In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Het waren tenminste twee clubs die recentelijk in de Kuip meer prijzen hebben gewonnen dan Feyenoordquote:Op zondag 3 mei 2015 22:08 schreef Caland het volgende:
Was dit de saaiste bekerfinale ooit. Zeg het maar jongons.
Ok shreyas.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het waren tenminste twee clubs die recentelijk in de Kuip meer prijzen hebben gewonnen dan Feyenoord
Ook meer dan Ajax.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het waren tenminste twee clubs die recentelijk in de Kuip meer prijzen hebben gewonnen dan Feyenoord
Alleen de tweede helft was leuk.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond het helemaal niet saai. Het was spannend en in de tweede helft ging het op en neer.
Klopt, maar vier landstitels op rij compenseren ruimschoots daarvoorquote:
Volgens mij ben jij een beetje subjectief.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond het helemaal niet saai. Het was spannend en in de tweede helft ging het op en neer.
Tenzij die prijs echt nooit meer komt natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe langer het uitblijven van een prijs, hoe groter de ontlading zullen we maar zeggen.
Waarom nou weer Feyenoord bashen?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tenzij die prijs echt nooit meer komt natuurlijk
Ik zal het even aan Klaas doorgevenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik zie Feyenoord nog wel een keer kampioen worden
Dat doe ik niet? Ik zei alleen maar dat het principe ''hoe langer wachten op de prijs, hoe groter de ontlading'' enkel opgaat als die prijs ook een keertje komt. Dat geldt voor elke club dus.quote:
Dat klopt, maar dat ik zeg dat het spannend was en dat het de tweede helft op en neer ging klopt ook.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje subjectief.
Het was van kilometers ver al te zien dat Groningen zou gaan scoren uit een counterquote:Op zondag 3 mei 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat ik zeg dat het spannend was en dat het de tweede helft op en neer ging klopt ook.
Toen tactisch meesterbrein Van de Looi Antonia bracht verdween de spanning wel een beetje.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was van kilometers ver al te zien dat Groningen zou gaan scoren uit een counter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |