Hoe gaat het op de sportschool?quote:Op maandag 4 mei 2015 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik huppel nog vrolijk hoor!
Als m'n heup meewerkt that is.
En m'n knie.
En m'n rug eigenlijk ook wel.
Shit, nog geen 5 hele maanden...quote:Op maandag 4 mei 2015 14:08 schreef Ang3l het volgende:
16-12-2014 / 04-05-2015
Hebben we ooit zo lang met 1 topic gedaan?![]()
Wil je dat nu gelijk proberen dan?quote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 16:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Toepasselijke advertentie.
Mwa, gewoon z'n gangetje.quote:
Inmiddels lachen en zwaaien de knappe brede hetero's naar mequote:Op maandag 4 mei 2015 17:25 schreef Steve het volgende:
In je eentje naar de sportschool is ook gewoon saai.
Ik ben heul nie grijsquote:Op maandag 4 mei 2015 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ach ga je grijze haar verven jij
*trekt daredevil pakje aan en swaffelt je met z'n stokje*
Die kan niet verder terug meer volgens mijquote:Op maandag 4 mei 2015 19:21 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik ben heul nie grijs
Jij met je terugtrekkende haarlijn
Ja preciesquote:Op maandag 4 mei 2015 17:49 schreef Steve het volgende:
Als je op hetzelfde tijdstip gaat elke keer zie je altijd wel dezelfde gezichten voorbij komen ook. Ik krijg inmiddels regelmatig de vraag waar ik was als ik een weekje oversla..
Bewegen is stiekem best fijnquote:
En dat terwijl Hobbitstee een super mooie groene omgeving is!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bewegen is stiekem best fijn![]()
Ik heb er ook een half jaar over gedaan om uiteindelijk mezelf naar buiten geschopt te krijgen, maar ben nu best blij dat ik het heb gedaan
Uhuh! Ik zie nu ook dingen die ik nog nooit had gezien. Krekels, Gandalf, vlinders enzoquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat terwijl Hobbitstee een super mooie groene omgeving is!
Lijkt me super leuk een keer te kiki'en met Gandalfquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh! Ik zie nu ook dingen die ik nog nooit had gezien. Krekels, Gandalf, vlinders enzo
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me super leuk een keer te kiki'en met Gandalf
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me super leuk een keer te kiki'en met Gandalf
OMG. Waar ga je heen op tienertour?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:37 schreef Vlarp het volgende:
Ja, nu we het daar over hebben. Ik ga Interrailen volgende week
Groningen, Maastricht, Den Haag, Middelburg, Vlissingen, Amsterdam, Almerequote:
Leukquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Groningen, Maastricht, Den Haag, Middelburg, Vlissingen, Amsterdam, Almere, Zwolle, Leeuwarden, Utrecht Terwijde.
Gewoon benieuwd, maar is er een mogelijke steden of dorpencombinatie waarvan jij had gezegd van: niet leuk?quote:
Ik zou er minder voor te porren zijn naar schubbekutterveen te moeten met de trein en dan met t pendelbusje naar lutjebroek, persoonlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:02 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd, maar is er een mogelijke steden of dorpencombinatie waarvan jij had gezegd van: niet leuk?
Met de juiste groep was dat best prima geweestquote:
Oh. Niet leuk.quote:We gaan het iets meer als volwassenen doen, Europa enzo. Zal wel zoiets worden:
Rotterdam - Brussel - Keulen - München - Zurich - Innsbruck - Wenen - Boedapest - Krakow - Warschau - Berlijn - Rotterdam.
München en Berlijn liggen wel vast, daar pakken we ook 2 festivals mee.
Meh. Ik zou bij Delft al dronken zijn denk ikquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met de juiste groep was dat best prima geweest
Ok, hoorquote:[..]
Oh. Niet leuk.
Ben je niet altijd dronken?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Meh. Ik zou bij Delft al dronken zijn denk ik
[..]
Ok, hoor
quote:
ah ty!quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me erg jodelahiti!
(M'n haar is op z'n langst ever)
Waar denk je aan bij Dirk?quote:
En bij jou denk ik aan jonge papa's bij IKEA, dus dat zegt nietsquote:Op donderdag 7 mei 2015 17:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar denk je aan bij Dirk?
K3 natuurlijk
quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:29 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
En bij jou denk ik aan jonge papa's bij IKEA, dus dat zegt niets
Sure...quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:14 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik een leuke jonge papa zie, dan denk ik "BartjeBart"
quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:20 schreef Peter het volgende:
En bij zwemmers of waterpoloërs denk ik aan G_E.
Misschien wil ie je wel spottenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, Mister Nederland sport bij mijn sportschool. #motivatie
Ik denk nu aan "bevlekken"quote:
Of coursequote:
Ik doe nl nooit spotten en gespot worden.quote:
Die spiegels gebruik je ook om te kijken naar andere zonder gezien te worden.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe nl nooit spotten en gespot worden.
Ik ben van de apparaten.
Die dingen voor de spiegels zijn voor de pro's![]()
Ga ik niet eens aan beginnen.
Ik kijk gewoon sowieso naar anderen. Mogen ze best zien.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Die spiegels gebruik je ook om te kijken naar andere zonder gezien te worden.
DUH!
Losse gewichten zijn wel beter voor je. Daar train je stabilisatie-spieren mee doordat je de gewichten in evenwicht moet houden. Op apparaten isoleer je de spieren die je traint en pak je de kleinere spiertjes niet mee, waardoor je sneller geblesseerd kan raken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe nl nooit spotten en gespot worden.
Ik ben van de apparaten.
Die dingen voor de spiegels zijn voor de pro's![]()
Ga ik niet eens aan beginnen.
Ja dat ze beter zijn (of efficienter) dat weet ik, maar bij die losse gewichten heb ik altijd t gevoel dat je dan wel weer exact moet weten wat en hoe je t doet omdat t anders tot blessures kan leiden. En dat is bij die apparaten niet zo, of iig minder. Staat er gewoon opquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Losse gewichten zijn wel beter voor je. Daar train je stabilisatie-spieren mee doordat je de gewichten in evenwicht moet houden. Op apparaten isoleer je de spieren die je traint en pak je de kleinere spiertjes niet mee, waardoor je sneller geblesseerd kan raken.
Ik geloof t meteen. Staat er wel op hoe de hoogte ongeveer moet zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:06 schreef wonderer het volgende:
Ook op apparaten kun je jezelf verneuken, als je het bankje niet op de juiste hoogte instelt of zo.
Daar zijn de instructeuren (hoop ik..) voorquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof t meteen. Staat er wel op hoe de hoogte ongeveer moet zijn.
Maar bij die andere dingen waar je t echt helemaal zelf moet doen, daar weet ik uberhaubt niet wat ik doe
Ja dat laatste is t dusquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar zijn de instructeuren (hoop ik..) voor![]()
Maar goed, als je gewoon een beetje bezig wilt zijn en alles, maakt het ook weinig uit.
Mja ik nietquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon sowieso naar anderen. Mogen ze best zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |