Dat heb ik met de oudste ook wel. Bij mij lusten ze geen melk dus bij ons is het fruitsap of chocolademelk. Maar is ook niet elke dag.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik geef altijd melk of fruitsap mee. Water is prima hoor, maar ik vind het bij Leyla belangrijk dat alles wat ze binnenkrijgt ook calorieen bevat. Water doet niets maar vult wel de maag.. Dus dan liever een beker melk.
Hier is het melk, aanmaaklimo of optimel. Water staat standaard naast het bed.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik met de oudste ook wel. Bij mij lusten ze geen melk dus bij ons is het fruitsap of chocolademelk. Maar is ook niet elke dag.
Dit iddquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:17 schreef laziness het volgende:
[..]
Juf en de oudere kinderen helpen de kleintjes best hoor.
Mijne treuzelt enorm 's ochtends dus ik help hem met aankleden.
Op de dagen dat we de tijd hadden stimuleerde ik hem om het zelf te doen met de uitleg dat hij het met gym op school wel zoveel mogelijk zelf moest gaan doen.
Als hij ging huilen want lukt niet ben ik blijven herhalen dat hij kan vragen of mama hem wilt helpen ipv ter aarde te storten.
Dat laatste doet hij dus tegenwoordig keurig met struikelblok hemd.
Op school veegt hij zelf zijn billen af. Thuis roept hij ons. Dat vind ik geen probleem want dan is het wel beter schoon![]()
Vreemde ogen dwingen. Op school kunnen ze veel meer dan je denkt.
O. piept na 100 meter lopen al dat papa hem moet tillen.
Met het schoolreisje heeft hij zonder problemen de hele dag door de dierentuin gesjouwd.
Kortom het valt allemaal vanzelf op zijn plaats dadelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ergste hebben ze al achter de rug maar ik dacht dat het allemaal bij een verkoudheid hoorde. Pas toen ik over mazelen las vanmiddag kon ik het plaatsen. Koorts, goede verkoudheid, vlekken, ontstoken ogen en hangerigquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:09 schreef Kersjes het volgende:
Mazelen, serieus![]()
Ik ken echt niemand wiens kinderen de mazelen hebben gehad.
Zijn ze erg ziek?
Ja klopt met 14 maanden. Daarom ga je er tegenwoordig ook niet meer dood aan maar word je wel ziek.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:22 schreef PureEvil het volgende:
Mazelen? Daar wordt je toch tegen ingeënt?
Neequote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah gos Tally wat sneu. Woon je in de bijbelbelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Thanksquote:
Ach jeetje! Beterschapquote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Het ergste hebben ze al achter de rug maar ik dacht dat het allemaal bij een verkoudheid hoorde. Pas toen ik over mazelen las vanmiddag kon ik het plaatsen. Koorts, goede verkoudheid, vlekken, ontstoken ogen en hangerig
Ik foto's gemaakt en naar mn moeder gestuurd en die zei meteen (zonder dat ik wat zei) dat kind heeft de mazelen
Ze zijn op dit moment weer wat hangerig een koortsig.
Je weet dat er een meldplicht is wat betreft mazelen?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:50 schreef Tally het volgende:
Nou het zoeken naar een uitje is ter vergeefs geweest. We kunnen niet weg. De meiden hebben de mazelen
Ik denk dat we Bram vanaf 3 naar school laten gaan. Hij is zo leergierig, misschien wel fijn als hij wat wordt uitgedaagd.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:52 schreef Kersjes het volgende:
Ja, de timing is vrij waardeloos.
Nu moet hij nog langer naar het kdv....
Hij gaat er al heen sinds vlak voor zijn 1e verjaardag, voor 1 dag in de week, en elke week is het huilen en protesteren met het afscheid. Zo sneu![]()
Maar hij heeft het er wel naar zijn zin hoor, dus wat dat betreft zit het gelukkig wel goed.
Mijn kleintje hangt gewoon erg aan me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |