Wat vreselijk leukquote:Op maandag 15 juni 2015 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
Poppendrager gemaakt!!
[ link | afbeelding ]
En het poppenmoedertje is gelukkig
[ link | afbeelding ]
Leuk idee! Ik heb hem zelf nooit gemaakt, maar ik denk dat 1:1 botercrème (die goed gekoeld is) wel zou moeten werken. Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat met de knoflookpers (m.n. met warme handen).quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
Even een crosspost uit het taartendecoratietopic, want daar is nog geen reactie en ik heb een beetje haastIk ben gevraagd om de taart voor mijn neefjes eerste verjaardag te maken
Ik wil een grote kop van koekiemonster maken, dus met een openstaand bekje en dan allemaal chocolate chip cookies erin![]()
Wat voor botercreme kan ik het beste gebruiken voor het vachtje? Ik dacht aan de compacte 1/1 botercreme en die dan door een knoflookpers als ie heel koud is.
Moet zeggen dat ik dat eigenlijk wel een geniaal idee vindquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nu bedacht om het inzetstukje van de knoflookpers om de spuitmond te tapen![]()
We'll see.... Foto's (à la 'nailed it' supposedly...) volgen
Vet!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:26 schreef Burdie het volgende:
Ben jij familie van Anouk, LB?
Kijk eens wat haar zoontje vandaag kreeg voor zijn eerste verjaardag?
[ afbeelding ]
Ja, nee, wat ik wilde zeggen was dat ik als ik jou was de sliertjes zou maken met fondant, met behulp van een sugarcraft gun, en dat je die van mij wel mocht komen halen, maar daarna bedacht ik me dat ik die heb verkocht.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whut? Neeeeeee, mijn hoop was juist op jou gevestigd!
Well that's just my luck I guess....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, nee, wat ik wilde zeggen was dat ik als ik jou was de sliertjes zou maken met fondant, met behulp van een sugarcraft gun, en dat je die van mij wel mocht komen halen, maar daarna bedacht ik me dat ik die heb verkocht..
Je hebt een mini spuitmondje waar je gras mee kunt spuiten.....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Well that's just my luck I guess....serieus?
Maarrrrr..... het zal wel een beetje loslopen. Waarschijnlijk neem ik de botercreme los mee en spuit ik daar het vachtje. Want we moeten er namelijk ook nog 1,5 uur mee rijden
Klopt! Maar ik had geen tijd om er voor naar de winkel te gaan.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:36 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Je hebt een mini spuitmondje waar je gras mee kunt spuiten.....
Dat komt toch overeen met een vacht?
JA! ik kon echt de slaap niet vatten. Niet op links kunnen liggen, want wurm gaat dan enorm protesteren, mijn rug is niet te doen want dan krijg ik het zuur en op rechts kon ik niet liggen want schouderontsteking gedoequote:Op zondag 28 juni 2015 09:41 schreef kazy het volgende:
Ik zat nog te denken dat soms ook van die speelgoeddingen worden gebruikt voor klei om 'haar' mee te maken, zou dat nog kunnen? (Btw Stippel wat een tijdstip! Insomnia?)
Rupsje is erg leuk Burdie geworden!
Babydekentje is eindelijk bijna klaar hier. Ik ben nog bezig om die stomme draadjes weg te werkenZal daarna een fotootje posten.
en? Lukte het?quote:Op zondag 28 juni 2015 09:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik had geen tijd om er voor naar de winkel te gaan.
Ik ga straks met allemaal losse onderdelen en een bak blauwe botercreme in de auto, en dan ter plaatse ga ik de taart opbouwen. Needless to say schijt ik 7 kleuren momenteel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:34 schreef kazy het volgende:
LB hoe is je taart gelukt? En vond de jarige hem mooi?
Hier nog een foto van het babydekentje dat ik heb gemaakt. Mijn eerste grote haakproject; ik ben er wel een klein beetje trots opDe kleuren zijn hier op de pc overigens wat donkerder dan in het echt.
Die ziet er echt leuk fleurig uit! Hoelang ben je daarmee bezig geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel! En geen idee eigenlijk.. Ik ben in februari begonnen, maar toen nam ik er niet genoeg de tijd voor. Aan het begin van mijn verlof (begin juni) was ik nog niet eens op de helft, dus ik heb de afgelopen twee/drie weken even de vaart erachter gezet en voornamelijk 's avonds tijdens het serie kijken zitten haken. Toen ging het ineens hardquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Die ziet er echt leuk fleurig uit! Hoelang ben je daarmee bezig geweest?
Dat zal ik eens doen, want het is vrij ergerlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:02 schreef Burdie het volgende:
Ik zou het niet doeneven uit elkaar halen en met een klein kwastje het vuil wegborstelen. Zo doe ik het altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |