Hoe gaat het op de sportschool?quote:Op maandag 4 mei 2015 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik huppel nog vrolijk hoor!
Als m'n heup meewerkt that is.
En m'n knie.
En m'n rug eigenlijk ook wel.
Shit, nog geen 5 hele maanden...quote:Op maandag 4 mei 2015 14:08 schreef Ang3l het volgende:
16-12-2014 / 04-05-2015
Hebben we ooit zo lang met 1 topic gedaan?![]()
Wil je dat nu gelijk proberen dan?quote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 16:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
Toepasselijke advertentie.
Mwa, gewoon z'n gangetje.quote:
Inmiddels lachen en zwaaien de knappe brede hetero's naar mequote:Op maandag 4 mei 2015 17:25 schreef Steve het volgende:
In je eentje naar de sportschool is ook gewoon saai.
Ik ben heul nie grijsquote:Op maandag 4 mei 2015 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ach ga je grijze haar verven jij
*trekt daredevil pakje aan en swaffelt je met z'n stokje*
Die kan niet verder terug meer volgens mijquote:Op maandag 4 mei 2015 19:21 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik ben heul nie grijs
Jij met je terugtrekkende haarlijn
Ja preciesquote:Op maandag 4 mei 2015 17:49 schreef Steve het volgende:
Als je op hetzelfde tijdstip gaat elke keer zie je altijd wel dezelfde gezichten voorbij komen ook. Ik krijg inmiddels regelmatig de vraag waar ik was als ik een weekje oversla..
Bewegen is stiekem best fijnquote:
En dat terwijl Hobbitstee een super mooie groene omgeving is!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bewegen is stiekem best fijn![]()
Ik heb er ook een half jaar over gedaan om uiteindelijk mezelf naar buiten geschopt te krijgen, maar ben nu best blij dat ik het heb gedaan
Uhuh! Ik zie nu ook dingen die ik nog nooit had gezien. Krekels, Gandalf, vlinders enzoquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat terwijl Hobbitstee een super mooie groene omgeving is!
Lijkt me super leuk een keer te kiki'en met Gandalfquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh! Ik zie nu ook dingen die ik nog nooit had gezien. Krekels, Gandalf, vlinders enzo
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me super leuk een keer te kiki'en met Gandalf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |