abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152239256
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.

I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_152239348
Goed, wat ik wilde zeggen :+

Dat zou mij ook zo kunnen overkomen Danic. Je enkel verzwikken om (om die reden) non-existente hakken. Onhandig, ik ben het :') Maar gelukkig ben je nog heel! *O*

Spannend Fieder! Bijzonder he, hoe die gevoelens dan opeens de kop op kunnen steken!

M ziet de supermarkt altijd als één groot voedselfestijn, er liggen meestal krentenbollen, plakjes worst en stukjes kaas. En van de O+ vakkenvuller O+ van de groenteafdeling (het is zo'n schatje :@ ) krijgt hij geregeld een banaan. We gaan altijd na het zwemmen dus dan heeft meneer hongerrrrrr, dus dan zijn alle snacks welkom (jaja, ik geef mijn kind zelf gewoon eten na het zwembad hoor :+ )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_152241085
Vandaag met vriendinnen naar het bos geweest. Jan zijn vriendinnetje stond gelijk bij de auto mag jan er uit?? Jaaa hij mag er uit en daar gingen ze hoor zooo schattig. Zij is 9 maanden ouder maar echt even groot dus echt smelt....
Nog even ergens anders wat gegeten en kids laten spelen onderweg naar huis max 10 min geslapen kon hem niet doorleggen ivm een poepluier maja slapen daarna dacht het niet he!!!
Net in bad gedaan 5x terug moeten leggen en nu is het stil....
pi_152267304
Al lang niet meer gepost hier. Ga proberen het weer op te pakken. Heb de meeste van jullie ook op facebook dus het schiet er nog al eens mee in.

Met lisa gaat alles super. Ze zit op zwemles en kan nu zonder drijfmiddelen op haar rug drijven en zwemmen. Ook kan ze in het diepe zich omhoog helpen houden en naar de kant komen. Wat een fijn gevoel! Na de vakantie start ze voor vier dagen op de peuterschool waar ze ook erg graag is. Zaterdag is ze jarig en word ze alweer 3! Voor deze week zijn we lekker aan het genieten van ons gezin want amber is er voor twee weken.

Met mij gaat het super goed ook met mijn nieuwe relatie sinds 9.10maanden. Na veel praten hebben we besloten voor een tweede te gaan en vrijdag is mijn implanon eruit gegaan. Menstruatie is ook lekker op schema dus laat die toekomstplannen maar komen!

2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_152268236
Wat een dame al Sam.

Danic heb je vandaag de ha gebeld?

Ik heb deze 2 gekocht bij de hema. Vond ze wel leuk en vrij goedkoop. Gekukkig heb ik 2 fietsstoeltjes op mijn slagschip dus ze konden ook nog mee naar huis.
pi_152268996
Goitske, wat een leuke foto's. En lief zo'n vriendinnetje. Echt smelt O+

Sam, wat spannend. Een tweede. Leuke dame he je daar O+

FR, goede koop zeg O+
pi_152269509
Sam, wat fijn om te horen dat het zo goed gaat!

Mooie foto Goitske

FR, houdt je nog wel rekening met de kosten voor het onderhoud?
(Geintje, Lekker duo heb je!!)
pi_152270356
Heb nog gevraagd of ik het onderhoud kon afkopen, dat kon niet en leasen was ook niet mogelijk :{
pi_152270473
Sam wat een leuk nieuws!
pi_152270897
Hoi! Ik kom me hier ook melden met mijn O+ peuter O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_152272741
Welkom Spirit *O*
pi_152274918
Spirit welkom *O*

F-r, ik ben het vergeten |:(
Ik dacht er om 07.30 aan maar toen kon het nog niet. En op mijn werk dacht ik er pas om 11.30 aan en ik kan maar bellen tot 11.00.
Hopelijk zijn ze er morgen.
pi_152274978
Welkom Spirit, met je peutert! O+
pi_152275229
Welkom spirit!
  maandag 4 mei 2015 @ 22:10:33 #15
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_152279923
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb nog gevraagd of ik het onderhoud kon afkopen, dat kon niet en leasen was ook niet mogelijk :{
Gelukkig levert het ook heel wat op O+

Welkom spirit!

Danic, het zal wel woensdag worden dan..

Morgen hopen dat de buien wegblijven. Dan kan ik lekker met de jongens naar het bevrijdingsfestival. Met speciale familiepodia.
Daan is vanavond ook bijna 2 minuten stil geweest, viel me nog mee ;)
  maandag 4 mei 2015 @ 23:17:09 #16
171422 LadyBlack
paint it black
pi_152282747
Welkom Spirit O+!
pi_152289785
Welkom Spirit *O*
pi_152289883
Welkom spirit!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 10:55:15 #19
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_152291097
Mijn kind is definitief geen baby meer :'(

Hij heeft vannacht heerlijk geslapen in z'n nieuwe grote bed in z'n nieuwe grote kamer. Ondanks ikea plankje toch 1 keer uit bed gevallen, sneetje in kin en grote paniek :'( , maar vanochtend vrolijk wakker *O* En ik moest vanochtend even bij m in bed komen liggen O+

J.'s oude kamer wordt weer babykamer, dus straks maar eens aan de poets }:|
pi_152291220
Nieuwe aanwas *O*! Welkom!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_152292733
Tof toch MM!!!
(Behalve dat sneetje dan...)

Hier kwam ik vandaag weer tot de conclusie dat ik een echte peuter heb:
Mama, wij wonen in Nederland :o
Kijk mama, vlaggen van Nederland
Vlaggen rood, blauw en wit...
Ik wil vlaggen paars!

Echt, het kind is net twee! Hoe weet hij dat! :o
pi_152293242
Wat een slimmerik Loj! :D.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_152294141
Jeetje Loj, wat een slimme peuter heb jij zeg O+
pi_152297767
Spirit welkom.

Ik ben al een week van slag. Maar met het nieuws van L-e/cygne en wat minder vers lingue en klumsy vind ik dat ik mezelf niet aan moet stellen. Ik heb 2 gezonde kinderen en moet mijn zegeningen dus tellen.

/spoiler Waarom kan ik er dan niet mee dealen dat ik nog dagelijks last heb van de schade die de zwangerschap(pen) opgeleverd hebben.

Echt ik baal er van en vind dat mijn dochters dit niet verdienen maar ik krijg dat stemmetje niet helemaal weg/ einde gezeur./spoiler
pi_152298504
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Spirit welkom.

Ik ben al een week van slag. Maar met het nieuws van L-e/cygne en wat minder vers lingue en klumsy vind ik dat ik mezelf niet aan moet stellen. Ik heb 2 gezonde kinderen en moet mijn zegeningen dus tellen.

/spoiler Waarom kan ik er dan niet mee dealen dat ik nog dagelijks last heb van de schade die de zwangerschap(pen) opgeleverd hebben.

Echt ik baal er van en vind dat mijn dochters dit niet verdienen maar ik krijg dat stemmetje niet helemaal weg/ einde gezeur./spoiler
Elk huisje heeft zn kruisje en er is altijd iemand waarvan je denkt ik moet niet zeuren want die heeft het erger maar de realiteit is dat jij hier dagelijks tegenaan loopt. Sommige dingen zijn een accrptatie proces andere dingen een oplossing zoeken of combi van beiden.

Zelf heb ik het hypermobiliteitssyndroom waardoor ik sneller moe ben en bepaalde dingen niet kan/mag zonder er mijn straf voor te krijgen dwz pijn. Dit was voor mij diagnose krijgen, mensendueck therapie, steunzolen en bepaalde dingen laten en stuk acceptatie.
Nu kan ik er goed mee leven maar ik loop er nog wel regelmatig tegen aan. Dit betekend niet dat mijn probleem in het niets valt omdat anderen grotere problemen hebben want dit is mijn probleem en mijn leven. Dus waar jij tegenaan loopt mag er ook zijn O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')