maar ik had ze net gemaakt toen ik uit bad kwam dus hij was gekrompenquote:
Ach de maat was niet het probleem, het waren die pukkels die me misselijk maaktequote:Op zondag 3 mei 2015 14:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik had ze net gemaakt toen ik uit bad kwam dus hij was gekrompen
ik beloof dat Kleine Hermann in het echt groter is
hjb homoquote:Op zondag 3 mei 2015 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jongens Ontopic, ga lekker in dm sjanzen
mijn genitale wratten zijn al aan het opklarenquote:Op zondag 3 mei 2015 14:36 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Ach de maat was niet het probleem, het waren die pukkels die me misselijk maakte
Doe even normaal zeg... jemigquote:Op zondag 3 mei 2015 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ouwe viezerik met je kale grindtegelkop
IK NORMAAL?? JIJ MOET NORMAAL DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 3 mei 2015 14:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg... jemig
#FREETARDIS#FREEDEADPREZ#FREEHOINK#FREEABERELLA#FREEEEND112quote:Op zondag 3 mei 2015 14:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg... jemig
Presies... achterlijke vent is hetquote:Op zondag 3 mei 2015 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK NORMAAL?? JIJ MOET NORMAAL DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, mijn account is gehackedquote:Op zondag 3 mei 2015 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
#FREETARDIS#FREEDEADPREZ#FREEHOINK#FREEABERELLA#FREEEEND112
#FREECHAI#FREEVOEDERBIETEL#FREEMATIP#FREEBLAUWETIJGER en verder en verder
Je bent er dus blij mee.
Wil jou wel straffen :$quote:Op zondag 3 mei 2015 09:12 schreef nofxtbr het volgende:
jij zou eens wat meer gestraft moeten worden
Moet je eens tegen Annabel zeggen dat ze een man is, doet 'ze' heel wat minder stoer.quote:
Zegt dat is recht in mijn gezigt dan minkukelquote:Op zondag 3 mei 2015 15:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet je eens tegen Annabel zeggen dat ze een man is, doet 'ze' heel wat minder stoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |