veel leegstand?quote:Op zondag 3 mei 2015 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Wat is de woonboulevard in enschede een trieste boel geworden zeg
Is redelijk drama inderdaad. Alleen maar van die prijsvechters en veel leegstand inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Wat is de woonboulevard in enschede een trieste boel geworden zeg
Uhu. Ziet er niet uit.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is redelijk drama inderdaad. Alleen maar van die prijsvechters en veel leegstand inderdaad.
Kun je beter richting Oldenzaal gaan. ALs je je geld kwijt wilt kun je daar prima terechtquote:Op zondag 3 mei 2015 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhu. Ziet er niet uit.
En er was ook niet echt veel boeiendste te koop.
Denk t ook. Ach bestel wel via internet, zonder vervoer kom je toch niet verquote:Op zondag 3 mei 2015 14:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kun je beter richting Oldenzaal gaan. ALs je je geld kwijt wilt kun je daar prima terecht
\Toch een half uur later, minder vroeg dusquote:Op maandag 4 mei 2015 08:18 schreef rulerofdeath het volgende:
bah, vroeg.
al kats een half uur te laat vanmorgen
vroeg genoegquote:Op maandag 4 mei 2015 08:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
\Toch een half uur later, minder vroeg dus
Hier, he'j die dikke waquote:
Heuyquote:
nee, toen zat ik nog op mijn werkquote:Op maandag 11 mei 2015 13:15 schreef Redbaron het volgende:
Ivo, was jij woensdag rond 17u in Rijssen bij de Spoelerstraat?
Dan heb ik je zien lopen
Wat moet je daar?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:21 schreef rulerofdeath het volgende:
Hemelvaart
Gaan er nog lui naar de hoeve?
zomerfeestenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat moet je daar?
En nee, ik ga zo op t fietsje naar Borne bier drinken en een bbq eind van de middag
Nee, de drukste dag van het jaar proberen te overleven en al die dronken motherfuckers eruit trappenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:21 schreef rulerofdeath het volgende:
Hemelvaart
Gaan er nog lui naar de hoeve?
ie stoat ok ait an de verkeerde kant van 't schapquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, de drukste dag van het jaar proberen te overleven en al die dronken motherfuckers eruit trappen
Bornequote:Op donderdag 14 mei 2015 11:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat moet je daar?
En nee, ik ga zo op t fietsje naar Borne bier drinken en een bbq eind van de middag
alleen een zaal bij mijn wetenquote:Op zondag 24 mei 2015 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vraagje, er zitten hier mensen die wel eens naar Rico Latino gaan, toch? Hebben die ook een buitengedeelte of echt alleen een zaal?
Okee, thanks!quote:
Wat voor gezelschap?quote:Op zondag 24 mei 2015 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee, thanks!
Dan een nieuwe vraag. Iemand tips voor waar ik mijn verjaardag zou kunnen vieren waarbij we vooral buiten kunnen zijn? Meeste speeltuinen zitten al vol, heb een optie bij 1, maar die is me wat te duur, dus ik zoek nog even verder. Dus als iemand iets weet. In Enschede
Mjah, lastig.... Als er een speeltuin of iets bij moet zijn, Waarbeek, maar dat is Hengelo. Hoge Boekel misschien? Verder geen idee eigenlijk.quote:
Speeltuintje hoeft niet. Het gaat puur om buiten kunnen zijn. Speeltuinen waren de eerste opties die ik me bedacht en ook één van de weinige opties die ik me bedachtquote:Op zondag 24 mei 2015 17:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, lastig.... Als er een speeltuin of iets bij moet zijn, Waarbeek, maar dat is Hengelo. Hoge Boekel misschien? Verder geen idee eigenlijk.
Ze hebben enkel binnen zalen.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie waren helemaal weg uit mijn MyAt![]()
Vraagje, er zitten hier mensen die wel eens naar Rico Latino gaan, toch? Hebben die ook een buitengedeelte of echt alleen een zaal?
Je mag niet zomaar een feest organiseren in een park in Enschede. Heb ik al uitgezochtquote:Op zondag 24 mei 2015 18:14 schreef DrMarten het volgende:
Ik ook niet. Een park opzoeken een optie? Wooldrikspark, Volkspark, Ledeboerpark?
Weet je ongeveer waar die zitten? Of iets van een naam? Dan kan ik even googlenquote:Op zondag 24 mei 2015 18:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze hebben enkel binnen zalen.
En iets anders buiten, lastig.
Je hebt wel iets bij roombeek, soort van restaurant of iets waar je kan eten incl veel gras en mini speeltuintje.
Of daar bij t kottenpark, heb je ook zoiets volgens mij, richting hengelose straat/roessingweg
Zag t laatst toen ik er wat rondliep. Geen idee hoe t is als t open is. Gebied eromheen is natuurlijk wel relaxed als de zon schijnt.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:40 schreef DrMarten het volgende:
Dat ding op Roombeek ziet wel een beetje deprimerend uit
Heb Rutbeek inderdaad al gemaild, die namen de telefoon niet op. Als ze dinsdag niet hebben gereageerd bel ik woensdag even.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:20 schreef DrMarten het volgende:
Hebben ze bij het Rutbeek anders niet iets? BBQ plek ofzo? Hebben ze bij het Hulsbeek iig wel.
Eerste alleen kinderfeestjes of vergaderingenquote:Op zondag 24 mei 2015 18:29 schreef Cue_ het volgende:
Even de laptop erbij:
https://www.google.nl/map(...)0:0x0c65542a4c19b89b
https://www.google.nl/maps/@52.2292367,6.878474,19z
https://www.google.nl/maps/@52.2279487,6.8812581,17z
Die laatsste twee zijn wel op grijs gezet, maar volgens mij is dat nog wel open.
Heb inderdaad aan een vriend van me gevraagd die op scouting zit of dat bij hem mogelijk is. Nog geen reactie. Zou wel tof zijnquote:Op zondag 24 mei 2015 19:02 schreef Redbaron het volgende:
Scouting verhuurt vaak ook. Meestal ook genoeg ruimte om buiten te kunnen zijn
Skeurnquote:Op maandag 25 mei 2015 13:59 schreef rulerofdeath het volgende:
Zal ik vanmiddag een rondje op de motor doen of knutselen met zo'n ding
nou, dat was de middag. bezoek is net wegquote:
Ja OK. Maar daar waren we niet bij in de buurtquote:Op maandag 25 mei 2015 15:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Soms best goed te doen, maar toch liever een ijsje van vdp
al eens bij de morskieft geweest bij fleringen of zo dacht ik.quote:
Dat is iddquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
al eens bij de morskieft geweest bij fleringen of zo dacht ik.
quote:
Woarhen?quote:
Nergens heenquote:
Bazigquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nergens heenIK ga vliegen. IK word de piloot
dondersquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
nicequote:Op woensdag 27 mei 2015 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een Cessna 150quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
nice![]()
en je gaat gewoon een rondvluchtje maken?
en in zo'n 2 zitter ofzo?
moet je nu nog voetballen?quote:Op zondag 31 mei 2015 16:38 schreef Redbaron het volgende:
Dat op zondag voetballen zal nooit mijn hobby worden
kuj wel mooi uitslapenquote:Op zondag 31 mei 2015 17:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hadden een oefenpotje om 13u, bevalt me niets.
Dat is t probleem, juist niet.quote:
10 uur ontbijt? ik hoef echt geen 3 uur van tevoren op te staanquote:Op zondag 31 mei 2015 18:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat is t probleem, juist niet.
Om 10u eruit want rustig ontbijten enzo.
Nee laat mij maar lekker op zaterdagmiddag achter die bal aanhobbelen
Mijn zondag draait niet alleen om voetbal, heb ma-vrij weinig tijd dus dat moet in het weekend.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
10 uur ontbijt? ik hoef echt geen 3 uur van tevoren op te staan
waarom dat?quote:
Moest de kamer in Eanske uit en kon in Hengelo aan een kamer komen binnen de extreem korte termijn die ik hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
veel woon plezier daar
Maar het blijft kut natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We weten toch dat jij een topper bentquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:42 schreef Redbaron het volgende:
Hij heeft gewoon het geluk dat ie mij kent, anders had ie de kamer niet gekregen
Woar ens?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |