abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152495253
Welkom back dracu.

Ean en sac zijn altijd vroeg wakker. D'r eerste schooldag zit erop. Ze is enthousiast maar wel moe nu.
pi_152500510
Djenna is me er ook eentje.

Vandaag voor het eerst naar de nieuwe gastouder (topwijf overigens!).
Ging daar een meiske van een jaar of 4 naar de wc. Gaat Djenna mee .. geeft ze aan dat ze ook moet plassen. Hup luier uit, hup Djenna op de grote wc. Piest ze daar zo aan :o
Ik bedoel .. vreemde omgeving, wennen enzo? :? En thuis verrekt ze het natuurlijk :+
Nou ja, stimuleren en complimenteren. Komt vanzelf wel is me inmiddels duidelijk geworden ^O^

Dracu wb! :s)

Haha Spirit :D
Djenna ook altijd .. bennie moe bennie moe! Totdat je der in bed knikkert en ze binnen 2 seconden vertrokken is :Z .... 'Bennie moe' :+

CS :X .. de horror! Gelukkig lijkt het mee te vallen.
pi_152500728
Misschien juist vanwege die vreemde omgeving, Twinkle. Dan is alles al anders, en kan dat er ook nog wel bij ofzo? ;)
pi_152502311
Eva heeft 5 minuutjes gehuild en daarna ging het hartstikke goed O+
Met brooddeeg werken vond ze geweldig. Thuis vertelde ze dat ze ook een puzzel had gemaakt van een bakker die een taart bakt. "Zonder andere kindjes mama, dat kan ik wel zelf".
Druif.
pi_152504233
Goed gedaan djenna!

En hoe fijn danic! Brood deeg op school is ook een tof begin!
pi_152514649
Twinkle, wat goed van Djenna *O*

2L, goede username

Danic, super dat het zo goed ging. Hoe ging het vandaag?

Gisteren zagen we een vogeltje op de grond, dat (hopelijk) vliegles kreeg. Riley was helemaal onder de indruk

dinsdag 12 mei 2015 @ 16:03:55 #207
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152526802
:W ik haak ook weer even aan. Zoals gezegd, leuk om weer oude bekenden terug te zien! O+
Die typo was niet eens bewust :D _O-

Kersjes, ik eet doordeweeks altijd samen met mijn man, de kinderen eten eerder. Nu was het tot voor kort sowieso al heel lastig om samen te eten omdat ze gewoonweg nog teveel hulp nodig hadden waardoor je niet aan je eigen eten toe komt. Nu is dat minder dus we proberen in het weekend nu wel samen te eten. Doordeweeks is mijn man gewoon te laat thuis, dat trekken ze echt niet. De koek is hier echt wel op om 19.00 uur (en niet alleen bij de kinderen :X ). Samen ontbijten doen ze ook al niet. Als ik eindelijk de laatste boterham gesmeerd heb, wil de eerste nog meer (hier ook bootwerkers LB). En mijn man gaat s ochtends om half 7 de deur uit en dan slapen wij meestal nog.

Hier trouwens veelslapers, ze slapen van 19.00 - 08.00 (soms wat korter, soms wat langer). Wat dat betreft zal het wel even wennen zijn als M straks naar school gaat en iedereen vroeg op moet.

Verder zijn we nu net terug van een weekend Berlijn. Een citytrip met 3 kinderen :D We hebben dan ook weinig gezien maar hopelijk gaan we volgend jaar nog een keer terug en dan hebben we al een heleboel leuke ideeën.

Plaatje bij het praatje:
  dinsdag 12 mei 2015 @ 19:13:47 #208
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_152533484
Maakt jouw man lange dagen dan Kyara, poeh.
Op mijn werkdagen eten we ook vaak laat, half 7 thuis en aanschuiven dus. Mijn vrije dagen eten we tussen 17 en 17.30 zo ongeveer.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 12 mei 2015 @ 20:15:41 #209
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_152536193
Wat lijkt m ook op zijn zusjes Kyara...
En lange dagen met die kleintjes voor jou.

We eten hier meestal rond half 6/6 uur. Maar Daan doet ook net zo moeilijk als het eens later wordt.
Afgelopen weekend met mijn ouders en zusje en gezin weg geweest. Met 6 volwassenen en 5 jongens (7,6,4,3&2) hadden we een gezellige kudde.
Daan vliegt zo door de ballenbak, deed vrolijk mee met de peutergym, heeft lekker gestuiterd op de trampoline en leuk gespeeld met zijn "kleine" neefje. Die 2 kunnen de boel wel goed op stelten zetten. Mij oudste had ze ook al van de weg geplukt toen we even druk waren met uitpakken. Ze gingen op onderzoek uit ;)
pi_152537718
Wat heb je toch een leuke kindjes Kyara.
Volgens mij zijn jullie echt een leuk gezin. :)
pi_152539408
Wij eten tussen 18 en 18.30
Beide gaan om 19.30/45 naar boven
qua wakker worden scheelt het nogal, ligt er ook aan hoe vaak / lang ze wakker zijn snachts

leuk berlijn! Kan me voorstellen dat het met 3 kleintjes een heel georganiseer is!

En riley zo lief geïnteresseerd
pi_152540533
Kyara, leuke foto's O+

Deepfreeze, klinkt als een geslaagd weekend O+

Vandaag had Riley het nog over het vogeltje. "Mama leert hem vliegen".
Zo had ik het haar gisteren ook uitgelegd O+
  dinsdag 12 mei 2015 @ 22:46:26 #213
171422 LadyBlack
paint it black
pi_152544643
Omen, wat een superlieve foto van Riley met dat vogeltje! O+! Twee piepkuuk'ns naast elkaar O+

En Kyara, die foto van je kindertjes bij die toffe Berlijnse graffitideur...... ik word er helemaal kriebelig van, zo'n foto wil ik ook met E! O+!
pi_152571884
Ik heb een nieuwe camera. Ik ben er erg blij mee O+

woensdag 13 mei 2015 @ 20:54:47 #215
171422 LadyBlack
paint it black
pi_152572155
Ohhhh ik ben ook erg blij met jouw nieuwe camera Omen! O+

Moet ook weer eens proberen om E er fatsoenlijk op te krijgen. Meestal fotografeer ik haar nu in een leuke setting ofzo, als ze in de salontafel is gekropen bijvoorbeeld :D maar portretjes zijn toch ook wel errrg mooi...
pi_152572246
O ik had dat smurfenshirt ook gezien bij H&M :D
Zo tof! :D

En een camera is echt wel een goede investering denk ik .. kijk dan :D
pi_152573110
Ik vind het zo belangrijk om samen te eten, dat is hier echt een gezinsmoment waar we allemaal van genieten. Ontbijten lukt niet altijd helaas ivm douchebeurten en opschieten, maar avondeten doen we als mogelijk altijd samen tussen 18:30 en 19:00. Isa's bedtijd is opgeschoven van 7 naar 8 uur en dat geeft ons zoveel meer ruimte. Zorgt er ook voor dat ze sochtends veel minder vaak om 6 uur wakker is :) Zo zie ik m'n kind tenminste nog even op mijn werkdagen. Gisteren kon ik gaar nog net een kus geven voor ze ging slapen. Ik haat dat soort dagen, dan mis ik haar zo..
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 13 mei 2015 @ 21:24:50 #218
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152573578
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhhh ik ben ook erg blij met jouw nieuwe camera Omen! O+

Moet ook weer eens proberen om E er fatsoenlijk op te krijgen. Meestal fotografeer ik haar nu in een leuke setting ofzo, als ze in de salontafel is gekropen bijvoorbeeld :D maar portretjes zijn toch ook wel errrg mooi...
Laat haar in een veld madeliefjes plukken of zo. Levert hele idyllische plaatjes op O+
  woensdag 13 mei 2015 @ 21:25:25 #219
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152573602
En mooie foto Omen! Goede investering!
pi_152573867
Avondeten doen we samen, dat wil zeggen, als mijn man of ik geen avond dienst hebben. maar diegene die wel thuis is, eet met de kinderen. Zo tussen 17.30 en 18.00 uur. Kinderen gaan tussen 18.15 en 18.30 naar boven en na t bad naar bed. Vooral om en om in bad, dat scheelt een avond ruzie.

Luuk slaapt weer dramatisch sus hadden we vorige week al t peuter bed in elkaar gezet. Nog wel met een grote rand. Maar hij ging rammen tegen de muur en was heel boos dat ie er zelf niet in kpn. Dus heb ik m vanmiddag omgedraaid hij vond t heel spannend, en ik eigenlijk ook wel.
:')
gelukkig had ik t matras van t ledikant er voor de zekerheid naast gelegd. Vrijdag bij de ikea maar een rekje halen.
*poef* nu is het weg
  woensdag 13 mei 2015 @ 21:40:08 #221
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_152574318
Oh, ik moest even lachen KJ! Wat een heerlijke rode wangetjes heeft hij O+

Anouk is trouwens maar 2 keer uit bed gevallen. Misschien zonder slaapzak proberen? Heb het idee (totaal helemaal nergens op gebaseerd!) dat ze dan juist meer bewegingsvrijheid hebben en misschien de rand van het bed beter voelen? :?
pi_152574818
Heb ik al geprobeerd maar dat wil ie niet. Ons gewoontedier O+. In bed wil ie ook nog geen pyjama met korte mouwen. Ik heb m eindelijk zover dat ie geen pyjamabroek meer aan hoeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door kaatjejannie op 13-05-2015 21:59:36 ]
*poef* nu is het weg
pi_152574882
Ik moest trouwens ook lachen toen ik m zag liggen. Kon m gelukkig zo over leggen. Mn vriendje O+
*poef* nu is het weg
  woensdag 13 mei 2015 @ 21:58:10 #224
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_152575280
Hij ziet er ook uit alsof hij gevloerd is ;) makkelijk over te tillen dus. Het was maar een gekke gedachte, lekker eigen willetje dus O+
pi_152578568
Haha kj wat schattig O+

Wellicht dat zon rekje wil helpen ja :Y . Hier hadden we in het begin inderdaad ook het ledikantmatras ernaast liggen .. just in case :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')