breedbeeld, DVD, duurste Sony soundsystem...
een genot om films nu te bekijken, of gewoon TV te kijken...
ik merk nu wat ik heb gemist...
iemand anders die de overgang ook zo groot vond, of vertel je ervaringen....?
quote:Ik mis het geld
Op zondag 10 november 2002 16:38 schreef Fieldy het volgende:
Ik mis nog de ruimte om zoiets moois mogelijk te maken...
quote:
Op zondag 10 november 2002 16:34 schreef David Letterman het volgende:
alles wat een filmfan eik gewoon niet zonder kan...breedbeeld, DVD, duurste Sony soundsystem...
quote:why not? leg eens uit...
Op zondag 10 november 2002 16:40 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:[..]
. Een echte filmfan heeft dat alles niet nodig.
.
quote:
Op zondag 10 november 2002 16:42 schreef David Letterman het volgende:[..]
why not? leg eens uit...
Heel simpel: als dat alles onmisbaar is kun je per definitie geen filmfan zijn.
Maar dat zul jij wel weer niet snappen.
[Dit bericht is gewijzigd door De_Gelaarsde_Kat op 10-11-2002 16:45]
quote:Inderdaad leg effe uit,
Op zondag 10 november 2002 16:42 schreef David Letterman het volgende:[..]
why not? leg eens uit...
quote:Ik geniet misschien niet net zo veel, maar geniet wel !
Op zondag 10 november 2002 16:45 schreef Hermez het volgende:[..]
Inderdaad leg effe uit,
wil je zeggen dat je net zoveel geniet van een zwartwit minitvtje of dat je het kijkt op een mooie tvformaat met lekkere audio?
Als je het meest wil genieten van een film, moet je het in principe optimaal gebruik maken van wat kan. zit niet voor niks dolbysurround op die dvdtjes
En de overgang van video naar DVD is idd erg groot. (voor mij alleen nog maar dvd's)
quote:Heb ik, alleen Marantz en zelfbouwspeakers ipv Sony.
alles wat een filmfan eik gewoon niet zonder kan...breedbeeld, DVD, duurste Sony soundsystem...
<typo>
quote:Ik kijk Independence Day anders niet voor het mooie verhaal
Op zondag 10 november 2002 16:48 schreef trzonne het volgende:
De essentie van een film zit niet in het geluid. Ook niet in beeld. In het verhaal zit de essentie. Daarom kan een goed boek even goed zijn als een goede film.![]()
En ik vind dat je een boek niet met een film kunt vergelijken, bij een boek gebruik je je eigen fantasie.
quote:DVD is voor nu ook de standaard, maar Video vond ik ook super !
Op zondag 10 november 2002 16:49 schreef victorinox het volgende:
Ik mis alleen nog een Breedbeeld-tv
Maar die ga ik waarschijnlijk volgend jaar eentje kopen.En de overgang van video naar DVD is idd erg groot. (voor mij alleen nog maar dvd's)
quote:Het gaat ook om de fantasie, een interactie met film of boek. En Independence day is ook niet echt een goede film te noemen. Neem dan Donnie Darko of zo
Ik kijk Independence Day anders niet voor het mooie verhaal
En ik vind dat je een boek niet met een film kunt vergelijken, bij een boek gebruik je je eigen fantasie.
quote:ben niet een snufjes fan hoor
Op zondag 10 november 2002 16:48 schreef detulp050 het volgende:[..]
Ik geniet misschien niet net zo veel, maar geniet wel !
Je bent eerder een snufjesfan
quote:hehehe...
Op zondag 10 november 2002 16:44 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:[..]
. Ga eens Nederlands schrijven man.
.
Heel simpel: als dat alles onmisbaar is kun je per definitie geen filmfan zijn.
Maar dat zul jij wel weer niet snappen.
je weet gewoon niet wat je mist...en films heb ik al mijn hele leven bekeken zonder dit allemaal, maar als je ze dan zo kan zien....je bent gewoon in de bios, zo echt, geluid en beeld, werkelijk prachtig...
en wat betreft mijn NL, misschien ben ik gewoon een lul die soms ENG woorden gebruikt, zal wel aan mijn verleden liggen...
PS. is dit allemaal goed NL???
quote:Daarom noem ik ook ID4 , standaard verhaal. Maar ik geniet gewoon als het Witte Huis opgeblazen word.
Op zondag 10 november 2002 16:55 schreef trzonne het volgende:[..]
Het gaat ook om de fantasie, een interactie met film of boek. En Independence day is ook niet echt een goede film te noemen. Neem dan Donnie Darko of zo
quote:Ik
Op zondag 10 november 2002 16:56 schreef Hermez het volgende:[..]
ben niet een snufjes fan hoor
hoewel het wel leuk is om te hebben, maar vind het raar om mensen te
omdat ze een mening hebben, waarmee ze een film willen kijken.
Het gaat toch om het genieten van de film, en als je dat zo het beste kan, en je kan daarvoor kiezen om die dingen te kopen, dan doe je dat toch gewoon? of zie ik dat nou verkeerd?
quote:Was ook niet op jou gericht
Op zondag 10 november 2002 17:05 schreef detulp050 het volgende:[..]
Ik
nergens !
Ik heb zelf een DVD met leuke speakers en een mooi beeld, maar ik vind het voor een echte filmfan niet noodzakelijk... Dat is het enige...
Het medium film gaat gewoon gepaard met beeld en geluid.
Als verhalen zo boeiend genoeg zijn, waarom is het dan uitgevonden...
Tis wel zo dat voor bepaalde films weinig nodig is,
gewoon normaal tvtje enzo..
Maar kijk je nou bijvoorbeeld liever naar Starwars met breedbeeld en surround sound op een dvd of een kankervideootje met half scherp beeld en tyfuskwaliteitgeluid ;p
quote:Ik ben tot nu toe altijd zeer tevreden geweest met gewoon stereo geluid. Heb vaak genoeg bij anderen met zo'n superinstallatie een film gekeken, maar voor mij is het echt niet nodig om zo'n ding te gaan kopen, gewoonweg omdat ik normaal geluid ook al best goed vind !
Op zondag 10 november 2002 17:12 schreef rolon het volgende:
Voor mij zit de essentie van de film niet alleen in het verhaal.Het medium film gaat gewoon gepaard met beeld en geluid.
Als verhalen zo boeiend genoeg zijn, waarom is het dan uitgevonden...Tis wel zo dat voor bepaalde films weinig nodig is,
gewoon normaal tvtje enzo..
Maar kijk je nou bijvoorbeeld liever naar Starwars met breedbeeld en surround sound op een dvd of een kankervideootje met half scherp beeld en tyfuskwaliteitgeluid ;p
Ik kijk ook net zo lief naar een video
Vind daar de kwaliteit echt niet te erg om naar te kijken. Het is vaak zo dat als ik bij iemand anders zit ik de kwaliteit best goed vind terwijl die andere vind dat het echt kutkwaliteit is.
[Dit bericht is gewijzigd door Pietjuh op 10-11-2002 17:18]
quote:
Op zondag 10 november 2002 17:12 schreef rolon het volgende:
een kankervideootje met half scherp beeld en tyfuskwaliteitgeluid ;p
quote:Beetje onzin..
- Breedbeeld. nah, doe dan een mooie CRT Projector, wereld van verschil.
- duurste Sony Soundsystem: komt hier dus nooit in huis..het is net geen troep, maar t scheelt niet veel.
quote:dan weet je dus niet waar je over praat...
Op zondag 10 november 2002 17:32 schreef Spina1 het volgende:- duurste Sony Soundsystem: komt hier dus nooit in huis..het is net geen troep, maar t scheelt niet veel.
dit systeem heeft de beste kwalificaties gekregen van de consumentenorganisaties in heel de wereld, unaniem...
maar dat maakt niet uit, ben er zelf zeer tevreden mee, ik geniet nu van de films, zoals een filmgek zou willen, en dat ben ik: een filmgek...
quote:Ik weet dus wel waar ik over praat.. en geef mij maar een mooie ParaSound of Denon versterker dan het 'beste' van Sony.. Om van sony luidsprekers nog maar niet te spreken.
Op zondag 10 november 2002 17:46 schreef David Letterman het volgende:[..]
dan weet je dus niet waar je over praat...
dit systeem heeft de beste kwalificaties gekregen van de consumentenorganisaties in heel de wereld, unaniem...
maar dat maakt niet uit, ben er zelf zeer tevreden mee, ik geniet nu van de films, zoals een filmgek zou willen, en dat ben ik: een filmgek...
En dat het misschien een goede prijs/kwaliteit is oke, maar het niveau ligt zoveel lager.. dat kan je dan niet beschouwen als het systeem voor een filmgek, want is er is zoveel beter spul te krijgen..
quote:kom maar eens langs, dit systeem is beperkt te koop (echt alleen voor de echte filmffans) en verslaat alle systemen die je opnoemt...en dat is dus van onafhankelijke bureaus, zelfs de allerduurste merken konden aan deze niet tippen...waarom denk je dat ik deze heb gekocht?????
Op zondag 10 november 2002 17:52 schreef Spina1 het volgende:[..]
Ik weet dus wel waar ik over praat.. en geef mij maar een mooie ParaSound of Denon versterker dan het 'beste' van Sony.. Om van sony luidsprekers nog maar niet te spreken.
En dat het misschien een goede prijs/kwaliteit is oke, maar het niveau ligt zoveel lager.. dat kan je dan niet beschouwen als het systeem voor een filmgek, want is er is zoveel beter spul te krijgen..
quote:Beetje arrogant?
Op zondag 10 november 2002 17:58 schreef David Letterman het volgende:[..]
kom maar eens langs, dit systeem is beperkt te koop (echt alleen voor de echte filmffans) en verslaat alle systemen die je opnoemt...en dat is dus van onafhankelijke bureaus, zelfs de allerduurste merken konden aan deze niet tippen...waarom denk je dat ik deze heb gekocht?????
'alleen voor de echte filmfans' ? En dan kijk je dat op een breedbeeld tv'tje? Geef maar eens een linkje van jouw spul..
En ik noem geen 'systemen' op. Dat zijn onderdelen.
En als jij denkt dat je sony boxen beter klinken dan een paar mooie B&W's ben je niet goed wijs..
quote:Zeg nu eens het TYPE van je soundsystem dan . . je spreekt alleen over 'duurste' en 'beste' maar daar kan ik niets onder vinden
kom maar eens langs, dit systeem is beperkt te koop (echt alleen voor de echte filmffans) en verslaat alle systemen die je opnoemt...en dat is dus van onafhankelijke bureaus, zelfs de allerduurste merken konden aan deze niet tippen...waarom denk je dat ik deze heb gekocht?????
quote:Dat wil ik ook graag weten ,dan kan ik eens kijken wat het is !
Op zondag 10 november 2002 18:16 schreef Gul_Dukat het volgende:[..]
Zeg nu eens het TYPE van je soundsystem dan . . je spreekt alleen over 'duurste' en 'beste' maar daar kan ik niets onder vinden
kan ik zelf even goeglen . . .
quote:je wilt niet weten wat er allemaal te koop is.
Op zondag 10 november 2002 18:01 schreef Spina1 het volgende:
En ik noem geen 'systemen' op. Dat zijn onderdelen.
En als jij denkt dat je sony boxen beter klinken dan een paar mooie B&W's ben je niet goed wijs..
[Dit bericht is gewijzigd door damster op 10-11-2002 19:37]
quote:Sony is gewoon midrange spul, niets meer en niets minder.
Kijk eens bij RAF ofzo, zie je 5.1 systemen van EURO 10.000 wat heel wat beter klinkt dan een sony setje.
En dan heb je nog veeeeeeeeel duurder spul wat nog beter klinkt.
quote:Dat idee bekroop mij ook al.
Op zondag 10 november 2002 18:01 schreef Spina1 het volgende:
Beetje arrogant?
quote:Mee eens. Als iemand het over 'setjes' heeft dan knijp ik m'n tenen al samen. En de woorden 'Sony' en 'het beste' horen niet in 1 zin thuis. Niet zonder een ontkenning tenminste
'alleen voor de echte filmfans' ? En dan kijk je dat op een breedbeeld tv'tje? Geef maar eens een linkje van jouw spul..En ik noem geen 'systemen' op. Dat zijn onderdelen.
kan me er niet wat bij voorstellen dat sony het beste getest is over de wereld.
voor de rest, zal ik ff voor de belangstellers opzoeken...moment...
Neemt niet weg dat ik die surroundrommel wel erg graag zou willen hebben, maar sta al maanden rood
quote:Hmmm, Special Effects-fan misschien.
Op zondag 10 november 2002 17:46 schreef David Letterman het volgende:
en dat ben ik: een filmgek...
ik kan morgen wel ff fotootjes posten trouwens
en als iemand nog een popcorn automaat weet hou ik me aanbevolen..
quote:Ben zelf Tarantino gek...alle films nu op DVD
Op donderdag 14 november 2002 17:03 schreef Melluh het volgende:[..]
Hmmm, Special Effects-fan misschien.
Noem eens een paar van je favoriete films die je kijkt.
verder kan ik alles wel gaan opnoemen, maar daar zijn andere topics voor....btw, heb wel bijna alle films gezien, is wel kut, als ze dan op TV komen en mensen dat willen kijken en ik ze al heb gezien...
nog wat meer proof voor het filmgek zijn?
ik besteed ¤150 per maand bij de videotheek om alle films te kunnen huren die ik wil zien...
nog meer proof? je zegt het maar...
quote:Je hebt nog steeds geen specs gegeven
Op donderdag 14 november 2002 17:37 schreef David Letterman het volgende:[..]
Ben zelf Tarantino gek...alle films nu op DVD
verder alles, behalve SF...verder kan ik alles wel gaan opnoemen, maar daar zijn andere topics voor....btw, heb wel bijna alle films gezien, is wel kut, als ze dan op TV komen en mensen dat willen kijken en ik ze al heb gezien...
ik besteed ¤150 per maand bij de videotheek om alle films te kunnen huren die ik wil zien...
quote:Koel!
Op donderdag 14 november 2002 17:16 schreef extreme het volgende:
ik heb een volledig in bioscoopkleuren (rood met zwart) gestoffeerde kamer met daarin 6 bioscoopstoelen, op trapsgewijs lopende verhoging ( http://www.bseated.nl ) een 1500 Ansi beamer, een HP computer met DVD en 5.1 geluidskaart, Kenwood 5.1 Dolby Digital versterker, en zes bose speakers. Projectiescherm is 250x190cm,ik kan morgen wel ff fotootjes posten trouwens
en als iemand nog een popcorn automaat weet hou ik me aanbevolen..
Ik zal ook nog wel foto's van mijn bios-kamertje posten.. Hij is nog wel niet helemaal af (moet nog een lekkere bank in komen), maar het ziet er wel aardig uit..
quote:Waarom zoek je zo graag bevestiging dat je filmgek bent? Misschien huur je van die ¤150 wel steven seagal films, maar het maakt mij nix uit.. Iemand kan 1 film per week kijken en nog een grotere filmgek zijn, en apparatuur hoort daar natuurlijk al helemaal geen rol in te spelen (voor dr. strangelove, the elephant man en one flew over the cuckoo's nest om maar eens wat films te noemen heb ik echt geen surround spul of projector nodig om daar meer van te genieten..).
Op donderdag 14 november 2002 17:37 schreef David Letterman het volgende:[..]
Ben zelf Tarantino gek...alle films nu op DVD
verder alles, behalve SF...verder kan ik alles wel gaan opnoemen, maar daar zijn andere topics voor....btw, heb wel bijna alle films gezien, is wel kut, als ze dan op TV komen en mensen dat willen kijken en ik ze al heb gezien...
Maar ok, dat kost best wat ben ik bang.
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 14-11-2002 18:48]
quote:
Op donderdag 14 november 2002 17:16 schreef extreme het volgende:
ik kan morgen wel ff fotootjes posten trouwens
(BarcoData 808 CRT Projector)
(MonitorAudio luidspreker, Rel Storm 3, en wat dvd'tjes)
(te donkere foto, en het ziet er iets anders uit maargoed)
quote:Ja, David Letterman.. met je Sony speelgoed maak je misschien indruk op je buurjongentje maar dit is het echte werk.. Een Sony TV hoort in de huiskamer om het journaal te bekijken.
Op donderdag 14 november 2002 18:37 schreef Spina1 het volgende:
De mijne:
(inrichting is tijdelijk)[afbeelding]
(BarcoData 808 CRT Projector)[afbeelding]
(MonitorAudio luidspreker, Rel Storm 3, en wat dvd'tjes)[afbeelding]
Verder degradeer ik je bij deze tot wannabe-filmgek-die-nog-veel-moet-leren..
quote:Of je met zo'n set blij moet zijn is ook nog maar de vraag.
Op donderdag 14 november 2002 18:46 schreef Kogando het volgende:[..]
Ja, David Letterman.. met je Sony speelgoed maak je misschien indruk op je buurjongentje maar dit is het echte werk.. Een Sony TV hoort in de huiskamer om het journaal te bekijken.
quote:Ooit, ooit... *zucht*
De mijne:
quote:Komt nog een lekkere bank..
Op donderdag 14 november 2002 18:50 schreef sweek het volgende:[..]
Ooit, ooit... *zucht*
Heel mooi, alleen lijken die stoelen me niet al te fijn...
quote:Projector is nagenoeg geluidsloos (grote voordeel van Barco).
Op donderdag 14 november 2002 18:49 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Of je met zo'n set blij moet zijn is ook nog maar de vraag.
Je zit veels te dicht op de speakers en deze staan ook nog eens helemaal in de hoek.
Echt geruisloos lijkt me de projector ook niet.
Als je geld gaat uitgeven moet je het goed doen.
Dat dicht op de speakers zitten valt mee, het is zelfs een bijna perfecte afstand zo (cirkelvormig). Maar de kamer is nog niet goed ingericht, dus het afstellen van alles en ideale posities vinden moet nog gebeuren (wacht op mn DVD speler met PSM-1 mod, nu heb ik een ht pc, met een geluidskaart zonder DD en DTS, dus afstellen wacht ik nog ff mee.)
quote:er werd mij dat gevraagd, voor hetzelfde geld ben ik het totaal niet, maar ik geef alleen antwoord op de gestelde vraag...
Op donderdag 14 november 2002 18:08 schreef Spina1 het volgende:[..]
Waarom zoek je zo graag bevestiging dat je filmgek bent? Misschien huur je van die ¤150 wel steven seagal films, maar het maakt mij nix uit.. Iemand kan 1 film per week kijken en nog een grotere filmgek zijn, en apparatuur hoort daar natuurlijk al helemaal geen rol in te spelen (voor dr. strangelove, the elephant man en one flew over the cuckoo's nest om maar eens wat films te noemen heb ik echt geen surround spul of projector nodig om daar meer van te genieten..).
dus lul nou niet dat ik graag als filmgek wil worden gezien...ik kijk bijna alle films die uitkomen, ik beschouw mijzelf wel als een filmgek...
wat anderen er van denken, who cares...
quote:Ik reageerde op jouw posts waarin je nogal laat blijken dat een echte filmfan perse zulke apparatuur nodig heeft.. Ik geloof best dat jij een filmgek ben, dat interesseert me ook weinig, maar je zit het elke keer zo te 'bewijzen' dat ik daar op reageer..
Op donderdag 14 november 2002 18:59 schreef David Letterman het volgende:[..]
er werd mij dat gevraagd, voor hetzelfde geld ben ik het totaal niet, maar ik geef alleen antwoord op de gestelde vraag...
dus lul nou niet dat ik graag als filmgek wil worden gezien...ik kijk bijna alle films die uitkomen, ik beschouw mijzelf wel als een filmgek...
wat anderen er van denken, who cares...
-edit, heb je nou al een linkje naar info over je spul?
quote:
Op donderdag 14 november 2002 18:46 schreef Kogando het volgende:
ach, het gras is altijd groener bij iemand anders...
en dat ik bijna alle films kijk de uitkomen, lijkt me dat je dat zelf niet doet, maar dat ff terzijde...
laat mij gewoon genieten, het is hier super, heb nog geen verkeerd woord erover gehoord, iedereen was onder de indruk hier...
dus ga maar lekker buitenspelen, laat mij er maar van genieten...
quote:Volgens mij gunt iedereen jou het, en je hebt gelijk dat het gras bij iemand anders altijd groener is (ik sta ook wel eens versteld van wat sommige mensen in huis hebben), maar dan moet je natuurlijk niet beginnen met 'wat ik heb is het beste wat er is' enzo, dan spreek je jezelf een beetje tegen lijkt me?
Op donderdag 14 november 2002 19:04 schreef David Letterman het volgende:[..]
en dat ik bijna alle films kijk de uitkomen, lijkt me dat je dat zelf niet doet, maar dat ff terzijde...
laat mij gewoon genieten, het is hier super, heb nog geen verkeerd woord erover gehoord, iedereen was onder de indruk hier...
quote:de specs staan niet op een of andere site, ik heb dit buiten de normale produktie van Sony laten maken, custommade...maar geef me ff de tijd om alle specs te verzamelen...oke?
Op donderdag 14 november 2002 19:02 schreef Spina1 het volgende:[..]
-edit, heb je nou al een linkje naar info over je spul?
quote:ik vind dat dit het beste is wat je kan hebben....
Op donderdag 14 november 2002 19:05 schreef Spina1 het volgende:maar dan moet je natuurlijk niet beginnen met 'wat ik heb is het beste wat er is' enzo, dan spreek je jezelf een beetje tegen lijkt me?
oke, als je 5 miljoen per jaar verdiend kan ik nog wat beters bedenken, maar dat inkomen heb ik dus niet...dat bedoelde ik ermee....
quote:Een custom-made setje van Sony?
Op donderdag 14 november 2002 19:05 schreef David Letterman het volgende:[..]
de specs staan niet op een of andere site, ik heb dit buiten de normale produktie van Sony laten maken, custommade...maar geef me ff de tijd om alle specs te verzamelen...oke?
quote:Daar ben ik het dus niet met je eens..
Op donderdag 14 november 2002 19:07 schreef David Letterman het volgende:[..]
ik vind dat dit het beste is wat je kan hebben....
Mag ik ook vragen wat voor bekabeling je gebruikt?
quote:Klinkt erg ongeloofwaardig.
Op donderdag 14 november 2002 19:08 schreef Spina1 het volgende:[..]
Een custom-made setje van Sony?
Je maakt me erg nieuwsgierig.. Dan moet je wel hele goede vrienden daar hebben dat ze speciaal voor jouw een versterker/luidsprekers ontwerpen??
quote:Waarom vind jij een lullig beeldbuisje van 81 cm het beste wat je kan hebben?
Op donderdag 14 november 2002 19:07 schreef David Letterman het volgende:[..]
ik vind dat dit het beste is wat je kan hebben....
oke, als je 5 miljoen per jaar verdiend kan ik nog wat beters bedenken, maar dat inkomen heb ik dus niet...dat bedoelde ik ermee....
quote:Jaja, je mag er van genieten tot je erbij neervalt. Ik probeer je alleen de illusie te ontnemen dat jij daar naar een van de beste systemen ter wereld kijkt en luistert, want dat is gewoon flauwekul.
Op donderdag 14 november 2002 19:04 schreef David Letterman het volgende:[..]
Dat iedereen onder de induk was kan ik me voorstellen, als je niet veel gewend bent. Ik vond een Sony Trinitron breedbeeld ook heel vet, nou doet het me meer aan een soort gameboy denken, bij wijze van spreken.
Plasma schermen en projectors, daar raak ik van onder de indruk. En dan heb je nog van die grappen zoals HDTV maar dat laat ik maar even buiten beschouwing omdat dat veelste onbekend is.
Ik kijk wel alle films die uitkomen, tenminste.. exclusief domme B-films en porno dan..
quote:Custom made.. dááááág... hoogstens ietwat aangepast.
Op donderdag 14 november 2002 19:05 schreef David Letterman het volgende:[..]
de specs staan niet op een of andere site, ik heb dit buiten de normale produktie van Sony laten maken, custommade...maar geef me ff de tijd om alle specs te verzamelen...oke?
quote:
Op donderdag 14 november 2002 19:37 schreef Kogando het volgende:
Plasma schermen en projectors, daar raak ik van onder de indruk.
Maar goed. DL heeft dus een custom made setje dat:
quote:En:
quote:And I smell a pile of manure.....
dit systeem is beperkt te koop (echt alleen voor de echte filmffans) en verslaat alle systemen die je opnoemt...en dat is dus van onafhankelijke bureaus, zelfs de allerduurste merken konden aan deze niet tippen...
quote:I agree volgens mij is het allemaal grote BS.. Ik ben best tevreden met mn HT-tje (5 Minipods, KEF subwoofer, Pioneer 444-s, en nu nog mn sony STR-DE445, die heel erg snel gaat worden vervangen voor mn bestelde Pioneer vsx-2011-s) maar mij hoor je toch echt nooit van mn leven zeggen dat ik het beste heb wat er is. En dat custom made is al helemaal ongeloofwaardig en dan nog.. dan koop je toch geen Sony als je het geld heb voor custom made
Op donderdag 14 november 2002 20:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
.
[..]
En:
[..]And I smell a pile of manure.....
quote:Goed opgemerkt
Op donderdag 14 november 2002 20:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
.
[..]En:
[..]And I smell a pile of manure.....
Dat zijn zo'n 50 films??
Haha.. ik heb zo'n beetje 95% van de films in de videotheek al gezien (diegene die ik ook wil zien)..
Dan moet je toch wel over gaan stappen op porno en B-films??
Laat hem genieten van zijn beste systeem ter wereld, en ondertussen kijken wij lekker verder...
quote:* victorinox is jaloers
De mijne:
Maar waarom zitten er spotjes boven je scherm?
quote:Om je glas drinken te kunnen vinden als de film uit is? Geeft aardig wat licht hoor (zit een dimmer op, met ab).
Op vrijdag 15 november 2002 16:48 schreef victorinox het volgende:[..]
* victorinox is jaloers
Maar waarom zitten er spotjes boven je scherm?
maar zolang jij maar tevreden bent daar gaat het tenslotte om toch?
kamer is 400x250, scherm is over de gehele breedte van de kamer, er staan zes originele bioscoopstoelen in uit Cinema Marquette te Heemskerk. er loopt een lichtslang rondom over de vloer.
de kamer is gestoffeerd i.p.v geschilderd, dit voor een authentiek effect.
De stoelen staan op een verhoging, net als in een echte bioscoop, zelfs de afstand is gelijk
Ik heb helemaal geen ruimte voor zo'n "zaal" en als dan zou ik eerst andere dingen met de ruimte doen.
quote:Netjes, maarreuh, zit je er niet een beetje te dicht op van voren? Dat je zo omhoog moet kijken?
Op maandag 18 november 2002 09:55 schreef extreme het volgende:
Paar fotootjes van mijn thuisbios,kamer is 400x250, scherm is over de gehele breedte van de kamer, er staan zes originele bioscoopstoelen in uit Cinema Marquette te Heemskerk. er loopt een lichtslang rondom over de vloer.
de kamer is gestoffeerd i.p.v geschilderd, dit voor een authentiek effect.
De stoelen staan op een verhoging, net als in een echte bioscoop, zelfs de afstand is gelijk
En wat voor projector heb je?
quote:vreemd genoeg is het zelfs op de 'voorste rij' nog goed te zien... Racespelletjes doen het trouwens ook goed op die plek..
Op maandag 18 november 2002 16:07 schreef Spina1 het volgende:[..]
Netjes, maarreuh, zit je er niet een beetje te dicht op van voren? Dat je zo omhoog moet kijken?
En wat voor projector heb je?
ik heb een AKG A9+ 1500 Ansi beamer, en een echte 'super8' Projector, voor de Tom&Jerry voorfilmpjes
quote:Krijg je dan geen last van je nek?
Op woensdag 20 november 2002 09:35 schreef extreme het volgende:[..]
vreemd genoeg is het zelfs op de 'voorste rij' nog goed te zien... Racespelletjes doen het trouwens ook goed op die plek..
quote:nice!
en een echte 'super8' Projector, voor de Tom&Jerry voorfilmpjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |