Tja zoek anders eens op kapotte laptop op de zoekpagina s, als je geluk hebt staan er voor 10 euro met vanalles eraan kapot, maar wel met een geheugenbank erin van 2GB, als je pech hebt 2 van 1GB.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:13 schreef FransDeens het volgende:
Dank voor de tip, ik hoopte op iets van een tientje per stuk.
677 deed ik nooit weg zeg volgens mij helemaal niet gemaakt dus die zullen wel zelfdzaam zijn.quote:
DDR2 SDRAM 667-MHzquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
677 deed ik nooit weg zeg volgens mij helemaal niet gemaakt dus die zullen wel zelfdzaam zijn.
Hoeveel wil je voor beide reepjes hebben dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:20 schreef Gambolputty het volgende:
Heb hier nog 2x2Gb 800 Mhz liggen, was voor m'n HTPC maar verkeerd besteld omdat ik te lui was de kast even open te schroeven. Ik hoef er niet de hoofdprijs voor maar ¤10 is wel een beetje aan de lage kant
Ligt er maar aan op hoeveel mhz je proc draaid?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:21 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Hoeveel wil je voor beide reepjes hebben dan?
En het is inderdaad laptopgeheugen, ik weet eigenlijk niet of 667 MHz ook werkt.
quote:- Support DDR2 800MHz, 2 x SO-DIMM slots, default 2GB (2 x 1GB), Maximum up to 4GB*
Due to the CPU limitation, the actual memory size may be less than 4GB for the reservation for system usage under Windows® 32 / 64-bit OS
Ja nou weet ik net zoveel als voorheen, wat is het voor eentje laatste poging, is het misschien zo een asrock met een ion erop?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |