Het zijn tegels met nogal wat reliëf. Ben bang dat het mis zou gaan...quote:Op maandag 18 mei 2015 21:18 schreef Bramito het volgende:
[..]
Je kan toch wel een gat maken met een kernboor?
Ja, heb zat tegeltjes over.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:57 schreef junkiexp het volgende:
Ik bedoelde trouwens dit ding:
[ afbeelding ]
Ik heb dat ding wel ergens hier thuis denk ik, heb je niet een tegeltje over?
Dan kunnen we het proberen.
Zal de hipsters in ieder geval aanspreken.. niemand anders doet hetquote:Op maandag 18 mei 2015 22:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En mensen zich maar afvragen waarom er een schilderij hangt op 30cm boven de vloer
Kan die muurschilder-persoon er geen leuke trompe l'oeil van maken?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En mensen zich maar afvragen waarom er een schilderij hangt op 30cm boven de vloer
Mijn pa deed dat vroeger serieus hequote:Op maandag 18 mei 2015 22:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het maken van de sticker of het aanbrengen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:38 schreef Isegrim het volgende:
Lading rijsmanden plus een 15kg-weegschaal besteld.
Toevallig mensen hier die een raamsticker-toko kunnen aanraden? Er zijn er best veel.
Yeaaahquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:45 schreef Isegrim het volgende:
Spoelunit is onderweg.Als die is geïnstalleerd, kunnen we bakken in het pand.
Op Marktplaats gereageerd op een horecakraan (voorspoelkraan) voor slechts 75 euro. Die dingen zijn nieuw minimaal 200 euro dus dat zou een goeie deal zijn, ding ziet er prima uit.
Van alles aan klein spul besteld:
- bannetons (26st)
- weegschaal 15kg
- 14m PVC plinten (antraciet, 75mm hoog)
- draadloze thermostaat
In elk geval nog nodig:
- 4 meeltonnen 60l
- lading deegschrapers
- deegbakken (stapelbakken) voor in de koelkast
- raamsticker
- schorten (worden mogelijk door buuf gemaakt)
En vast nog wel meer dingen die ik nu niet bedenk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |