Zou ik wel vanuit gaan. Vanaf de Ipod classic heeft Apple wel beveiliging zodat je alleen spulen aan mag sluiten die door Apple gecertificeerd zijn. Alles om extra geld te verdienen daar.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:26 schreef davedavy het volgende:
[..]
Niet goed opgelet blijkbaarAlle posts hier teruglezen als je een tijdje weg bent is een dagtaak xD Enfin, ik ben igg Xiaomi fan geworden
Mijn hoop is op hun potentiële smartwatch gericht. En mocht die er komen zal Apple wel weer dwars gaan liggen omdat ik een iPhone heb.
Zou een mooie naam zijn geweest voor een WOII U-boot.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:46 schreef rene90 het volgende:
Banggood heeft nu ook een andere knock-off van de Anker laders, de Blitzwolf. Ik mag er ééntje slopen zodat ik hem kan vergelijken met een officiële anker dus dan laat ik mijn bevindingen wel even weten hier met foto's etc.
Ah ja, de Blitzwolf SS4045.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:46 schreef rene90 het volgende:
Banggood heeft nu ook een andere knock-off van de Anker laders, de Blitzwolf. Ik mag er ééntje slopen zodat ik hem kan vergelijken met een officiële anker dus dan laat ik mijn bevindingen wel even weten hier met foto's etc.
Lijkt ze nog aardig te lukken ookquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:08 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zou ik wel vanuit gaan. Vanaf de Ipod classic heeft Apple wel beveiliging zodat je alleen spulen aan mag sluiten die door Apple gecertificeerd zijn. Alles om extra geld te verdienen daar.
Als je het topic een beetje volgt weet je allang dat ze al dat spul hebben inderdaad (wat er nog mist is de weegschaal!). Zelf heb ik jede menge van dat spul.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:26 schreef davedavy het volgende:
[..]
Niet goed opgelet blijkbaarAlle posts hier teruglezen als je een tijdje weg bent is een dagtaak xD Enfin, ik ben igg Xiaomi fan geworden
Mijn hoop is op hun potentiële smartwatch gericht. En mocht die er komen zal Apple wel weer dwars gaan liggen omdat ik een iPhone heb.
Zit daar ook een beetje mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Duur kabeltje wel.
Ik zit nog steeds te twijfelen tussen deze en deze.
Besluiteloosheid sucks...
Beide?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Duur kabeltje wel.
Ik zit nog steeds te twijfelen tussen deze en deze.
Besluiteloosheid sucks...
Hier dus wel. Half juni moet die gebruikt worden.quote:
Zou op zich kunnen en dan de andere annuleren wanneer de eerste verzonden wordt.quote:
Stoppen met Apple zou ik zeggen. Mooi spul, maar is de veilige en makkelijke keuze en niet voor de meer 'avontuurlijke' mensen zoals bv. Chinashoppers.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:43 schreef davedavy het volgende:
[..]
Lijkt ze nog aardig te lukken ookPebble had ookal problemen. Het gaat hem met name om het in de app store verwijzen naar andere merken.
Vandaag de 40W versie voor in de auto binnengekregenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:17 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen om 17:00 uur in de aanbieding. De Anker USB-lader, en deze keer wel de 60W-versie.
[ afbeelding ]
Alhoewel ik gerust een Chinese smartphone en tablet ed zou willen nemen kan ik toch echt geen afscheid nemen van mijn geliefde (en wellicht wat overpricede) iOS en OSX meuk. Fact is inderdaad dat het vaak de China spulletjes in de weg ligt. Zo heeft de Android app van de Mi Band veel meer opties, en werken de meeste smartwatches met een Android.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:16 schreef Dromer het volgende:
[..]
Stoppen met Apple zou ik zeggen. Mooi spul, maar is de veilige en makkelijke keuze en niet voor de meer 'avontuurlijke' mensen zoals bv. Chinashoppers.
I beg to differquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:16 schreef Dromer het volgende:
[..]
Stoppen met Apple zou ik zeggen. Mooi spul, maar is de veilige en makkelijke keuze en niet voor de meer 'avontuurlijke' mensen zoals bv. Chinashoppers.
¤23.99 geworden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:17 schreef Iemand91 het volgende:
Ik val in de herhaling, maar ze zijn gewild. Dus...
Morgen om 17:00 uur in de aanbieding. De Anker USB-lader, en deze keer wel de 60W-versie.
Wat sluit je aan op je kabel? Heb je het verschil eens geprobeerd met een powerbank / ipad / smartphone?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:19 schreef Skiet het volgende:
Ik ging mijn KCX-017 proberen om de laadsterkte van wat Micro USB kabels te testen. Alleen ik merk dat al mijn kabels 0,47A of 0,46A aangeven op de KCX-017. Is mijn tester defect of kan het kloppen dat al mijn kabels gewoon redelijk kut zijn?
Als er 60W doorheen gaat wordt ie wel warm ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:17 schreef larry_flynt het volgende:
Mijn anker oplader wordt wel steeds super warm. Meer mensen last van?
Kut bait and switchquote:Ken Zeng
2015-05-05 07:51:30
I think it would not be in stock again. the factory stopped producing. I asked them today.
sorry friend
S B
2015-05-05 07:32:04
Hello,
When do you expect to have them in stock again?
Best regards,
Simon
Ken Zeng
2015-05-05 02:08:41
Hello friend,
thanks for your order, but i am very sorry to tell you, the product is out of stock, sorry,
if you like, could I ship Logitech MK270 to you, wireless combo, original, I promiss.
waiting for your reply.
Best Regards
Ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |