ik haak ook weer even aan. Zoals gezegd, leuk om weer oude bekenden terug te zien!

Die typo was niet eens bewust
Kersjes, ik eet doordeweeks altijd samen met mijn man, de kinderen eten eerder. Nu was het tot voor kort sowieso al heel lastig om samen te eten omdat ze gewoonweg nog teveel hulp nodig hadden waardoor je niet aan je eigen eten toe komt. Nu is dat minder dus we proberen in het weekend nu wel samen te eten. Doordeweeks is mijn man gewoon te laat thuis, dat trekken ze echt niet. De koek is hier echt wel op om 19.00 uur (en niet alleen bij de kinderen

). Samen ontbijten doen ze ook al niet. Als ik eindelijk de laatste boterham gesmeerd heb, wil de eerste nog meer (hier ook bootwerkers LB). En mijn man gaat s ochtends om half 7 de deur uit en dan slapen wij meestal nog.
Hier trouwens veelslapers, ze slapen van 19.00 - 08.00 (soms wat korter, soms wat langer). Wat dat betreft zal het wel even wennen zijn als M straks naar school gaat en iedereen vroeg op moet.
Verder zijn we nu net terug van een weekend Berlijn. Een citytrip met 3 kinderen

We hebben dan ook weinig gezien maar hopelijk gaan we volgend jaar nog een keer terug en dan hebben we al een heleboel leuke ideeën.
Plaatje bij het praatje: