abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152404089
Ik ook niet hoor. Allemaal leuke kleurtjes en blommetjes :+
Maar er wordt bij ons dus niet omgekleed in de kleuterklassen. Of gegymd in hun ondergoed maar dan heb ik dat niet goed begrepen.

Qua eten en drinken zeiden ze een pakje sap en een liga. Waarom alleen water Zana? Niet dat water niet goed is hoor, maar wat sap moet toch ook kunnen?
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:50:46 #102
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152404363
Ik geef altijd melk of fruitsap mee. Water is prima hoor, maar ik vind het bij Leyla belangrijk dat alles wat ze binnenkrijgt ook calorieen bevat. Water doet niets maar vult wel de maag.. Dus dan liever een beker melk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_152404559
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik geef altijd melk of fruitsap mee. Water is prima hoor, maar ik vind het bij Leyla belangrijk dat alles wat ze binnenkrijgt ook calorieen bevat. Water doet niets maar vult wel de maag.. Dus dan liever een beker melk.
Dat heb ik met de oudste ook wel. Bij mij lusten ze geen melk dus bij ons is het fruitsap of chocolademelk. Maar is ook niet elke dag.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:00:20 #104
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152404674
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:56 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat heb ik met de oudste ook wel. Bij mij lusten ze geen melk dus bij ons is het fruitsap of chocolademelk. Maar is ook niet elke dag.
Hier is het melk, aanmaaklimo of optimel. Water staat standaard naast het bed.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:08:10 #105
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152404908
Oh en bekers mee naar school heb ik geprobeert, maar blijkbaar ben ik daar het type moeder niet voor en mijn kinderen het type kind niet... Ik begon dit jaar met een stuk of 7 bekers, ik heb daar nu nog 1 van over.
Koekjes pak ik altijd in alufoli of een boterhamzakje. Maar eigenlijk krijgen ze vaker een stuk fruit mee, de koekjes zijn meer een noodgreep als ik misgrijp..
Qua koek gaan er dan 2 lange vingers mee of een rijswafel ofzo...
Leyla stop ik soms nog wel eens een kitkatachtig reepje toe, zeker op de woendag als Jen dat niet ziet. :D
pi_152405363
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:17 schreef laziness het volgende:

[..]

Juf en de oudere kinderen helpen de kleintjes best hoor.
Mijne treuzelt enorm 's ochtends dus ik help hem met aankleden.
Op de dagen dat we de tijd hadden stimuleerde ik hem om het zelf te doen met de uitleg dat hij het met gym op school wel zoveel mogelijk zelf moest gaan doen.
Als hij ging huilen want lukt niet ben ik blijven herhalen dat hij kan vragen of mama hem wilt helpen ipv ter aarde te storten.
Dat laatste doet hij dus tegenwoordig keurig met struikelblok hemd.

Op school veegt hij zelf zijn billen af. Thuis roept hij ons. Dat vind ik geen probleem want dan is het wel beter schoon ;)

Vreemde ogen dwingen. Op school kunnen ze veel meer dan je denkt.
O. piept na 100 meter lopen al dat papa hem moet tillen.
Met het schoolreisje heeft hij zonder problemen de hele dag door de dierentuin gesjouwd.
Kortom het valt allemaal vanzelf op zijn plaats dadelijk.
Dit idd

Mijn oudste kon wel zelf aankleden, maar vertikte het. Op een lijst die wij voor school moesten invullen moest je opschrijven wat ie al zelf.kon enzo. Dus daar hielden zr wel rekening mee. T shirts kon hij zelf aantrekken. Na 2x gym kon hij het wel.

Ik zou er niet teveel druk opleggen bij hem, werkt vaak alleen maar averechts.

Wij waren vandaag in een speelbos bij ons in de buurt.
Was echt super leuk. Kinderen wilden niet weg, maar we moesten wel. Want de dame viel in een plas :') foto's onder de spoiler vanwege de hoeveelheid :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152407433
Mooie spam Sonnetje. O+
  vrijdag 8 mei 2015 @ 17:33:47 #108
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152407767
Hihi Son, je moddermeisje O+

Mijn jongens krijgen deze gevuld met aanmaaklimo mee naar school:

En S. ziet het als zijn taak om elke ochtend het pauzehapje- en drankje van T. van de kapstok naar de klas te brengen. Dan legt hij het op de plank, geeft de juf een handje, pakt de bidon voor "één slokje?" en gaat aan tafel zitten met een puzzeltje of boek. 9 van de 10 keer heeft hij bij de kapstok ook al zijn jas in grote broer z'n luizenzak gepropt en heb ik de grootst mogelijke moeite hem de klas weer uit te krijgen: "Ik wil ook naar school!!" :'( :'(

Hij moet nog 3 worden!
En omdat hij pas op 28 juni jarig is, zal hij volgend jaar nog tot na de zomervakantie moeten wachten tot hij echt mag.
Ik hou m'n hart vast :{
.... met gevoel voor drama....
pi_152407950
Oh Kersjes, dat is sneu en lief tegelijk. O+
  vrijdag 8 mei 2015 @ 17:52:37 #110
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152408118
Ja, de timing is vrij waardeloos.
Nu moet hij nog langer naar het kdv....
Hij gaat er al heen sinds vlak voor zijn 1e verjaardag, voor 1 dag in de week, en elke week is het huilen en protesteren met het afscheid. Zo sneu ;(
Maar hij heeft het er wel naar zijn zin hoor, dus wat dat betreft zit het gelukkig wel goed.
Mijn kleintje hangt gewoon erg aan me O+
pi_152409559
Nou het zoeken naar een uitje is ter vergeefs geweest. We kunnen niet weg. De meiden hebben de mazelen :')
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:09:27 #112
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152410183
Mazelen, serieus :o
Ik ken echt niemand wiens kinderen de mazelen hebben gehad.
Zijn ze erg ziek?
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:22:40 #113
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_152410633
Mazelen? Daar wordt je toch tegen ingeënt?
pi_152410742
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:09 schreef Kersjes het volgende:
Mazelen, serieus :o
Ik ken echt niemand wiens kinderen de mazelen hebben gehad.
Zijn ze erg ziek?
Het ergste hebben ze al achter de rug maar ik dacht dat het allemaal bij een verkoudheid hoorde. Pas toen ik over mazelen las vanmiddag kon ik het plaatsen. Koorts, goede verkoudheid, vlekken, ontstoken ogen en hangerig :')
Ik foto's gemaakt en naar mn moeder gestuurd en die zei meteen (zonder dat ik wat zei) dat kind heeft de mazelen :')
Ze zijn op dit moment weer wat hangerig een koortsig.
pi_152410761
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:22 schreef PureEvil het volgende:
Mazelen? Daar wordt je toch tegen ingeënt?
Ja klopt met 14 maanden. Daarom ga je er tegenwoordig ook niet meer dood aan maar word je wel ziek.
pi_152410851
Ah gos Tally wat sneu. Woon je in de bijbelbelt?
pi_152410936
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah gos Tally wat sneu. Woon je in de bijbelbelt?
Nee :D Al zou het me niet verbazen als zulke hier ook wonen :)
pi_152411122
Mijn grote meid O+ Onder de vlekken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:42:09 #119
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152411413
Oh gos, je vlekkenmeisje...
Beterschap voor de dames!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:47:57 #120
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_152411666
Jakkes Tally, beterschap voor je meiden! En ik vond je eerdere stukje over je kleinste O+ Balen dat je uitje niet doorgaat.

Ik hoop dat je de vakantie volgend jaar overleeft Kersjes ;) Scheelt misschien wel dat de oudsten dan ook vakantie hebben denk ik?

En over aan en uitkleden; dat treuzelen is niet alleen een jongensding ;) Het is hier iedere dag bal en ook zeggen kan ik niet! Nu, ik heb bewijs, vandaag het "welbevinden" van het kdv en daar staat op:"Anouk kan zich zelf uit- en aankleden" Dus. :P En nog heel veel andere leuke en lieve dingen O+ Dat ze een rustig en lief meisje is O+ (alhoewel ik dat rustige dan niet snap :P ). En ze is een vrolijk en gezellig meisje, houdt zich goed aan de afspraken en regels, speelt graag met de anderen en anderen met haar O+ Kan zich goed zelfstandig vermaken, doet graag spelletjes, knutselen is favoriet en muziek vind ze erg leuk O+
/einde pleidooi dat ik een voorbeeldig kind op het kdv heb, dat thuis soms wel anders is ;) :D O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:49:01 #121
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_152411712
Ps. Leuk dat je hier weer bent Kersjes!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:01:33 #122
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152412190
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:49 schreef Susie het volgende:
Ps. Leuk dat je hier weer bent Kersjes!
Thanks O+
Ik zit hier koortsig te rillen onder een deken op de bank terwijl de jongens in de loop van de middag door oma zijn opgehaald.
We zitten middenin een verbouwing en morgenochtend staan hier om 8 uur de bouwvakkers weer op de stoep. De 2 oudsten sliepen de afgelopen week op zolder omdat hun kamer niet meer toegankelijk is, en morgenochtend komt het dakkapel op zolder erop.
Dus geregeld dat ze bij opa en oma zouden slapen. S. Niet, die ging manlief net ophalen.
Maar hij wilde niet mee :o
Hij is nog maar 1x uit logeren geweest en wordt 's nachts nog minimaal 2x wakker.
Ik vind het spannend en raar en HELP :X

En Susie, wat fijn om zoveel complimenten te horen te krijgen O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Kersjes op 08-05-2015 20:09:29 ]
pi_152413741
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:25 schreef Tally het volgende:

[..]

Het ergste hebben ze al achter de rug maar ik dacht dat het allemaal bij een verkoudheid hoorde. Pas toen ik over mazelen las vanmiddag kon ik het plaatsen. Koorts, goede verkoudheid, vlekken, ontstoken ogen en hangerig :')
Ik foto's gemaakt en naar mn moeder gestuurd en die zei meteen (zonder dat ik wat zei) dat kind heeft de mazelen :')
Ze zijn op dit moment weer wat hangerig een koortsig.
Ach jeetje! Beterschap
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:58:04 #124
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152414028
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:50 schreef Tally het volgende:
Nou het zoeken naar een uitje is ter vergeefs geweest. We kunnen niet weg. De meiden hebben de mazelen :')
Je weet dat er een meldplicht is wat betreft mazelen?
Is het ook echt door bloedtest vastgesteld?
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:59:37 #125
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152414076
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:52 schreef Kersjes het volgende:
Ja, de timing is vrij waardeloos.
Nu moet hij nog langer naar het kdv....
Hij gaat er al heen sinds vlak voor zijn 1e verjaardag, voor 1 dag in de week, en elke week is het huilen en protesteren met het afscheid. Zo sneu ;(
Maar hij heeft het er wel naar zijn zin hoor, dus wat dat betreft zit het gelukkig wel goed.
Mijn kleintje hangt gewoon erg aan me O+
Ik denk dat we Bram vanaf 3 naar school laten gaan. Hij is zo leergierig, misschien wel fijn als hij wat wordt uitgedaagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')