Met de hand gemaakt door de buurvrouw ipv door een twaalfjarige in Bangladesh, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:28 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
WTF! 15 euro voor een boodschappentas???
Ik zou het er nooit voor over hebben. Al was het met de mond geschilderd. Het blijft een boodschappentas.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:12 schreef Isegrim het volgende:
Met de hand gemaakt door de buurvrouw ipv door een twaalfjarige in Bangladesh, dan krijg je dat.
Muah, ook wel een beetje een Hipsterprijs denk ik.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Met de hand gemaakt door de buurvrouw ipv door een twaalfjarige in Bangladesh, dan krijg je dat.
Cool! Is het vergelijkbaar met de tassen van Barrelproof Boutique (Hoogstraat)? Die hebben een megastempel met dito kussen en stempelen elke tas 'vers' voor de ogen van de klant.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:49 schreef Isegrim het volgende:
Het is in mijn ogen ook gewoon iets extra's. Ziet er leuk uit in de winkel.Mensen krijgen bij hun brood gewoon gratis een papieren tas met stempel.
Zolang het papier gelijk droogt is dat mooiquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Cool! Is het vergelijkbaar met de tassen van Barrelproof Boutique (Hoogstraat)? Die hebben een megastempel met dito kussen en stempelen elke tas 'vers' voor de ogen van de klant.
Ja, we stempelen ze zelf. Het zijn gewoon eenvoudige bruine tasjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Cool! Is het vergelijkbaar met de tassen van Barrelproof Boutique (Hoogstraat)? Die hebben een megastempel met dito kussen en stempelen elke tas 'vers' voor de ogen van de klant.
Volgens de sticker was'ie 173 zelfs...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:23 schreef Isegrim het volgende:
Die koelkast van 160kg viel nog niet mee.Heeft wel even gekost om die binnen te krijgen.
Prachtig winkeltje is dat trouwens, ik fiets daar dagelijks langs. Ben helaas niet zo'n fan van mixdrankjes en cocktails, maar ik kom daar weleens voor een cadeautje. Daar rondkijken is al een ervaring op zich.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We hebben de pompwagen geleend van de Turkse supermarkt verderopquote:
Heb je de blikken met ranja's/lemonade al eens geprobeerd? Prijzig, maar superlekker! (Einde STER bericht, terug naar on topicquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Prachtig winkeltje is dat trouwens, ik fiets daar dagelijks langs. Ben helaas niet zo'n fan van mixdrankjes en cocktails, maar ik kom daar weleens voor een cadeautje. Daar rondkijken is al een ervaring op zich.
Mooie tip, ga ik zeker eens naar kijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb je de blikken met ranja's/lemonade al eens geprobeerd? Prijzig, maar superlekker! (Einde STER bericht, terug naar on topic)
Als koffieliefhebber: fantastisch, mits goede koffie!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:44 schreef Isegrim het volgende:
Over koffie gesproken - wij drinken het zelf niet. Wat vinden jullie van van die kannetjes met zo'n filter dat je naar beneden drukt?
Uiteraard!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:46 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Als koffieliefhebber: fantastisch, mits goede koffie!
Ook bekend als cafétière of French press. Thuis zweren we er bij. Klein bonenmalertje kopen en bij de koffieboer (of supermarkt, of Giraffe, of Man met Bril, of ...) hele bonen halen. Je zal altijd een beetje drab onderin het kopje hebben, maar die neem je voor lief. Ineens heb je veel meer keuze en mogelijkheden qua koffiequote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:44 schreef Isegrim het volgende:
Over koffie gesproken - wij drinken het zelf niet. Wat vinden jullie van van die kannetjes met zo'n filter dat je naar beneden drukt?
Dat is een machine? Want daar hebben we echt geen geld voor nu.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:07 schreef n0a het volgende:
Mijn vriend en koffieliefhebber houdt denk ik nog het meest van een simpele v60. Is denk ik nog het meest makkelijke om te doen.
Heb hem net even gebeld, want hij is nu op het Amsterdam Coffee festival. Maar als jullie het leuk vinden kan hij anders een keer voor jullie v60, Chemex of Aeropress demonstreren. Hij weet anders wel wat mensen die jullie zouden kunnen adviseren.
Met welk doel willen jullie eigenlijk koffie aanbieden? Want er is toch geen 'lunchroom'? Of is het echt ambachtelijke koffie 2go?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is een machine? Want daar hebben we echt geen geld voor nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |