http://nl.wikipedia.org/wiki/Pindasausquote:Op maandag 4 mei 2015 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flikker gewoon op met je onzin ja
JA!!!quote:Pindasaus wordt ook vaak "satésaus" genoemd. Dit is eigenlijk niet correct omdat er vele verschillende andere dipsauzen bestaan voor saté. Ook zal een pindasausrecept die voor saté geschikt is, niet geschikt zijn om gebruikt te worden als saus voor, bijvoorbeeld, gadogado. Bij bijvoorbeeld saté kambing (saté van geit), wordt geen pindasaus gegeten.
saté wordt hier altijd in zakjes met de saus erbij verkocht, derhalve Wikipedia heeft het fout en is gayquote:Op maandag 4 mei 2015 12:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pindasaus
[..]
JA!!!
GODVERDOMME
Metquote:
Als ik net friet heb gegetenquote:
Nee jij bent een goed alternatiefquote:Op maandag 4 mei 2015 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wikipedia als betrouwbare bron nemen
die WCH is al oud he, die vindt het hele internet nog steeds bijzonderquote:Op maandag 4 mei 2015 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wikipedia als betrouwbare bron nemen
quote:Op maandag 4 mei 2015 12:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die WCH is al oud he, die vindt het hele internet nog steeds bijzonder
Dat komt door je gezichtsuitdrukkingquote:Op maandag 4 mei 2015 12:08 schreef remi1986 het volgende:
Laat ik het dan anders zeggen. Als ik hier friet satesaus bestel, kan ik meteen mee met die mannen in witte jassen
daarom vind je het dus zo bijzonder, je zit pas 1 dag op het internetquote:Op maandag 4 mei 2015 12:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik zat al op internet toen je nog kwijlend op schoot bij je moeder zat (gisteren dus)
als ik dat hier bestel vragen ze gewoon of ik er nog mayo bij wil of nietquote:Op maandag 4 mei 2015 12:08 schreef remi1986 het volgende:
Laat ik het dan anders zeggen. Als ik hier friet satesaus bestel, kan ik meteen mee met die mannen in witte jassen
waarom? Dan had je wel oorlog besteld toch?quote:Op maandag 4 mei 2015 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik dat hier bestel vragen ze gewoon of ik er nog mayo bij wil of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |