abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2015 @ 11:26:28 #226
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152616595
Weer een nieuw peutermeisje! *O* *O* *O*

Welkom Shandaly! En gefeliciteerd met Femmetje!
  vrijdag 15 mei 2015 @ 11:43:16 #227
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152617098
Hoi Shandaly en peuterdochter :W

Na veel twijfel, ga ik toch maar even juichen hier:
*O* Hij ging gisteren om 21;45 naar bed, en werd vanmorgen om 7 uur pas wakker *O*
Ik ben in shock!
Rond 'n uurtje of 5 ben ik gaan checken of hij het nog deed, maar daar werd hij gelukkig niet wakker van.
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 15 mei 2015 @ 11:58:44 #228
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152617610
*O* wat fijn Kersjes!

Mijn meiden zijn heel bijdehand aan het worden. "ik vind boterhammetjes echt soooooooow niet lekker" :') Maar heel lief samen, ze vragen elkaar om hulp, bespreken in bed samen de dag en hebben aan een half woord genoeg om te begrijpen wat er is (wel handig, als er eentje op de grond ligt te gillen, kan ik de ander vragen wat er aan de hand is...)

M was altijd al bijdehand dus dat is ook onveranderd. In de auto, M merkt op dat de auto kapot is, papa schrikt een beetje.. "Rustig maar papa, het is niet dat er een wiel af is of zo" . Ook echt een grote broer, hij legt zijn zusjes alles uit en vertelt ook even wat wel en niet mag. :D
pi_152617778
Wat een heerlijk stel heb je toch Kyara. Ik lig echt dubbel van dat soort opmerkingen. Lekker droog ook :D

Kersjes *O* Hopelijk zet hij deze trend door!

Shandaly gefeliciteerd met je mooie peuter *O*
pi_152619529
Nieuwe peuter! :D

En wat zijn peuters toch leuk!
pi_152619663
Ja! Een nieuw peutertje! Stiekum was ik hier de laatste weken al aan het meeposten, maar vanaf vandaag ook legaal!
Twee jaar geleden was ik op dit moment bij de verloskundige voor het lootjestrekken voor een onderzoek... en vroeg ik haar of ik die avond wel nog mocht gaan zwemmen ;) Het mocht, maar dat zwembad heb ik niet meer gehaald...

pi_152621621
Welkom Shandaly *O*
pi_152622203
Welkom Shandaly!
*poef* nu is het weg
pi_152623038
Nohh die pasgeboren foto :D O+

Gefelicitaart met je grote kleine meisje *O*
  vrijdag 15 mei 2015 @ 17:53:32 #235
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_152627301
Gefeliciteerd met je peuter Shandaly! *O*

Wij waren vanmiddag naar Dora in het theater. Anouk heeft het superleuk gehad. Beetje jammer dat de meet & greet alleen met Dora was, want giga druk dus. Wel gelukt, maar dat was vorig jaar beter met Elmo is jarig, daar kwamen ook Bert, Ernie en Tommie(drukte dus verspreid over 4 poppen) . Nu dus alleen Dora voor al die peuters...jammer. Maar evengoed een geslaagde middag! :)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 15 mei 2015 @ 23:36:51 #236
171422 LadyBlack
paint it black
pi_152639118
Aaaahh daar is t meisje met de lieve droopy eyes O+

Gefeliciteerd Shandaly!!
pi_152644428
Gefeliciteerd nog shandaly!
  zaterdag 16 mei 2015 @ 11:30:45 #238
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_152645832
Welkom Shandaly!

Wij waren gisteren met J. in het spoorwegmuseum. Was al tijden gepland, maar ik heb nu geleerd eerst op de website te kijken voordat ik met mn ouders een datum prik. Het was dus Thomas (de trein) weekend, en zowat alle jongetjes tussen 2 en 7 jaar van Nederland wilden dat wel zien natuurlijk }:| Ok, lichtelijk overdreven, maar toch, DRUK!

Gelukkig waren we vroeg, en vond J. het echt geweldig. Hij durfde zelfs alleen in het kindertreintje O+
pi_152652821
Volgens mij heeft Femke gister best een leuke dag gehad... O+

De pop heeft al tig keer alle hoeken van de kamer gezien in d'r poppenbuggy. De kralenkettingen die we hebben gemaakt zijn vandaag al meegemoeten naar de supermarkt en de autogarage, en het snijfruit is ook al helemaal tot moes gesneden :) Ze vond haar cadeautjes iig hartstikke leuk O+
Morgen nog een klein feestje bij opa en oma, en is de hectische verjaardagenperiode hier gelukkig weer voorbij...
  zaterdag 16 mei 2015 @ 21:03:08 #240
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152660430
Wat een leuke foto's Shandaly! Ziet er gezellig uit en fijn dat de cadeaus zo in de smaak vallen! O+

Leuk Susie! Wij gaan eind mei naar het peuterfestival, met 3 peuters (en oma, om toch 1 op 1 te zijn). Ben erg benieuwd hoe ze het vinden.

MM, :D dat zal inderdaad wel heel erg druk zijn geweest :D
  zaterdag 16 mei 2015 @ 21:35:49 #241
378192 -mandy-
I am who I am
pi_152661377
Welkom Shandaly!!!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_152661523
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 11:30 schreef mousemicky het volgende:
Welkom Shandaly!

Wij waren gisteren met J. in het spoorwegmuseum. Was al tijden gepland, maar ik heb nu geleerd eerst op de website te kijken voordat ik met mn ouders een datum prik. Het was dus Thomas (de trein) weekend, en zowat alle jongetjes tussen 2 en 7 jaar van Nederland wilden dat wel zien natuurlijk }:| Ok, lichtelijk overdreven, maar toch, DRUK!

Gelukkig waren we vroeg, en vond J. het echt geweldig. Hij durfde zelfs alleen in het kindertreintje O+
Haha, ik had diezelfde fout donderdag gemaakt :D gelukkig komen we er wel vaker dus we hebben t na 1-1,5 uur wel voor gezien verklaard.

Shandaly heeft een tweejarige zie ik, gefeliciteerd!
  zondag 17 mei 2015 @ 15:58:00 #243
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_152679808
Nog gefeliciteerd en welkom Shandaly!

Jammer als het zo druk is in die theaters/musea/pretparken. Gelukkig weet Daan wel een plekje te bemachtigen als hij dat wil. Chris was altijd erg verlegen, dus die stond altijd achteraan bij ons te sippen.

Gisteren weer met Daan naar kleuterzwemles geweest (3-4,5 jarigen). Echt leuk om te zien dat hij best goed naar juf kan luisteren en de oefeningetjes probeert. Ze beginnen daar ook al met de schoolslag en crawls qua beenslag. Maar ook heerlijk spelen. Van de kant af springen in het water, zonder bandjes. Met ca 80 cm diep is dat best eng lijkt me, maar Daan springt erin en komt vlot genoeg weer boven. Onder de poortjes door duiken zag daan niet zo zitten en tilde hij de poortjes voor het gemak maar even op. Alleen later wilde hij onder het touw door (halverwege het bad) en probeerde het ook op te tillen. Jammer genoeg lag daar een dikke mat op. Dus de dappere dodo ging toch maar met zijn koppie onder water om onder dat touw door te komen.
Ik denk dat we na de zomervakantie wekelijks gaan, en dan kan hij met 4/4,5 mooi doorstromen naar de A-zwemles. Dan heeft hij een mooie basis al te pakken. En het is de helft van de prijs van zwemles, dus dat is mooi meegenomen :P
pi_152689989
Ik kom alvast een beetje om het hoekje spieken. Mijn dreumes is donderdag jarig en eigenlijk voelt ze echt al als een peuter, inclusief NEE en selluf doen :D
E.
pi_152698678
Deepfreeze klinkt leuk dat zwemmen!
En wat knap van hem!

Ik heb met meisje L veel baby peuter zwemmen gedaan
met jongetje L nu baby peuter survival, als hij 3 is en hij / wij het durven zou hij dan alleen naar de les gaan, in de zin van dan zijn de ouders niet bij, klinkt een beetje zoals jij omschreef verwacht ik
pi_152698695
Sparkling bijna dus!
  maandag 18 mei 2015 @ 00:24:10 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_152701013
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 20:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik kom alvast een beetje om het hoekje spieken. Mijn dreumes is donderdag jarig en eigenlijk voelt ze echt al als een peuter, inclusief NEE en selluf doen :D
Idem hier, maar dan een donderdag later :+.

Vanmiddag nog een Grootsch Drama omdat ze even moest wachten tot ze haar appel terugkreeg (die we moesten afspoelen want ze had m onder de bank laten rollen).

:')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_152703214
Hehe, wat een onrecht toch ook in (bijna)peuterleventje he O+

Femke heeft weer wat nieuws ontdekt: "Nee Doeh!", wat betekent "Niet doen alsjeblieft"
en "Doeh!", wat staat voor "Zou je dat alsjeblieft voor mij willen doen?" Nu aan ons de schone taak wat het nu precies is dat we wel of niet moeten doen... En aangezien we dat meestal niet in één keer raden, horen we héél vaak "DOEH!!!" :')

Ik heb met beide kinderen baby/peuterzwemmen gedaan. Sterker nog, over 2 uurtjes ga ik weer met Femke het water in. Heerlijk! (Tenminste, als ik er eenmaal ben, vooraf denk ik vaak "waar ben ik toch weer aan begonnen?!") En vanmiddag mag Lars naar zwemles, yay...
  maandag 18 mei 2015 @ 07:45:27 #249
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_152703303
Sparkling, heb je al leuke cadeautjes klaar staan?

Xcuz, het is me wat, wachten op een appel. Dat is toch ook een groot probleem';)

Shandaly, wel fijn als ze meer woordjes zou kunnen gebruiken. Dat maakt het raden toch wat makkelijker ;)

2L, ze noemen dit kleuterzwemmen. Met de ouders aan de kant/in de kantine.
Baby/peuter zwemmen heb ik niet gedaan. Het is nogal prijzig, en dan ga ik liever zo een uurtje of 2 zwemmen. Bij Chris was dat ook een drama. Al dat galmende geluid en drukke kinderen. Dat hebben we na 3 lessen voor gezien gehouden.
Het is het zo'n 8 euro de les maar als je een abonnement neemt is het 22 euro in een maand. Dat gaan we dus mooi doen na de zomervakantie..
(En de oudste is voor de zomer klaar met zwemles, dus ik ga gewoon door met Daan)

Vandaag weer het normale ritme in, grote broer weer naar school en Daan vanmiddag naar de PSZ. Kan ik gelijk die fisher price kassamunt terug geven die uit zijn broekzak kwam na het wassen :P
pi_152717396
Shandaly, nog gefeliciteerd :) Dat "niet doen" zegt Isa ook, heeeel vaak. En ze maakt er, om nog irritanter te zijn, "NIET DOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEEEEENNNNN!!!" van :')

Oh mensen, weet je nog toen je zo'n pasgeboren popje had en dat je er he-le-maal verliefd op was? Dat gevoel ben ik best een tijdje kwijt geweest. Niet dat ik haar niet leuk vind hoor, want ze is gewoon awesome, maar ineens ben ik weer zoooo verliefd op m'n kind O+ ze is zo geweldig O+
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')