Ja en dat moet, volgens het patroon met twee draadjes. Dus het is erg dicht op elkaar. Wel mooi, maar alleen met daglicht mogelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:55 schreef Shandaly het volgende:
Ah, nu zie ik de foto van de kikkertjes wel!
Jemig, borduur je dat over 1 draadje? Daar ben ik zo slecht in... Doe mij maar gewoon aida...
Thnxquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:56 schreef hermelien1989 het volgende:
@cots: wat een mooie finish, en wat is die stof van de kikkertjes klein .... Ik heb 1 keer 25 count geprobeerd, maar dat vond ik gewoon echt te klein...
@shandaly : Jouwn project vind ik al jaren echt heel erg mooi. Alleen de stiksteekjes houden me heel erg tegen (en ik ben nog wel even met mijn huidige projecten bezig).
Zo ik ga nu even de foto's uploaden en dan hier plaatsen
edit: hier de foto's van bubble flower van J. Wall (Heavenandearthdesigns.com
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hier de foto's van tranquility van the vintage angel (heavenandearthdesigns.com)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn prachtige werken Hermelien.......echt super mooiquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:56 schreef hermelien1989 het volgende:
@cots: wat een mooie finish, en wat is die stof van de kikkertjes klein .... Ik heb 1 keer 25 count geprobeerd, maar dat vond ik gewoon echt te klein...
@shandaly : Jouwn project vind ik al jaren echt heel erg mooi. Alleen de stiksteekjes houden me heel erg tegen (en ik ben nog wel even met mijn huidige projecten bezig).
Zo ik ga nu even de foto's uploaden en dan hier plaatsen
edit: hier de foto's van bubble flower van J. Wall (Heavenandearthdesigns.com
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hier de foto's van tranquility van the vintage angel (heavenandearthdesigns.com)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, is weer eens wat anders dan candycrush of netflixquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
(nieuwe manier van SOG-gen: in een saai college stiekem zitten borduren)
Deze heeft mijn moeder ook gemaakt!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:03 schreef hermelien1989 het volgende:
Ik ben er gwoon ooit aan begonnen en zie elke bladzijde als een klein projectje. Door het wisselen van de projecten wordt het ook niet zo saai.
Bij kleine projectjes weet ik gewoon niet wat ik ermee aanmoet. Deze grote projecten kan ik mooi ergens hangen zonder dat het teveel wordt. Tranquility komt in mijn slaapkamer en bubble flower in die van mijn ouders.
Als er 1 af is wil ik een volgende beginnen en ik heb al veel te veel ideeën XD
[ afbeelding ]
Deze vind ik heel gaaf, en heel veel van j. Wall
Wil je een how to maken of begin je er een webshop in?quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:12 schreef hermelien1989 het volgende:
Wow heel erg gaaf![]()
Zo net de spullen gehaald en mijn vader is nu bezig om de standaard in elkaar te zetten.
Het enigste probleem is het vasymaken van de qsnap aan de standaard. Ik heb nu wel iets, maar dat gaat helemaal om de buis heen. Daar moet ik dus even voor zoeken
edit: we hebben een oplossingalleen nog wat extra buis en klemmen halen XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |