quote:
Even voor de duidelijkheid, wat moet ik dan wel doen?
TR's plaatsen dan worden de posts wel weggehaald, maar pas na een aantal uur (en dan heb ik ze toch al gelezen). Bovendien kan ik TR's blijven plaatsen omdat de personen in kwestie gewoon wekenlang door blijven gaan.
Negeren werkt ook niet, ten slotte zei ik niets tegen Royco of over wat dan ook wat met hem in verband stond (hij zag mij reageren en kon het niet laten met een reeks posts te komen die uitsluitend met mij te maken hadden).
Ik heb t al eens eerder geprobeerd hier (en in een ander feedbacktopic van een ander subforum), maar dat hielp ook maar deels.
Aanspreken helpt natuurlijk ook niet en het leukste is, dat Royco's allereerste post (die ook een flame is zoals ik al had uitgelegd in mijn 1e reactie op hem) gewoon is blijven staan.
De bovenstaande (gemodereerde) post van mij, was een uitleg over het waarom, mijn mening over zijn postgedrag (en ook in die vorm geschreven "En voor de rest vind ik..." ) en een uitspraak over de correctheid van zijn als feit gepresenteerde flames.
Maar volgende mag dan weer wel blijven staan?
quote:
[..]
Het is niet eens puur bedoelt als een aanval, maar je zou eens een keer zelf goed in de spiegel moeten kijken. Iedere keer als een ander een andere mening dan jij heeft dan is het niet waar en een aanval en kun je het niet laten rusten. Dan is de hele wereld weer tegen jou. En daar gaat het zeker in dit topic niet om. Murmeli zegt gewoon wat zij vind en jij blijft daar dan op doorgaan en op terug komen omdat jij dat dan niet kan zien.
En ik lees nog steeds alles mee in dit topic maar mede daardoor reageer ik eigenlijk nooit meer.
Want als ik dan reageer dan is het weer een kliekje in jouw verbeelding.
Maar blijf lekker in je eigen ideale wereld leven waarin jij nooit de schuldige bent.
Lees eens even goed:
-Ik moet eens een keer goed in de spiegel kijken (oftewel dat doe ik
nooit)
-
Altijd als iemand een andere mening heeft dan ik, dan zie ik dat als aanval en kan ik dat niet laten rusten en
is de hele wereld weer tegen mij-Hij geeft aan niet meer te reageren mede
omdat ik in D&A post-Ik leef in mijn ideale wereld waarin ik nooit de schuldige ben
Hoe de fuk is bovenstaande geen flamepost?
En in al zijn andere (nu weggehaalde) posts, hij reageerde echt alleen maar op mij.
Volgende zei hij ook nog:
-En wat jij vind kan me aan de spreekwoordelijke reet roesten. Want ik vind eigenlijk al jouw posts nutteloos.
-Ik neem dit topic juist heel serieus en daarom vind ik het ook zo jammer dat jij er in post want jij bent totaal niet serieus te nemen. Andere advies geven terwijl jezelf zo veel issues hebt kan nooit goed zijn.
-Maar dat zal ik ook wel weer verkeerd zien.
Prima dat deze rotzooi dan wel weggehaald is, maar waarom word mij vervolgens verweten dat ik met persoonlijke sneren ben bezig geweest? Hij heeft het gisteren alleen maar over mij gehad en ik was niet de enige die zat te balen van zijn topicdiarree en ik zit er ook niet op te wachten om vervolgens door de modjes aangesproken te worden op het gedrag dat door een ander tentoongesteld werd (en dat gedrag was gewoon buiten alle proporties) en wat notabene -tegen- mij gericht was.
Enige wat ik tegen hem zei wat als persoonlijke sneer gezien zou kunnen worden was mijn vraag aan hem of hij dronken was, wat gezien zijn posts echt niet buitenproportioneel was.
Want de belangrijkste reden waarom ik zo vaak terechtkom in dit soort "fitties" is omdat diegenen die ze veroorzaken, steeds ermee wegkomen.