SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Gelukkig levert het ook heel wat opquote:Op maandag 4 mei 2015 18:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb nog gevraagd of ik het onderhoud kon afkopen, dat kon niet en leasen was ook niet mogelijk
Elk huisje heeft zn kruisje en er is altijd iemand waarvan je denkt ik moet niet zeuren want die heeft het erger maar de realiteit is dat jij hier dagelijks tegenaan loopt. Sommige dingen zijn een accrptatie proces andere dingen een oplossing zoeken of combi van beiden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Spirit welkom.
Ik ben al een week van slag. Maar met het nieuws van L-e/cygne en wat minder vers lingue en klumsy vind ik dat ik mezelf niet aan moet stellen. Ik heb 2 gezonde kinderen en moet mijn zegeningen dus tellen.
/spoiler Waarom kan ik er dan niet mee dealen dat ik nog dagelijks last heb van de schade die de zwangerschap(pen) opgeleverd hebben.
Echt ik baal er van en vind dat mijn dochters dit niet verdienen maar ik krijg dat stemmetje niet helemaal weg/ einde gezeur./spoiler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |