![20150213Leoborrel-140.jpg]()
Gisteravond was er dan wat heet een
'Leo's borrel' in de Villa Thalia lounge te Rotterdam naast het ernaast gelegen Hilton hotel en de pas geopende
lounge - restaurant - club HUGH.. Daar ik van wat heet VIP kaarten ( je krijgt dan gratis champagne en overige dranken/hapjes) had gekregen om dit bij te wonen (Leo's borrel) besloot ik maar eens te gaan kijken of het nou iets is wat ik niet in een of andere vorm niet al eerder zag in de jaren 70-80-90-2000 in zowel Nederland als daarbuiten. Buiten had men ook zo een sponsor wand met bijbehorende showgirls en er liepen fotografen van de Metro en het AD rond voor die welbekende BNers van de Maasstad zoals Den Blijker en Deelder.(die er gelukkig niet waren)
Nou geloof mij maar: Het is gewoon nep chique wat er kwam en wat zichzelf vaak als hip/modern vindt en netjes probeert te praten maar onderwijl een accent heeft alsof ze op de Markt staan, 2x in het jaar soortgelijke evenementen bezoekt maar de rest van het jaar geen pepernoot heeft om te spenderen of om te tonen. Van die 'Vanessa in haar jongere jaren' types / het foute voetbalvrouw type met hun 'fuck me' pumps en bijbehorende 'Roy Donders' smaak in kledij en wat voor chique moest doorgaan (dus veel glitters,kort en als het maar erg opvallend is) en van die jongens die of net hun studie hebben afgerond en erbij willen horen of ergens iets doen als DJ/ producer/vastgoed ( tenminste dat zeggen ze) maar eigenlijk gewoon in een callcenter als teamleider of een uitzenbureau als 'manager' iets doen of gewoon 'handelen'.( je weet togg mattie !_______

)
Ik had het na 10 minuten al gezien en ben lekker bij het naast gelegen HUGH buiten op het terras gaan paffen i.c.m.wat van die champagne cocktails die ik eigenlijk veel lekkerder vond en wat gelijk bekijks had (van mensen die ook buiten een sigaretje opstaken) want een ouwe lul met pafferts is schijnbaar ongewoon.

.
![Foto1k0-BFOO8OQG.jpg]()
Klacht? van die feesten die gewoon make-overs zijn wat al in de jaren 70-80 en volgend al gedaan werden en nu voor de kinderen van de ouders van toen zijn. Niks high-end: Gewoon plat en goedkoop..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2015 22:06:01 ]