SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. C_C in de OP
[cimg=][/img]
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Ethanolic op 04-05-2015 14:51:22 ]Deathlift or Die.
1. Het verschil tussen Coca-Cola en Aldi huismerk niet proeven:quote:Op maandag 4 mei 2015 14:31 schreef Beach het volgende:
[..]
de hoofdprijs betalen terwijl het uit dezelfde fabriek komt
Cor plz
jij koopt zeker ook Coca Cola ipv Aldi huismerk
Succes, ze is 70+.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:42 schreef Awesome_ het volgende:
kanker lurkers
Ik neuk jullie allemaal de moeder
2 uur lang
ik wil gewoon de swag hebben zonder de hooftprijs te betalen is dat zo moeilijk te begrijpen???quote:Op maandag 4 mei 2015 14:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
1. Het verschil tussen Coca-Cola en Aldi huismerk niet proeven:![]()
2. Denken dat alles altijd uit dezelfde fabriek komt:![]()
NB: vaak genoeg is de kwaliteit wel prima, maar zeker niet altijd. Chineze namaak is wel vaak bagger. Een shirt dat na 1x wassen geen model meer heeft, electronica met baggervoedingen en componenten etc etc.
Verder: prima als je die meuk koopt, maar waarom dan niet nog meer besparen door ze zonder nagemaakt merklogo te kopen?
Dat kan dus per definitie niet.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:45 schreef Beach het volgende:
[..]
ik wil gewoon de swag hebben zonder de hooftprijs te betalen is dat zo moeilijk te begrijpen???
hij is echt een sukketlejquote:Op maandag 4 mei 2015 14:43 schreef Awesome_ het volgende:
Iedereen uit US en zo zit hier te lurken om ons te kunnen snitchen zoals die sonicvolcano of zo.
Ik walg hier van. Diep triest.
hoge heren in den haag willen weer iedereen in stand houden vriendquote:Op maandag 4 mei 2015 14:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
hij is echt een sukketlej
echt een beta
'kijk mij meisjes verdedigen op internet'
zo eentje haddn ze vroeger gwn in de rivier gesmeten
quote:Op maandag 4 mei 2015 14:51 schreef VMSDKR het volgende:
Brb foto op het internet zetten waarop mijn tattoo te zien is. > "Waar staat dat voor"? > "Dat zeg ik niet, dat is te persoonlijk."
ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |