote:
Jezelf met een enorme kater van een of ander studentenhol in Hamburg naar het station slepen omdat je de eerste trein naar Kopenhagen moet hebben en tot na Lübeck op het toilet doorbrengenquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:22 schreef Prins_Pils het volgende:
Als je alleen gaat kun je JUIST lekker laag gaanDe hort op zo lang je wil en uitslapen zolang je wil, zonder jengelende reisgenoten die vroeg naar bed of vroeg eruit willen
Discipline voor zelf vroeg weer opstaan moet wel..
Dan heb ik niets gezegd.quote:
half uur voor vertrektijd je bed uit komen, douchen, sleutel over de balie smijten en naar het station rennen. Thuis bedenken dat je ook nog wel die koelkast vol bier had kunnen betalen die je de avond tevoren met wat Heidelbergers omver hebt staan trekken, op blote voeten. Rings a bell?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:25 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Jezelf met een enorme kater van een of ander studentenhol in Hamburg naar het station slepen omdat je de eerste trein naar Kopenhagen moet hebben en tot na Lübeck op het toilet doorbrengen
quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Afgelopen weekend nog in een dronken bui iemand erbij geprobeerd te hosselen, which of course failed miserably
Dan is Scandinavië een paradijs waar je nooit meer vandaan moetquote:
IK ZOU NIET WETEN WAAR JE HET OVER HEBT EN IK VIND HET ERG ONBELEEFD HOE JE JE GEDRAAGTquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
half uur voor vertrektijd je bed uit komen, douchen, sleutel over de balie smijten en naar het station rennen. Thuis bedenken dat je ook nog wel die koelkast vol bier had kunnen betalen die je de avond tevoren met wat Heidelbergers omver hebt staan trekken, op blote voeten. Rings a bell?
Het scheelt dat ik geen alcohol mag drinken waar ik op vakantie gaquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik geen alcohol drink. Ik kom daar om cultuur te snuiven.
Ik drink alcohol én snuif koeltoer, kan prima samen hoorquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik geen alcohol drink. Ik kom daar om cultuur te snuiven.
Godverdomme, ik klink als m'n vader
Dat zeker. Ieder z'n meug.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:28 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Ik drink alcohol én snuif koeltoer, kan prima samen hoor
quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
IK ZOU NIET WETEN WAAR JE HET OVER HEBT EN IK VIND HET ERG ONBELEEFD HOE JE JE GEDRAAGT
"Meneer aan de andere kant van het gangpad, zou u zich er niet mee willen bemoeien?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
IK ZOU NIET WETEN WAAR JE HET OVER HEBT EN IK VIND HET ERG ONBELEEFD HOE JE JE GEDRAAGT
Wordt een heel stuk lastiger nou de CNL / EN naar Kopenhagen niet meer rijdt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat zeker. Ieder z'n meug.
Met de trein naar Scandinavië lijkt mij ook tof.
Dat liep nog even helemaal uit de hand ja. Niet eens zo zeer met Babs, maar vooral met die stinkallochtoon die er ook een mening over meende te moeten hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:30 schreef b2py het volgende:
[..]
"Meneer aan de andere kant van het gangpad, zou u zich er niet mee willen bemoeien?"
Ik heb in 2003 al eens (met blond rondborstig gezelschap) in een nachttrein van berlin Lichtenberg naar Kraków besloten een gezamenlijke vriend te bellen. Overal veel bier natuurlijk. Toen we drie kwartier vrij pointless naar elkaar op en neer hadden lopen schreeuwen bedacht ik me dat we er maar mee moesten stoppen omdat mijn bier warm werdquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:30 schreef Prins_Pils het volgende:
Tot half 6 's nachts zitten tanken en de mooiste verhalen vertellen met wat locals op de Warschauer Brücke en in het hotel bedenken dat je éígenlijk een slagje Polen had gepland de volgende dag
Die nacht in Hamburg heb ik wel meer dan alleen Kultur gesnovenquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:28 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Ik drink alcohol én snuif koeltoer, kan prima samen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |