Ik kan mij niet voorstellen dat ze er helemaal niks van wist....Misschien wist ze het wel, maar laat ze het gewoon niet blijken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vette mormel als vriendin had er niks mee te maken ?
Oh hmmquote:Op maandag 18 mei 2015 20:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gehuurd voor het programma neem ik aan.
echt hequote:Op maandag 18 mei 2015 21:04 schreef houdjemond het volgende:
En waarom niet dat nummer gewoon bellen..
das waarquote:Op maandag 18 mei 2015 21:07 schreef ijverigstudentje het volgende:
[..]
Ja, anders hebben ze niks bijzonders om uit te zenden...
Peter is dan ook een opperbaas hequote:
Het is net echt hequote:Op maandag 18 mei 2015 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
Omg t niveau van Peter is echt retarded tegenwoordig
Hij heeft haar 8 jaar lang via Hyves en FB lastig gevallen..quote:Op maandag 18 mei 2015 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen. Dit is toch geen stalking?! Waar gaat dit over.
Af en toe een paar berichtjes. Nou boehoe.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij heeft haar 8 jaar lang via Hyves en FB lastig gevallen..
Vindt zichzelf geweldig.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Peter R. De Vries is trots op Peter R. De Vries.
Ik vond vorige week ook leuker ja.. Nu gezellie meeten met je stalkerquote:Op maandag 18 mei 2015 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Af en toe een paar berichtjes. Nou boehoe.
Of ze krijgen een relatie..quote:Op maandag 18 mei 2015 21:30 schreef MissJ het volgende:
kijk maar uit, dadelijk gaat ie juist nog meer stalken nu hij haar gezien heeft.
haha ja dat dacht ik ook heel evenquote:
Peter heeft het vast wel.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik denk dat ik na deze aflevering verliefd ben geworden op Jamilla. Wie heeft haar Facebook?
Modje, op zijn minst.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:46 schreef Coritchando het volgende:
neem aan dat laurent een actieve fok user is?
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik denk dat ik na deze aflevering verliefd ben geworden op Jamilla. Wie heeft haar Facebook?
vroeg me steeds af waarom ze haar privacy-instellingen niet veranderde zodat er geen vreemden op profiel konden komen laat staan berichten konden sturen.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij heeft haar 8 jaar lang via Hyves en FB lastig gevallen..
Zo iemand kunnen de stagiaires van Peter natuurlijk niet vinden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik als amateur had ook nog wel de juiste persoon kunnen opsporen, zeker na zoveel jaar. Hij liet zich wel heel makkelijk vangen, niet echt de meest handige jongens die stalkers.
Het zou leuk zijn als er nog eens een aflevering komt met een echte gevaarlijke stalker die zich verschuilt achter allerlei proxy's en openbare wifi's en belt met steeds wisselende vage pre-paid toestellen.
Had ik ook liever gewild hoe het nu met ze gaat?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik mis een beetje het 'drie maanden later'...
Vrij makkelijk te vinden.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Toch vind ik Peter R De Vries leukquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:05 schreef DKUp het volgende:
De eerste aflevering was wel boeiender![]()
"Ik weet alles over je, ik weet wie je moeder is en waar je woont."
Ach, als mensen nog niet eens snappen dat ze mensen in Whatsapp kunnen blokkeren maar wel zeuren over "hij blijft me maar lastigvallen op Whatsapp" zullen ze echt niet naar de privacy-settings van Facebook/ed gaan kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:49 schreef JJ76 het volgende:
[..]
vroeg me steeds af waarom ze haar privacy-instellingen niet veranderde zodat er geen vreemden op profiel konden komen laat staan berichten konden sturen.
Ik, wat schuift het?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is het wat ? Dan kijk ik vanavond een keer en kijk VI later wel terug.quote:
Net een aflevering teruggezien. Het ging eigenlijk niet over pesten maar over een stalker.. Maar dat is wellicht eenmalig. Peter's aanpak is minder sensationeel dan die van Alberto en je krijgt een kijkje in de aanpak om de pestkop/stalker aan te pakken, ik zeg doenquote:Op maandag 25 mei 2015 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het wat ? Dan kijk ik vanavond een keer en kijk VI later wel terug.
voor 350 zou ik hem wel zelf ophalenquote:
Ja toch. En anders vind je er wel een in de buurtquote:Op maandag 25 mei 2015 20:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
voor 350 zou ik hem wel zelf ophalen
ja of nietquote:Op maandag 25 mei 2015 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En nu naar de politie met dat rijbewijs en het balletje gaat aan het rollen
zeker voor zo'n bedragquote:Op maandag 25 mei 2015 20:40 schreef gosschalks het volgende:
Daarom moet je dingen ook altijd in persoon ophalen en betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |